Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Vedior« Terug naar discussie overzicht

De week van het herstel ?

57 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 30 oktober 2006 10:17
    Nadat dit aandeel ongenadig hard werd afgestraft op goede, maar iets lagere dan verwachte cijfers, ben ik benieuwd of de koers zich deze week gaat herstellen.

    Veel zal ook afhangen van het beursklimaat, dat op deze maandag er tot heden niet goed uitziet.

    Hoewel ik vóór de cijfers verkocht zit ik nu weer op het vinkentouw om weer in te stappen, want ik geloof in alle bekende uitzenders. Ook Vedior zal nog steeds baat hebben bij het positieve uitzendersklimaat. De voorspellingen door de CEO voor de rest van het jaar blijven positief.

    Wat mij betreft geneest Vedior van de mij afgelopen week aangegeven aandoening "VEDIORITIS" die eigenlijk toch wel een nepaandoening bleek te zijn.

    Het bleek nml niet besmettelijk te zijn voor Randsstad, USG en Brunel. Dus daarom Vedior ;

    Opstaan en gewoon weer positief aan de slag

    groet
    Jan
  2. [verwijderd] 30 oktober 2006 16:50
    quote:

    bp5ah schreef:

    [quote=Vlaming]
    Advies F.Van Lanschot vandaag : KOPEN !!!!!

    www.marketadvices.com/index.php?page=...
    [/quote]

    Dat heb ik net gedaan. Verkopen ze ook blikjes 'sentiment' bij van Lanschot ?

    Gr.

    Dirk
    Sentiment lijkt alweer positief te worden. Amerika alweer groen. Verwacht wel enig herstel in Vedior richting 14,85-14,90 deze week.
  3. [verwijderd] 30 oktober 2006 18:09
    quote:

    Turbo-R schreef:

    [quote=bp5ah]
    [quote=Vlaming]
    Advies F.Van Lanschot vandaag : KOPEN !!!!!

    www.marketadvices.com/index.php?page=...
    [/quote]

    Dat heb ik net gedaan. Verkopen ze ook blikjes 'sentiment' bij van Lanschot ?

    Gr.

    Dirk
    [/quote]
    Sentiment lijkt alweer positief te worden. Amerika alweer groen. Verwacht wel enig herstel in Vedior richting 14,85-14,90 deze week.
    Is ook zo, want ten slotte is er met Vedior niets mis. Allemaal sterk overdreven reactie, mede gevoed door analisten. En dat alleen omdat de nettowinst zo'n 2,2 mlj euro's tegenviel. Maar de winst was wel 48 mlj en dat wordt dan niet uitgelicht. Ik was er , op een voorgevoel, vóór de cijfers uitgestapt maar kom zeker weer terug.

    gr.
    Jan
  4. [verwijderd] 30 oktober 2006 20:57
    quote:

    JanK1 schreef:

    [quote=Turbo-R]
    [quote=bp5ah]
    [quote=Vlaming]
    Advies F.Van Lanschot vandaag : KOPEN !!!!!

    www.marketadvices.com/index.php?page=...
    [/quote]

    Dat heb ik net gedaan. Verkopen ze ook blikjes 'sentiment' bij van Lanschot ?

    Gr.

    Dirk
    [/quote]
    Sentiment lijkt alweer positief te worden. Amerika alweer groen. Verwacht wel enig herstel in Vedior richting 14,85-14,90 deze week.
    [/quote]

    Is ook zo, want ten slotte is er met Vedior niets mis. Allemaal sterk overdreven reactie, mede gevoed door analisten. En dat alleen omdat de nettowinst zo'n 2,2 mlj euro's tegenviel. Maar de winst was wel 48 mlj en dat wordt dan niet uitgelicht. Ik was er , op een voorgevoel, vóór de cijfers uitgestapt maar kom zeker weer terug.

    gr.
    Jan
    9 van de 10 keer gaat het gewoon weer mis...ook deze week zullen sommigen het weer moeten bezuren

    mvg remco
  5. [verwijderd] 31 oktober 2006 11:56
    Blijf toch vreemd dat USG, Brunel en randstad allen meer als 1,5% stijgen en wederom Vedior omlaag!

    Ook al is dit niet terecht, het is wel een feit.
    Dit is volgens mij een belangrijk punt van zorg ook bij het management om hier wat aan te doen.

    Communicatie, informatie verstrekking.
    Breng het bedrijf onder de aandacht!

