Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel KPN Koninklijke AEX:KPN.NL, NL0000009082

Laatste koers (eur) Verschil Volume
3,628   +0,004   (+0,11%) Dagrange 3,609 - 3,639 8.716.129   Gem. (3M) 10,2M

Sector draad

1.744 Posts
Pagina: «« 1 ... 20 21 22 23 24 ... 88 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 voda 26 oktober 2010 17:22
    T-mobile geeft Youp gelijk

    FOTO BRUNOPRESS/PATRICK VAN EMST
    UPDATE AMSTERDAM - T-Mobile heeft zijn excuses aangeboden aan Youp van 't Hek. De cabaretier spuide zijn gal over de mobiele telecomprovider op Twitter nadat zijn zoon maandenlang 'van het kastje naar de muur werd gestuurd'. Daarop meldden andere Twitteraars zich massaal bij Van 't Hek met soortgelijke klachten.

    "Youp van 't Hek heeft gelijk. Wij hebben bij zijn zoon fouten gemaakt en het niet goed opgelost. Daarvoor bieden wij onze excuses aan", laat T-Mobile weten in een persverklaring. "Volgens Youp hadden wij echter niet moeten reageren op zijn tweets, dat duidt volgens hem namelijk op een voorkeursbehandeling. Dat was niet het signaal dat wij wilden afgeven."

    T-Mobile zegt aan de verbetering van zijn dienstverlening te blijven werken. Van 't Hek is op dreef en is van plan om ook de klantenservices van andere bedrijven aan de kaak te stellen. Sinds hij zijn klacht over T-Mobile twitterde, heeft de cabaretier er tienduizend volgers op Twitter bij. (NOVUM)
    26/10/10 15u01Lees ook: Youp van 't Hek gaat klachten over T-Mobile bundelen
    Lees ook: T-Mobile belooft wachttijden te verkorten

    www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/d...
  2. forum rang 10 voda 27 oktober 2010 16:59
    Rond tweeduizend reacties bij Van 't Hek
    27 oktober 2010, 16:52 | ANP
    AMSTERDAM (ANP) - Cabaretier Youp van 't Hek heeft woensdagmiddag tegen de tweeduizend reacties ontvangen naar aanleiding van zijn actie tegen de slechte service van telecombedrijven. ,,Het zijn allemaal langslepende kwesties'', liet Van 't Hek weten. ,,En er is niemand die het niet met me eens is.''

    De cabaretier besloot de klachten over de helpdesks van grote bedrijven te bundelen nadat zijn zoon langdurig slechte ervaringen had met telecombedrijf T-Mobile. Mensen kunnen hun klachten mailen naar het e-mailadres van Van 't Hek bij NRC Handelsblad, de krant waar hij al jaren voor schrijft. De actie gaat voorlopig nog door, aldus de entertainer.

  3. bandit18 27 oktober 2010 18:15
    'Phantom DSL'-koperlijnen bereiken snelheid van 825Mbps

    Door Dimitri Reijerman, woensdag 27 oktober 2010 17:42
    Submitter: _Mystikal_, views: 768

    Nokia Siemens Networks claimt dat het nieuwe datatransmissie-technologie heeft ontwikkeld die het mogelijk maakt om gegevens met een doorvoersnelheid van 825Mbps over een 400 meter lange koperlijn te versturen.

    De nieuwe dsl-technologie, die door Nokia Siemens Networks 'Phantom DSL' is gedoopt, voegt een extra 'virtueel datakananaal' toe aan de twee fysieke koperdraden. Volgens het bedrijf heeft het in een demo-opstelling een nieuw snelheidsrecord weten te behalen: over een afstand van 400 meter wist Nokia Siemens Networks 825Mbps te behalen. Bij 500 meter daalde de doorvoersnelheid overigens tot 750Mbps.

