Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Spyker N.V.« Terug naar discussie overzicht

Spyker: handel in aandeel Spyker beeindigd per 13 september 2013

7.376 Posts
Pagina: «« 1 ... 48 49 50 51 52 ... 369 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 8 oktober 2013 16:44

    De EIB heeft geen 'honderden miljoenen' in het SAAB-avontuur gestoken. De EIB-financiering was namelijk geoormerkt onder strikte voorwaarden en voor specifieke doelen, waaronder R & D. - en met een maximum van 400 miljoen. (Correct me if I'm wrong.)

    Het was dus zeker geen keurig stromend geldbeekje om de voortdurende bedrijfsdorst te lessen. Gelukkig maar!

    En hou alsjeblieft eens op om op de één of andere manier de loftrompet te steken over VM. De beste man verdient gewoon pek en teer.

    Verder hoop ik dat-ie goed is voor z'n kinderen en familie. Hij zal ze nog hard genoeg nodig hebben.

  2. forum rang 6 Chiddix 8 oktober 2013 18:59
    quote:

    Bullish. schreef op 8 oktober 2013 16:44:

    De beste man verdient gewoon pek en teer.

    Er wordt verschillend gedacht over Muller. In de autowereld ziet men hem anders dan in de beurswereld.
    Je kunt niet zeggen, ik ben verrast door de capriolen van het aandeel Spyker.
    Uit de berichtgeving in 2007 en later, kon je afleiden dat het aandeel Spyker in de categorie hoog risicio-gehalte thuis hoorde.
    Zijn casino-aandelen.
    Je wint veel of je verliest veel. Alles kan ook.
    Maar kijk je naar de koers, is de mogelijkheid geboden ,om nog op tijd uit te stappen.
    Van 22 euro naar 2 euro duurde jaren(2006-2010).
  3. arreno 8 oktober 2013 19:05
    quote:

    Bullish. schreef op 8 oktober 2013 16:44:

    De EIB heeft geen 'honderden miljoenen' in het SAAB-avontuur gestoken. De EIB-financiering was namelijk geoormerkt onder strikte voorwaarden en voor specifieke doelen, waaronder R & D. - en met een maximum van 400 miljoen. (Correct me if I'm wrong.)

    Het was dus zeker geen keurig stromend geldbeekje om de voortdurende bedrijfsdorst te lessen. Gelukkig maar!

    En hou alsjeblieft eens op om op de één of andere manier de loftrompet te steken over VM. De beste man verdient gewoon pek en teer.

    Verder hoop ik dat-ie goed is voor z'n kinderen en familie. Hij zal ze nog hard genoeg nodig hebben.


    je vergeet de veren
  4. forum rang 6 Chiddix 8 oktober 2013 19:29
    Er zijn veel aandelen op de beurs waarvan je met grote zekerheid kunt zeggen, dat ze niet zomaar imploderen.
    Uitzonderingen daar gelaten.
    Wie had kunnen denken dat het bedrijf Imtech z on val zou maken in korte tijd? In een jaar tijd van 22 naar 2 euro. Een groot slagveld.
    Muller die meester in de rechten was , heeft de rechten van beleggers verkwanseld.
    Daar zit ook nog humor in.
  5. [verwijderd] 8 oktober 2013 20:09
    quote:

    Chiddix schreef op 8 oktober 2013 15:25:

    Saab werd in de herfst 2011 failliet verklaard.
    Eind 2011 deed de koers van SWAN nog maar een kwartje(kwartje van Kok).

    Saab werd op 19 december 2011 failliet verklaard.

    En het kwartje van Kok was in de gulden tijd dus geen vergelijking.

    Hou toch eens op met jezelf zo ontzettend belachelijk te maken hier.
  6. [verwijderd] 8 oktober 2013 20:52
    quote:

    Chiddix schreef op 8 oktober 2013 08:15:

    [...]

