Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Spyker N.V.« Terug naar discussie overzicht

Spyker: handel in aandeel Spyker beeindigd per 13 september 2013

7.376 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 ... 369 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Chiddix 20 september 2013 08:47
    Spyker kan nu vrij spreken want hun beursnotering is in rook opgegaan. Of Muller nu weer gebakken lucht presenteert? Mogelijk.
    Maar het businessmodel is ingrijpend veranderd. Van een duur segment naar goedkoper.
    T is een droomauto als je de foto s ziet(B6V). Denk dat er veel vraag naar zal zijn.
  2. The Duck Master 20 september 2013 09:13
    Dat de hele beursnotering een blok aan het been was van Spyker is natuurlijk grote bullshit.
    Hun waardeloze business model en een CEO die enkel kon bluffen en honderden miljoenen van anderen kon vernietigen waren de reden van de ondergang van het bedrijf.
    Dankzij de beursnotering, moest er een paar keer per jaar nog openheid gegeven worden.
    En net dat ene positieve puntje aan Spyker is nu verdwenen, alle andere ellende zit er nog in.
    Eigenlijk had ik 1.000 aandelen moeten kopen op de laatste dag om nog op de hoogte te blijven van deze soap.
    Waarom 1.000 en niet 1? Omdat het me niets zou verbazen als ze binnenkort weer een RSS doen om van al die kleine aandeelhouders af te komen, misschien net als bij Sopheon wel een 10.000 op 1 trouwens.
    Maar goed, misschien kan Henk Spijker zijn inlog van de aandelhouders met ons delen, zodat we af en toe ons portie lachwekkende PBs kunnen blijven lezen.
  3. forum rang 6 Chiddix 20 september 2013 11:51
    quote:

    LBR schreef op 20 september 2013 11:25:

    Chiddix, vraagje specifiek aan jou: ben zij een alias van Gekke Henkie?

    Die was namelijk ook constant bezig met proberen recht te praten wat krom was.
    Ik praat niet wat krom is recht. Spyker is een zieltogend businessmodel gevolgd met te prijzige cars waar te weinig belangstelling voor was.
    Maar VM ziet nu het licht.
    Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
    Kenners in de autowereld denken dat Spyker kan scoren met hun nieuwste uitvindingen(B6 Venators).
  4. forum rang 6 Chiddix 20 september 2013 13:33
    quote:

    LBR schreef op 20 september 2013 13:06:

    Doel je nu op dit artikel: www.bbc.co.uk/news/business-23943085

    Lees eens goed, allemaal weer dezelfde oude koek, hoogmoed, niks nieuws merendeel is allemaal van vele maanden geleden en de genoemde geldbedragen zijn allang weer op.
    Als het geld op is, zie je geen bedrijvigheid in Zeewolde(fabriek Spyker).
    Je zou eigenlijk een keer moeten checken of daar nog monteurs in en uitrijden en hoeveel.
  5. forum rang 4 egeltjemetstekel 20 september 2013 14:23
    quote:

    Chiddix schreef op 20 september 2013 14:04:

    VM is een kat met negen levens. Hij weigert te capituleren. En de aanhouder wint, zegt het spreekwoord. Ook lees ik, de comeback van Victor Muller. Op papier voorlopig.
    Want ik ben niet gekke Henkie. Eerst zien en dan geloven bij Spyker.

    jij lijkt voor geen meter op henkie hoor!!
    de verschillen worden goed duidelijk als je let op vocabulaire.

    ik geloof in ieder geval dat jouw woordenschat groter is.

    maar geloof me... als vm een kat met negen levens is
    dan is ie nu bijna aan het einde van zn laatste leven.
  6. forum rang 6 Chiddix 20 september 2013 15:35
    quote:

    Hammer schreef op 20 september 2013 15:30:

    Ik denk dat er nooit meer een dag komt dat ik met mijn Prada het gaspedaal van een nieuwe Spyker intrap. Of de bouw zou geheel buiten "het bedrijf" Spyker om moeten gaan.
    Spyker treft voorbereidingen om een model te gaan bouwen voor China. Niet de B6. In 2014 moet dat zijn beslag krijgen.
  7. forum rang 6 Chiddix 20 september 2013 15:42
    quote:

    Chiddix schreef op 20 september 2013 10:48:

    Even terug in de realiteit, Spyker mikt op 500 exemplaren van het model B6 Venator in twee uitvoeringen(vast en open dak) op jaarbasis.
    In die kleine bedrijfshal bouw je geen 500 examplaren in een jaar tijd.
    Je moet het relativeren.
  8. AX lover 20 september 2013 15:45
    quote:

    Chiddix schreef op 19 september 2013 17:54:

    Correctie: in 2011 zijn er 12 sportwagens verkocht a 125000 euro per stuk. Omzet 1,5 miljoen.
    Kosten 450k per sportwagen.
    In 2012 is nog een Spyker C8 Aileron in elkaar geknutseld en afgeleverd aan een klant.
    En men had nog 1 order voor dezelfde sportwagen.
    Productie is vanuit VK weer teruggebracht naar Zeewolde(2012). Het aantal personeel is gehalveerd sinds 2010.
    Die 'verkochte' auto's zijn ongetwijfeld oude modellen die nog op voorraad stond. Spyker heeft veel minder auto's verkocht/afgeleverd dan ze gebouwd hebben.
  9. AX lover 20 september 2013 15:48
    quote:

    Chiddix schreef op 19 september 2013 23:23:

    De modellen zijn ontwikkeld. Nu nog het geld, om ze in elkaar te zetten.
    WRONG!

    Spyker heeft een prototype gebouwd, maar de B6 Venator is nog lang niet "ontwikkeld". Sterker nog, Muller heeft nog geen enkel idee wat voor motor er in die auto komt.

    Daarnaast is er nog geen enkele rijdend prototype gespot.
    Het ontwikkelen van een nieuw model kost minimaal 36 tot 48 maanden.

    Je moet niet in sprookjes geloven.
  10. AX lover 20 september 2013 15:51
    quote:

    Chiddix schreef op 20 september 2013 11:19:

    Er staan twee vragen open bij Spyker. 1) vinden we investeerders 2) vinden we een motor.
    In het geruchtencircuit is er twijfel of het VW concern de motor wil leveren.
    Aan beide voorwaarden moet voldaan worden anders is het echt over en uit.
    Volkswagen/Audi wil al jarenlang niks meer met Spyker/Muller te maken hebben.
    Waarom denk je anders dat Spyker hals over kop op zoek moet naar een andere motor voor de C8 Aileron. Audi wil geen motoren meer leveren en Muller zit met de handen in het haar.
7.376 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 ... 369 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.