    Volgens Nokia Siemens Networks kan zijn Phantom DSL-technologie de levensduur van bestaande kopernetwerken verlengen, waardoor isp's voor de nabije toekomst niet alleen zijn aangewezen op de uitrol van glasvezel voor hogere snelheden. Het is echter de vraag of providers zullen overstappen op de verbeterde dsl-technologie; niet alleen is onduidelijk wanneer Nokia Siemens Networks zijn Phantom DSL-hardware op de markt kan brengen, ook is de vraag of providers bereid zullen zijn om te investeren in het vervangen van hun dsl-apparatuur.
  4. forum rang 10 voda 1 november 2010 19:37
    Vodafone: geen registratie klanten bij BKR
    1 november 2010, 18:49 | ANP
    MAASTRICHT (AFN) - Vodafone gaat klanten met een betalingsachterstand vanaf volgend jaar niet meer registreren bij het Bureau Krediet Registratie (BKR). Volgens het telecombedrijf kan kredietregistratie ,,disproportionele gevolgen hebben voor klanten''. Dat heeft Vodafone maandag bekendgemaakt.

    Het telecombedrijf had het BKR gevraagd een minimumbedrag in te stellen voor registratie, maar beide partijen kwamen er vervolgens niet uit. Vodafone heeft daarop besloten vanaf volgend jaar af te zien van registratie van klanten bij het BKR.

    Telecomproviders zijn in tegenstelling tot banken niet verplicht om deel te nemen aan het BKR.

  5. forum rang 10 voda 2 november 2010 16:23
    BKR betreurt afhaken telecombranche
    2 november 2010, 10:39 | ANP
    TIEL (AFN) - Het Bureau Krediet Registratie (BKR) betreurt het besluit van de telecombranche om de gsm-klanten met abonnementen niet langer bij het BKR te registeren. Banken en financieringsinstellingen zijn wettelijk verplicht klanten te registreren bij het bureau, zodat voorkomen kan worden dat wanbetalers nieuwe leningen afsluiten.

    Telecombedrijven deden dat op vrijwillige basis sinds 2004, maar gaan nu over op een eigen systeem. Ze willen niet dat mensen door een relatief kleine telefoonschuld later problemen krijgen bij het afsluiten van een lening.

    BKR zegt mede op verzoek van de telecombedrijven onderzoek te hebben gedaan. Daaruit bleek dat mensen met een betalingsachterstand op een telefooncontract twaalf keer zoveel kans hebben opnieuw in financiële problemen te komen. De hoogte van de achterstand doet er dan minder toe, aldus BKR.

    Vodafone, T-Mobile, en KPN/Telfort hebben besloten per 1 januari geen klanten meer te registreren bij het BKR. Tot dusver was de telecombranche de enige die op vrijwillige basis gebruik maakte van het BKR. Woningbouwverenigingen en energiemaatschappijen overwegen om dat te doen. Volgens BKR is dat van belang voor de schuldhulpverlening.

  6. forum rang 10 voda 4 november 2010 16:06
    Deutsche Telekom 8% hogere winst 8% in derde kwartaal


    BONN (Dow Jones)--Deutsche Telekom AG (DTE.XE) heeft in het derde kwartaal van 2010 een 8% hogere nettowinst geboekt, als gevolg van lagere belastingbetalingen en rentebetalingen.

    De kwartaalwinst viel daarmee hoger uit dan analisten hadden verwacht.

    Het Duitse telecombedrijf rapporteerde donderdag een nettowinst over het afgelopen kwartaal van EUR1,04 miljard, tegen een winst van EUR959 miljoen een jaar geleden. Analisten hadden gerekend op een nettowinst van EUR913 miljoen.

    De omzet zakte met 4,1% tot EUR15,6 miljard, in lijn met de analistenverwachting van EUR15,57 miljard. De omzetdaling is het gevolg van de deconsolidatie van de Britse activiteiten. Gecorrigeerd voor de deconsolidatie van de Britse activiteiten zou de omzet met 1,0% zijn gestegen. T-Mobile, de Britse mobiele telecomaanbieder van Deutsche Telekom, maakt nu onderdeel uit van Everything Everywhere, een joint venture met Orange van France Telecom.

    De aangepaste winst voor belasting, rente, afschrijvingen en amortisatie (EBITDA), de favoriete winstmaatstaf van het bedrijf, daalde met 9,2% tot EUR5,02 miljard. Analisten hadden gerekend op een EBITDA van EUR5,1 miljard.

    Vooruitkijkend stelt Deutsche Telekom de winstverwachting voor 2010 te handhaven. Voor 2010 wordt een aangepaste winst voor belasting, rente, afschrijvingen en amortisatie (EBITDA) voorzien van circa EUR19,5 miljard.

    De vrije kasstroom zal in 2010 ten minste EUR6,2 miljard bedragen, terwijl eerder werd uitgegaan van een vrije kasstroom van rond de EUR6,2 miljard.

