Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Versatel« Terug naar discussie overzicht

Waarop versatel ook winst maakt

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. nurdy 25 maart 2004 17:13
    dit bericht komt van nu.nl
    lees daar altijd het laatste nieuws. Misschien is het niet heel positief voor Versatel maar in iedergeval maakt het duidelijk waar de winst ook vandaan komt

    'Steeds langere telefonische wachttijden'

    Uitgegeven: 25 maart 2004 08:29
    Laatst gewijzigd: 25 maart 2004 08:32

    AMSTERDAM - Mensen die bedrijven of instellingen bellen voor vragen, moeten steeds langer wachten op een antwoord. Dat concludeert Algemeen Dagblad donderdag op basis van eigen onderzoek. De krant belde met veertig serviceafdelingen, waar zij gemiddeld 3,5 minuut in de wacht stond. Bij eenzelfde test vorig jaar was de wachttijd twee keer zo kort.

    Absolute uitschieters zijn Dunnet Computers met een gemiddelde wachttijd van 18,07 minuten en Gemeentebelastingen Rotterdam, waar gemiddeld 16,16 minuten gewacht moest worden. Het gemiddelde werd uitgerekend na tien belpogingen. Dunnet scoorde bij één belletje een record: na 1 uur, 4 minuten en 49 seconden werd het wachten pas beloond.

    Internetprovider Zon bleek het duurst te zijn om telefonisch om hulp te vragen. Een kwartier wachten kostte daar ruim tien euro, aldus de krant.

  2. [verwijderd] 25 maart 2004 17:22
    Dat is dus inderdaad waar ik eerder op wees. Gelukkig is het meermalig bellen van deze dienst in veel gevallen niet nodig, maar ik kan mij nog wel een moment herinneren dat mijn ADSL het niet naar behoren deed. Om vervolgens met een hulplijn te bellen die 1 euro per minuut in rekening brengt is erg frustrerend!

    Dienstverlening is een van de voornaamste redenen waardoor bedrijven en particulieren van aanbieder veranderen. En alleen in dit opzicht schiet Versatel in mijn ogen te kort. Hopelijk is dit alleen op particulier terrein het geval en worden bedrijven zonder problemen geholpen. Anders dan is de klantbinding denk ik ver te zoeken.

    Jammer dat ik Versatel hier nooit over hoor...
  3. [verwijderd] 25 maart 2004 22:00
    ja master eric ik ken t probleem ook.
    even n vraag. wie weet waar dit staat en waar t vandaan kwam.
    versatel kwam plmn 15 december jl. melden dat de 100 000 e klant adsl was binnengehaald. voor dit jaar dacht men 200 000 te bereiken. er is toen een tijdje over gesproken op dit forum. teken v kracht etc. die 200 000 kan ik nergens terugvinden ook het bedrijf ontkent dat ze dat ooit beweerd
    hebben . wie o wie. waar komt die 200 000 vandaan.?
6 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.