Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?
Ledenoverzicht

Enono

  • Lid sinds 17 feb 2013

    Laatste bezoek 10 mrt 2023

Forumberichten

Frm. Topic / Post Postinfo
AIR

Hahaha...

AIR

o-o-t-m puts = out of the money puts...

AIR

Mensen, laten we het met elkaar eens zijn, dit aandeel is volledig manipuleerbaar. Te weinig aandelen die vrij verhandeld worden, waardoor handelaren/grootbezitters de koers makkelijk kunnen manipuler...

AIR

De enige reden waarom dit aandeel gaat dalen is als er een aankondiging komt van een emissie. Ik denk niet dat dit op korte termijn gaat gebeuren. De financiële topvrouw van AF/KLM zelf had het vorige...

AIR

De beurs stort in elkaar, maar AF/KLM blijft in de lucht hangen, net als de vliegende Hollander, altijd op weg zonder ooit op de (lucht)haven te landen..... Totdat de brandstof (lees, overheidssteun)...

AIR

Ik moet zeggen, je hebt wel lef als je short durft te gaan bij dit aandeel....

AIR

Straks AF/KLM enige groene bedrijf op de beurs :-)...

AIR

quote:Nico V schreef op 26 februari 2021 07:42:Ik overweeg om aandelen KLM te kopen voor de lange termijn. Wat zeggen jullie? Wel of niet doen? Waarom wel of waarom niet? :-)I proef...

AIR

Het probleem van het negatieve eigen vermogen en de grote schuldenlast is geen acuut probleem. Voorlopig hebben ze nog geld in kas om uitgaven te bekostigen. Alleen raakt dat geld op een zeker moment ...

AIR

Zouden de shorters nog in actie komen, of knijpen die hem nu ook een beetje?...

AIR

Weer een Turbo short van Citi gevallen (SL 5,38)BEST Turbo Short Citi 0,320 23 feb 5,38 54,06 0,080 0,120 0,04 4.000 5,380...

AIR

Naar mijn idee vind de daling pas later in het jaar plaats. Maart is volgens mij echt te vroeg. Tot er nieuws komt over nieuwe leningen of kapitaalversterking (lees: emissie) die nodig is, hou je dit...

AIR

Ha ha ha, AFKLM op dit moment de grootste stijger. Ergens dit jaar zullen ze weer geld nodig hebben, dan is de vraag of de overheden weer garant zullen staan. Zal gepaard gaan met wat politiek gekiss...

AIR

1e prijs voor meest gemanipuleerde fonds op de beurs op dit ogenblik, met dank aan de Nederlandse en Franse overheid....

AIR

KLM vreest voor verdienmodel door eisen van Brussel aan steunpakketfd.nl/ondernemen/1374171/klm-vreest-v...Het steunpakket van...

AIR

De onafhankelijke accountant geeft een verklaring over de getrouwheid van de jaarrekening. Over het algemeen is dit historische (terugkijkende) financiële informatie. Hierbij wordt o.a. gekeken of de ...

AIR

Ik snap ook niet waarom ze zo moeilijk doen, gewoon wat aandelen bijdrukken, claimemissie en daarna weer vrolijk verder. Dan hoeven er ook geen landingsrechten te worden ingeleverd of moeilijke deals ...

AIR

Koersdoel is € 5,00, niet hoger, niet lager :-)...

AIR

Voordeel van een aandeel met zo weinig vrij verhandelbare aandelen is dat de koers makkelijk gemanipuleerd kan worden door de grote banken. Hiermee kan dan geld verdiend worden door met afgeleide prod...

AIR

5% van de aandelen, dat zijn eh....., 21,5 miljoen aandelen die van de markt zijn gehaald. Daar hebben ze vast een opdracht toe gekregen. Ik neem aan dat ze in dit geval niet voor eigen rekening en ri...

AIR

Ik ga ervan uit dat de jaarcijfers als ze gepubliceerd worden wel iets gaan doen in de koers, maar ik durf niet te voorspellen of dat naar boven of naar beneden is. Als dit een echt bedrijf zou zijn, ...

AIR

Ik las ergens dat er op dit moment bij AF dagelijks € 10 miljoen cash in rook opgaat, Laat dat bij KLM ongeveer de helft zijn, dan gaat er maandelijks € 500 miljoen aan cash uit. Volgens mij hadden ze...

AIR

Het aandeel blijft netjes rond de € 5,00 al sinds november. Hierdoor vervallen steeds zowel de out-of-the-money calls als de o.t.m. puts. Het lijkt mij een gevaarlijk aandeel om in de o.t.m. calls en ...

AIR

Oké, touche, maar waarom zou je dan in dit bedrijf beleggen? Vanwege de groeiperspectieven?...

AIR

Volgens mij mag bij een hybride obligatie 50% van de schuld worden gelijkgesteld met eigen vermogen. Bij dit soort obligaties wordt de rente en aflossing die wordt gemist bijgeteld bij de schuld. Het ...

AIR

Ik heb het idee dat de koers binnen een bepaalde bandbreedte wordt gehouden. Dit is door de kleine free float met kleine aan- en verkopen goed te doen. Overigens zijn de shorters de laatste ...

AIR

Ik denk dat Frankrijk niet zomaar directe steun kan verschaffen. De EU staat maximaal € 10 miljoen toe per bedrijf. Als er meer wordt gecompenseerd zal er toch gekeken worden naar mogelijke maatregele...

AIR

Is de laatste dagen steeds het geval, eindveiling meer dan 1 miljoen stukken. Lijkt erop dat deze partij(en) niet met hun vingers tussen de deur willen zitten als er nieuws komt over de plannen van ...

AIR

Staatssteunregels worden opgeschort, er mag tot € 10 miljoen per bedrijf worden gecompenseerd. Ben toch bang dat AF/KLM het daar niet mee gaat redden :-)...

AIR

AF/KLM zal wel niet failliet gaan en zal zeker niet worden overgenomen, maar de vraag is of de aandelen niet sterk zullen verwateren. Kapitaalversterking zal toch vroeger of later nodig zijn. Ik denk ...

AIR

Ik denk niet dat het eeuwigdurend maken van die lening van € 1 miljard door de Nederlandse overheid voldoende zal zijn om het kapitaalprobleem op te lossen. Zie bijgaand artikel, VEB heeft berekend da...

AIR

Misschien is UBS betrokken bij de aanstaande emissie en willen ze de koers nog even stutten?...

AIR

Het zou me ook niet verbazen als AF-KLM al eerder naar buiten komt dan 18 februari met cijfers en nieuws over de broodnodige kapitaalversterking. Ik vraag mij af of ze de externe accountant zover kunn...

AIR

Het gaat er inderdaad niet om of AF-KLM in een of andere vorm blijft bestaan, daar zijn volgens mij de meningen niet over verdeeld, maar het is de vraag of KLM gered wordt door de overheden en de aand...