    Het aandeel Deutsche Telekom sloot woensdag op EUR10,45, waarmee het bedrijf een marktwaarde heeft van EUR45,4 miljard.


    - Door Martijn Mom; Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715 201; martijn.mom@dowjones.com

  7. forum rang 10 voda 4 november 2010 16:23
    Meer klanten T-Mobile dankzij iPhone 4
    4 november 2010, 11:04 | ANP
    DEN HAAG (AFN) - Het alleenrecht op de verkoop van de iPhone 4 heeft T-Mobile in Nederland geen windeieren gelegd. Het aantal klanten nam in het derde kwartaal van dit jaar met 79.000 toe tot 4,46 miljoen. Dat heeft T-Mobile donderdag bekendgemaakt.

    T-Mobile is momenteel het enige telecombedrijf in Nederland dat de smartphone van Apple verkoopt. Concurrenten KPN en Vodafone starten 29 november met de verkoop van de iPhone 4.

    ,,Veel bestaande en nieuwe klanten kozen voor de iPhone 4 of een andere smartphone. Het gevolg hiervan is hoge verkoopkosten. Tegelijkertijd betekent deze investering in nieuwe klanten en het behoud van bestaande klanten ook waardevolle groei voor de toekomst'', zei financieel directeur Hans van Leeuwen.

  8. forum rang 10 voda 4 november 2010 16:29
    Vodafone verkoopt niet aan loverboy-meisjes
    4 november 2010, 10:53 | ANP
    MAASTRICHT (ANP) - Telecombedrijf Vodafone heeft plannen om de verkoop van mobiele telefoons aan slachtoffers van loverboys aan banden te leggen. Dat meldde een woordvoerder van Vodafone donderdag naar aanleiding van berichtgeving in nrc.next.

    ,,De strekking van het volledige beleid moet nog worden bepaald. We denken aan training van winkelpersoneel om signalen van dwang op te pikken en eventueel door te verwijzen naar hulpinstanties", aldus de zegsman.

    Het aantal meisjes dat onder dwang telefoons koopt bij Vodafone, is klein, maar de gevolgen zijn vaak groot. Zo dwingen de loverboys hun slachtoffers een duur abonnement af te sluiten, het toestel af te geven en zelf de rekeningen te betalen. Om daaraan te voldoen, moeten zij soms als prostituee werken.

    Het beleid wordt volgens de woordvoerder ,,binnen nu en een paar maanden" ingevoerd.

  9. [verwijderd] 8 november 2010 11:10
    Kabelbedrijven snoepen met hun opgewaardeerde infrastructuur op de lucratieve consumentenmarkt al geruime tijd marktaandeel van de telecombedrijven die het kopernetwerk in ons land uitbaten. UPC en Ziggo willen nu echter ook de kleinzakelijke hegemonie van KPN aanvallen.
    www.beurstweet.nl/aex-fondsen/kpn/
  10. analyse_A3CD 8 november 2010 12:15
    Den Haag, 8-11-10

    In het kader van het aandeleninkoopprogramma zoals aangekondigd op 26 januari 2010, maakt KPN bekend dat gedurende 1 tot en met 5 november 2010 3.700.000 aandelen KPN zijn ingekocht tegen een gemiddelde prijs van EUR 11,95. Hiermee is ca. 73% van het inkoopprogramma afgewikkeld. Het aandeleninkoopprogramma is gestart op 4 februari 2010 en zal aan het einde van het jaar zijn afgerond.
  11. forum rang 10 voda 11 november 2010 16:07
    BT verhoogt winstverwachting 2010/11


    LONDEN (Dow Jones)--BT Group Plc (BT) heeft de verwachtingen voor de winst en de vrije kasstroom voor het gebroken boekjaar 2010/11 opgeschroefd na het sterke resultaat in het fiscale tweede kwartaal.

    Het Britse telecombedrijf voorziet nu een winst voor belasting, rente, afschrijvingen en amortisatie (EBITDA) van rond de GBP5,8 miljard en een vrije kasstroom exclusief buitengewone items van GBP2 miljard tegen het fiscale jaar 2011, twee jaar eerder dan verwacht.

    Voor de fiscale jaren 2012 en 2013 verwacht BT een vrije kasstroom van boven de GBP2,0 miljard.

