Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Dit artikel is alleen voor IEX Premium abonnees

Wilt u het artikel ‘Ondermijnt Signify zijn eigen business model door de ultra-efficiënte led-lampen? ’ verder lezen?
Word nu abonnee en verhoog het rendement op uw beleggingen!

  • Premium

    Normaal €3,68

    €3 ,21 per week

    13% korting

    • groen vinkje (wel) 24/7 toegang tot onze Premium-content
    • rood kruis (geen) Wekelijks digitaal IEX Expert in uw mailbox
    • rood kruis (geen) Wekelijks de IEX Expert in uw brievenbus
    Selecteer Premium
  • Meest gekozen

    Premium Plus

    Normaal €4,61

    €3 ,45 per week

    25% korting

    • groen vinkje (wel) 24/7 toegang tot onze Premium-content
    • groen vinkje (wel) Wekelijks digitaal IEX Expert in uw mailbox
    • rood kruis (geen) Wekelijks de IEX Expert in uw brievenbus
    Selecteer Premium Plus
  • Premium Expert

    Normaal €5,76

    €5 ,06 per week

    12% korting

    • groen vinkje (wel) 24/7 toegang tot onze Premium-content
    • groen vinkje (wel) Wekelijks digitaal IEX Expert in uw mailbox
    • groen vinkje (wel) Wekelijks de IEX Expert in uw brievenbus
    Selecteer Premium Expert
Premium Ondermijnt Signify zijn eigen business model door de ultra-efficiënte led-lampen?

Ondermijnt Signify zijn eigen business model door de ultra-efficiënte led-lampen?

Als lampen nooit stuk gaan, verdient Signify minder. Toch zet het bedrijf in op ultra-efficiënte ledverlichting die 50.000 uur meegaat. Dat is beter voor consument en planeet, en Signify verdient liever aan connectiviteit en Lighting as a Service, aldus Alice Steenland, Chief Strategy and Sustainability Officer.Signify, voorheen bekend als Philips Lighting, heeft op de beurs de wind niet bepaald mee. Sinds begin dit jaar noteert het aandeel, tegen het positieve sentiment in, 17,5% lager. Signify is desondanks optimistisch over de vooruitzichten. Het denkt sterk te kunnen profiteren van de inspanningen om gebouwen klimaatbestendig en de economie CO2-neutraal te maken. Chief Strategy and Sustainability Officer Alice Steenland vertelt er meer over, én over het business model, de merknaam Philips en de recente reorganisaties.

Dit artikel is alleen voor IEX Premium abonnees

Wilt u het artikel ‘Ondermijnt Signify zijn eigen business model door de ultra-efficiënte led-lampen? ’ verder lezen?
Word nu abonnee en verhoog het rendement op uw beleggingen!

  • Premium

    Normaal €3,68

    €3 ,21 per week

    13% korting

    • groen vinkje (wel) 24/7 toegang tot onze Premium-content
    • rood kruis (geen) Wekelijks digitaal IEX Expert in uw mailbox
    • rood kruis (geen) Wekelijks de IEX Expert in uw brievenbus
    Selecteer Premium
  • Meest gekozen

    Premium Plus

    Normaal €4,61

    €3 ,45 per week

    25% korting

    • groen vinkje (wel) 24/7 toegang tot onze Premium-content
    • groen vinkje (wel) Wekelijks digitaal IEX Expert in uw mailbox
    • rood kruis (geen) Wekelijks de IEX Expert in uw brievenbus
    Selecteer Premium Plus
  • Premium Expert

    Normaal €5,75

    €5 ,06 per week

    12% korting

    • groen vinkje (wel) 24/7 toegang tot onze Premium-content
    • groen vinkje (wel) Wekelijks digitaal IEX Expert in uw mailbox
    • groen vinkje (wel) Wekelijks de IEX Expert in uw brievenbus
    Selecteer Premium Expert

Of registreer u gratis en lees 3 aandelenanalyses of tips van onze analisten

Gratis registreren