    Muller heeft de gave, om centjes los te peuteren bij miljonairs. In dat opzicht is hij een natuurtalent.
    Daarnaast heeft hij de capaciteiten van een leider.
    Heeft een groot doorzettingsvermogen en geeft nooit op.
    Muller is een gentlemen. Muller is een kunstenaar en maakt verbluffende prototypes.
    Vindt dat Muller voorgedragen moet worden voor een lintje. Verdient een hoge onderscheiding voor zijn baanbrekend werk t.a.v Nederlandse sportwagens.
    VM is een graag geziene gast in autoprogramma s. Zijn vrienden dragen hem op handen.
    Het was een prestatie van formaat dat het kleine Spyker het grote Saab inlijfde. Verdienste van VM!!!
    Muller steelt voortdurend de show. De kat met negen levens zit niet voor 1 gat gevangen.
    De tijd ontbreekt mij nu, om dit nog aan te vullen maar ik denk dat ik een redelijk profiel geschetst heb van de zonnekoning.
    Mag ik effe een teiltje. Bovenstaande is echt om kotsmisselijk van te worden.

  7. forum rang 6 Chiddix 9 oktober 2013 16:28
    Wanneer je meevaarde op een zinkend schip(2007) en weigerde in de reddingsboten te gaan, moet je niet de kapitein ervan langs geven.
    De klap van het F1 avontuur(dollemansrit), is Spyker niet meer te boven gekomen.
    Komt een beetje op hetzelfde neer als toen Quirius Watermark overnam en het schip toen langzaam begon te zinken.
    Het Saabavontuur waren de laatste stuiptrekken van een zieltogende onderneming.
    Heel het gebeuren rondom Spyker komt bij mij over als, je bestelt een Porsche en gaat dan staatsloten kopen, in de hoop dat je de gelukkige winnaar wordt, om de Porsche te betalen.
  8. AX lover 9 oktober 2013 17:07
    quote:

    Chiddix schreef op 8 oktober 2013 15:25:

    Achteraf blijkt ,dat wanneer je een grote autobouwer overneemt, er heel wat geld ingestoken moet worden.
    Die honderden miljoenen van de Europese investeringsbank waren ontoereikend, om het schip boven water te houden.
    Dat was voor de overname ook al overduidelijk en werd door heel veel mensen, waaronder ik, geroepen.
    Destijds werden 'wij' neergezet als zuurpruimen en zwartkijkers.

    Toen puntje bij paaltje kwam bleken 'wij' gelijk te hebben.
  9. [verwijderd] 9 oktober 2013 17:57
    quote:

    AX lover schreef op 9 oktober 2013 17:15:

    [...]

    Muller heeft dus geluk dat het Nederlandse Openbaar Ministerie niet mee wil werken. Het zou mij verbazen als de Zweden zich zo gemakkelijk gewonnen geven.
    Vreemd, over deze wending nog geen andere nieuwsbronnen kunnen vinden.

    Niet meer interessant voor de media? Of mag Spyker, nu het geen beursfonds meer is, nóg meer jokken via de (Telegraaf-) mediacontacten?

    Even aanzien...

  10. greenspanalan 9 oktober 2013 20:10
    quote:

    Chiddix schreef op 9 oktober 2013 16:28:

    Wanneer je meevaarde op een zinkend schip(2007) en weigerde in de reddingsboten te gaan, moet je niet de kapitein ervan langs geven.
    De klap van het F1 avontuur(dollemansrit), is Spyker niet meer te boven gekomen.
    Komt een beetje op hetzelfde neer als toen Quirius Watermark overnam en het schip toen langzaam begon te zinken.
    Het Saabavontuur waren de laatste stuiptrekken van een zieltogende onderneming.
    Heel het gebeuren rondom Spyker komt bij mij over als, je bestelt een Porsche en gaat dan staatsloten kopen, in de hoop dat je de gelukkige winnaar wordt, om de Porsche te betalen.
    Ik heb volgens mij al aangetoond dat het probleem hem niet zat in de f1. Daarvoor waren ze al zo goed als dood.
  11. forum rang 6 Chiddix 9 oktober 2013 21:35
    quote:

    greenspanalan schreef op 9 oktober 2013 20:10:

    [...]
    Ik heb volgens mij al aangetoond dat het probleem hem niet zat in de f1. Daarvoor waren ze al zo goed als dood.
    Er zat een opgaande lijn in. De aantallen geproduceerde sportwagens groeide per jaar. In 2007 kwam de klad erin.
    Ik denk dat de reden een geldkwestie was. Men kon zijn verplichtingen niet meer nakomen omdat miljoenen richting het F1 avontuur vloeide.
    Daardoor zakte de productie aanzienlijk in(2007).
    Dramatische terugval t.o.v 2006.
    Is nooit meer goed gekomen.
7.376 Posts
Pagina: «« 1 ... 48 49 50 51 52 ... 369 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.