    BT rapporteerde donderdag een winst voor belasting, rente, afschrijvingen en amortisatie (EBITDA) over het tweede kwartaal, dat eindigde op 30 september 2010, van GBP1,45 miljard, tegen een herziene GBP1,42 miljard een jaar geleden. Analisten gingen uit van een EBITDA van GBP1,41 miljard.

    De omzet daalde in het afgelopen kwartaal met 1,8% tot GBP4,98 miljard, van GBP5,07 miljard een jaar eerder. Analisten hadden gerekend op een omzet van GBP5,16 miljard.

    BT stelt voor een interimdividend uit te keren van 2,4 pence per aandeel, 4% meer dan een jaar geleden.

    Het aandeel BT sloot woensdag op 159 pence, waarmee het bedrijf een marktwaarde heeft van GBP12,36 miljard. Het aandeel is in de afgelopen twaalf maanden met 15% gestegen, tegen een stijging van 11% van de FTSE 100 index.


    - Door Martijn Mom; Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715 201; martijn.mom@dowjones.com

  12. forum rang 10 voda 11 november 2010 16:30
    Telefonica boert goed in Brazilië
    11 november 2010, 9:27 | ANP
    MADRID (AFN) - Het grootste telecomconcern van de eurozone, Telefonica, heeft in de eerste negen maanden van dit jaar een lagere nettowinst geboekt dan verwacht. Het Spaanse bedrijf zette een nettowinst neer van 8,84 miljard euro, dat is 65,6 procent meer dan in dezelfde periode een jaar eerder.

    Analisten gingen echter uit van een nettowinst van 9,19 miljard euro. Telefonica heeft de winst vooral te danken aan de snel groeiende markt in Brazilië. In eigen land had de telecomgigant het lastig. Onder meer de haperende economie speelde het bedrijf parten. De omzet in Spanje zakte over de eerste drie kwartalen van 2010 met 4,2 procent weg.

    De omzet van het totale concern nam met 6 procent toe tot 44,28 miljard euro. Dit bedrag lag wel in lijn met de verwachting van analisten.

  13. forum rang 10 voda 12 november 2010 16:37
    Duurbetaalde winst
    12 november 2010, 7:36 uur | FD.nl
    Telefónica blies donderdag hoog van de toren over zijn recordwinst van euro 5,06 mrd verleden kwartaal, maar oprechte trots kan topman César Alierta niet gevoeld hebben toen hij dit opgepompte cijfer voorschotelde aan zijn aandeelhouders.

    Deze bijna verdrievoudiging bij het Spaanse telecomconcern is vooral papieren winst; niet zozeer een resultante van de 'steeds maar versnellende groei, kwartaal na kwartaal' waar het concern zich voor op de borst klopt, als wel gevolg van Alierta's eigen uitgavenpatroon, dat volgens sommige analisten de spuigaten uitloopt.

    etc.

    www.fd.nl/artikel/20695420/duurbetaal...
  14. forum rang 10 voda 19 november 2010 15:48
    Telecombedrijven waarschuwen Apple
    19 november 2010, 13:50 | ANP
    LONDEN (AFN) - Europese telecombedrijven waarschuwen Apple dat ze de prijzen van abonnementen op toekomstige iPhone-modellen zullen verhogen, als het technologiebedrijf de sim-kaart gaat integreren in de telefoon. Dat bleek vrijdag uit een artikel in de Britse zakenkrant Financial Times. Volgens de krant zouden Vodafone, Telefónica en France Télécom de bezwaren hebben geuit.

    Volgens de providers probeert Apple controle te krijgen over hun klanten. Ze zijn bang dat klanten zo gemakkelijker kunnen wisselen van de ene naar de andere provider of dat ze abonnementen met een kortere looptijd kunnen bedingen. Apple zou zelfs op eigen houtje telecomdiensten kunnen gaan aanbieden, hoewel het bedrijf nooit een indicatie heeft gegeven zulke plannen te hebben.

    Hoewel de nieuwste iPhone ongeveer 600 dollar zou moeten kosten, rekenen telecombedrijven veel minder. Ze subsidiëren het toestel om klanten voor langere tijd aan zich te binden. Mede door deze subsidies konden de verkoopcijfers van de iPhone sterk oplopen.