    Groetjes Groentje
  6. [verwijderd] 31 oktober 2006 12:11
    quote:

    groentje1 schreef:

    Blijf toch vreemd dat USG, Brunel en randstad allen meer als 1,5% stijgen en wederom Vedior omlaag!

    Ook al is dit niet terecht, het is wel een feit.
    Dit is volgens mij een belangrijk punt van zorg ook bij het management om hier wat aan te doen.

    Communicatie, informatie verstrekking.
    Breng het bedrijf onder de aandacht!

    Groetjes Groentje
    Ben het uiteraard met je eens. Denk dat er rustig aan weer wat wordt ingeslagen. Gisteren ook bijna 2 miljoen aandelen verhandeld en nu alweer een 1/2 milj. Wanneer er weer genoeg in porto zit gaan we wel weer denk ik. (Vandaag sluiten 14,54??)
  7. [verwijderd] 31 oktober 2006 12:21
    quote:

    comeyertje schreef:

    [quote=JanK1]
    [quote=Turbo-R]
    [quote=bp5ah]
    [quote=Vlaming]
    Advies F.Van Lanschot vandaag : KOPEN !!!!!

    www.marketadvices.com/index.php?page=...
    [/quote]

    Dat heb ik net gedaan. Verkopen ze ook blikjes 'sentiment' bij van Lanschot ?

    Gr.

    Dirk
    [/quote]
    Sentiment lijkt alweer positief te worden. Amerika alweer groen. Verwacht wel enig herstel in Vedior richting 14,85-14,90 deze week.
    [/quote]

    Is ook zo, want ten slotte is er met Vedior niets mis. Allemaal sterk overdreven reactie, mede gevoed door analisten. En dat alleen omdat de nettowinst zo'n 2,2 mlj euro's tegenviel. Maar de winst was wel 48 mlj en dat wordt dan niet uitgelicht. Ik was er , op een voorgevoel, vóór de cijfers uitgestapt maar kom zeker weer terug.

    gr.
    Jan
    [/quote]

    9 van de 10 keer gaat het gewoon weer mis...ook deze week zullen sommigen het weer moeten bezuren

    mvg remco
    Remco,

    Vedior wil ook vandaag ( tot heden dan) nog niet echt. Ik heb zojuist weer leuk kunnen traden met USG en in Randstad blijf ik voorlopig duurzaam zitten. Als Vedior lijkt te zijn uitgebodemd kom ik weer terug maar nu nog even niet.

    Die cijferdagen toch;

    Ik stond op het punt in Hagemeijer te stappen, gelukkig niet gedaan gezien het verlies vanmorgen met de cijfers.

    Ook Binck heb ik weggedaan , want ook daar houd ik mijn hart vast met de cijfers deze week.

    Als je de zogenaamde pech hebt, dat een fonds, zoals vorige week RST, toch gaat stijgen n.a.v. de
    cijfers, stap ik gewoon in en mis dan misschien enkele procenten, maar dat vind ik geen probleem.

    Succes verder
    Jan
  8. [verwijderd] 1 november 2006 17:04
    quote:

    DieGroeneGigant schreef:

    Luister maar naar Martin Crum, laatste uitzending 30-10.

    www.bnr.nl/weblog.asp?weblogId=23

    Niet iedereen is het met hem eens.
    Martin Crum weet ook niet alles. Het zijn visie en niet meer of minder. Ik zou er maar niet teveel aandacht aan schenken. POas als meerdere analisten met een eensgezinde mening komen geloof ik erin
  9. [verwijderd] 2 november 2006 10:47
    quote:

    DevlinJ schreef:

    Zojuist op € 13,90 gekocht. Heb ze ook voor 15 euri's
    gemiddelde ligt weer op 14,45. Niet verkeerd.
    Dat is zeker niet verkeerd. Als het bij een fonds minder gaat, koop ik ook regelmatig bij voor een betere middeling. De afstraffing van Vedior duurt eigenlijk wel lang want ik had een eerder herstel verwacht.
  10. [verwijderd] 2 november 2006 10:52
    quote:

    DevlinJ schreef:

    Zojuist op € 13,90 gekocht. Heb ze ook voor 15 euri's
    gemiddelde ligt weer op 14,45. Niet verkeerd.
    Lijkt me een goede zet, ik denk dat we wel aan het eind van de daling zitten.
    Jammer genoeg heb ik geen cash meer om wat bij te kopen, had het graag gedaan.

    Succes
    Lennard
57 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.