  15. forum rang 10 voda 22 november 2010 16:29
    Vodafone draait afrekenen per minuut terug
    22 november 2010, 16:00 uur | FD.nl
    Telecomaanbieder Vodafone voert per 1 januari 2011 het afrekenen per seconde weer in. Het afschaffen van dit afrekenmodel leverder de telecommaatschappijen eerder dit jaar forse kritiek op.

    'Vodafone heeft onderschat welk belang een deel van de klanten hecht aan afrekenen per seconde. Deze nieuwe abonnementsvorm past in het streven naar een compleet transparant aanbod met voldoende keuze', stelt het bedrijf in een persbericht.

    Het Financieele Dagblad constateerde in maart al dat het mobiel bellen plotseling duurder was geworden.

    Lees het artikel

    etc.

    www.fd.nl/artikel/20763337/vodafone-d...
  16. forum rang 10 voda 23 november 2010 17:04
    'Apple stelt telecombedrijven gerust'
    23 november 2010, 9:48 | ANP
    LONDEN (AFN) - Technologieconcern Apple heeft Europese telecombedrijven beloofd dat een volgende versie van de iPhone geen ingebouwde sim-kaart zal hebben. Dat schrijft de Britse zakenkrant Financial Times dinsdag op basis van anonieme bronnen.

    Vorige week meldde de krant dat Europese telecombedrijven Apple hebben gewaarschuwd dat ze prijzen van abonnementen op toekomstige iPhone-modellen zouden verhogen als het bedrijf de sim-kaart zou gaan integreren in de telefoon.

    Ze zijn bang dat ze hierdoor het contact met de klant verliezen, omdat klanten niet meer langs hoeven te gaan in de winkel om een sim-kaart op te halen. Bovendien zou Apple zelfs op eigen houtje telecomdiensten kunnen gaan aanbieden.

  17. forum rang 10 voda 26 november 2010 16:03
    Minder omzet mobiele telefonie
    26 november 2010, 15:59 | ANP
    HOUTEN (AFN) - Aanbieders van mobiele telefonie in Nederland hebben in het derde kwartaal een omzet van 1,6 miljard euro behaald. Dat is 0,7 procent minder dan in dezelfde periode een jaar eerder. Vergeleken met het tweede kwartaal dit jaar is de daling 2,3 procent. Dat meldde marktonderzoeksbureau Telecompaper vrijdag in zijn kwartaalbericht.

    De belangrijkste oorzaak van de lagere omzet is een daling in de opbrengsten van gesprekken. Dat heeft te maken met de gedaalde tarieven die telecombedrijven berekenen voor de afwerking van gesprekken op elkaars netwerken. Die tarieven zijn door toezichthouder OPTA gereguleerd en dalen in een paar jaar tijd naar 1 cent per gesprek.

    Ook voor het hele jaar verwacht Telecompaper een omzetdaling voor de telecombedrijven. De opbrengsten zullen uitkomen op ongeveer 6,3 miljard euro, een daling van 0,4 procent.

  18. forum rang 10 voda 29 november 2010 16:26
    Vodafone verlaagt EU-tarief mobiel internet
    29 november 2010, 8:52 | ANP
    MAASTRICHT (ANP) - Klanten van telecombedrijf Vodafone kunnen vanaf 1 december goedkoper mobiel internetten in zestien Europese landen wanneer ze van tevoren een eenmalige bijdrage betalen. Vodafone claimt de eerste aanbieder te zijn die de tarieven voor internetten via het mobiel in Europa ,,drastisch verlaagt''. Dat maakte Vodafone maandag bekend.

    Wanneer klanten 2 euro betalen, kunnen zij per dag tot 35 MB uit hun nationale bundel in het buitenland gebruiken. Voor 5 euro per maand kunnen klanten dat tot 1 GB doen. Vodafone laat klanten dus wat extra betalen om vervolgens over de grens gebruik te kunnen maken van hun bestaande internetbundels. Klanten krijgen voortaan ook een waarschuwings-sms als 90 procent van hun tegoed is verbruikt.

  19. forum rang 10 voda 29 november 2010 16:29
    'Smartphone-eigenaar weinig loyaal'
    29 november 2010, 7:57 | ANP
    LONDEN (ANP) - De snelgroeiende markt voor smartphones is nog lang niet uitgegroeid, maar de fabrikanten van de telefoons moeten hard knokken voor hun klanten, want loyaal zijn ze niet. Dat blijkt uit onderzoek van bureau GfK dat maandag wordt gepubliceerd.

    Van de eigenaren van smartphones zegt 56 procent nog niet te weten welk merk hun volgende hebbeding wordt. Alleen Apple weet met zijn iPhone klanten wel aan zich te binden voor de langere termijn.

    Nu vrijwel alle mobieltjes waarmee je het internet op kan over dezelfde eigenschappen beschikken, wordt de toegang tot belangrijke diensten om meer uit je mobiel te halen steeds belangrijker. ,,Als de telefoon niet doet wat wordt beloofd of wat de klant hoopt, is de maker de klant kwijt'', aldus GfK.

  20. forum rang 10 voda 29 november 2010 18:17
    Telecombedrijven spelen met talloze tarieven
    29 november 2010, 18:04 | ANP
    DEN HAAG (AFN) - Telecombedrijven voeren op het moment de ene na de andere tariefswijziging door. KPN heeft de tarieven voor bellen vanuit huis naar vast en mobiel gelijkgetrokken, terwijl concurrent Vodafone de tarieven voor mobiel internetten in het buitenland aanpakt. T-Mobile sluit niet uit dat het op korte termijn ook iets aan de tarieven doet. Maar volgens de Consumentenbond wordt het er voor de consument allemaal niet duidelijker op.

    De bond meent dat veel mensen niet precies weten wat ze betalen voor mobiel bellen en sms’en. Die onduidelijkheid is onder meer te wijten aan het woud aan abonnementen en de onduidelijke vermelding van tarieven. Uit onderzoek onder ruim 2100 consumenten blijkt dat de meeste mensen geen flauw idee hebben wat ze nou werkelijk betalen voor mobiel bellen en sms'en. Dat heeft onder meer te maken met ,,het ongekende aantal abonnementen waarmee providers de boer op gaan''.

    De zes grote aanbieders Ben, Hi, KPN, Telfort, T-Mobile en Vodafone verkopen 248 verschillende abonnementen. De consument kan verder kiezen uit verschillende bundels. In totaal bieden de grote telecombedrijven 3525 verschillende mogelijkheden. Daarnaast hebben de kleintjes nog ieder hun eigen abonnementsvorm. ,,Dan is het te begrijpen dat consumenten geregeld door de bomen het bos niet meer zien'', aldus de Consumentenbond.

    Tarieven

    Ook het vergelijken van kosten is niet eenvoudig voor de consument vanwege de grote hoeveelheid aan abonnementen, stelt de bond. Bovendien worden de tarieven zelden verstrekt bij het afsluiten van een abonnement, waardoor het voor consumenten lastig is om na te gaan of de tarieven zijn veranderd. De Consumentenbond wil daarom dat de tarieven bij het afsluiten van een abonnement in het contract worden opgenomen.

    Ook met thuis bellen is het op dit moment nog tamelijk onoverzichtelijk. Bellen naar een mobieltje vanaf de vaste telefoon kost nu nog ruim vier keer zo veel als vanaf diezelfde telefoon bellen naar een ander vast toestel. Telecombedrijf KPN maakte maandag bekend dat het met ingang van het nieuwe jaar de tarieven voor zijn belangrijkste abonnementen voor thuisbellen wijzigt, waardoor bellen vanuit huis naar een vast nummer evenveel kost als bellen naar een mobiel nummer.

    Kosten

    De kosten voor bellen naar een andere vaste telefoon gaan omhoog; die voor bellen naar een mobiel omlaag. Per saldo rolt er dan wel één uniform tarief uit: 9 cent per minuut.

    Klanten van concurrent Vodafone kunnen vanaf december goedkoper mobiel internetten in zestien Europese landen wanneer ze van tevoren een eenmalige bijdrage betalen. Vodafone claimt de eerste aanbieder te zijn die de tarieven voor internetten via het mobiel in Europa ,,drastisch verlaagt''.

    T-Mobile sluit niet uit dat er tariefswijzigingen worden doorgevoerd, zo liet een woordvoerder maandag weten. ,,Er is sprake van een dynamische markt met veel concurrentie. Dat leidt ertoe dat de tarieven voor bepaalde diensten worden gewijzigd.''

1.744 Posts
Pagina: «« 1 ... 20 21 22 23 24 ... 88 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.