Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Antonov« Terug naar discussie overzicht

She's beautiful

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. Quantocosta 14 december 2002 21:51
    www.geocities.com/gajraindia/att1.htm The Concept www.geocities.com/gajraindia/att2.htm Synthesis of the 4 speed transmission www.geocities.com/gajraindia/att3.htm Controls www.geocities.com/gajraindia/att4.htm Transmission variations From the basic 2 speed module unit, various kinds of transmissions can be developed. Wat te denken van een six-speedje; AT natuurlijk... of ........ 8-speedje AT..... www.geocities.com/gajraindia/att5.htm The four and six speed prototype transmissions have been fitted to Japanese 660cc production cars. mooie site; moet je eigenlijk even bewonderen.
  2. [verwijderd] 14 december 2002 22:12
    Quantocosta, het is inderdaad een prachtige site met een heel duidelijke uitleg van de werking en de mogelijkheden van de AAD. De site is gedateerd 2001, dat betekent naar mijn mening dat Garja nog wel degelijk de bedoeling heeft om te gaan produceren. Ik ben benieuwd of we er noch achterkomen welke japanse fabrikant betrokken is bij de productie proto typen van de 660 cc, die wordt genoemd. Mogelijk is dit toch suzuki. Eerdere testen spraken van maruti. Het ziet er toch ook bij garja hoopvol uit. gr.ad
  3. durobinet 14 december 2002 22:49
    Mooie site inderdaad. Hoewel ik niet technisch genoeg ben om te zien hoe het nu precies werkt, geloof ik wel dat Gajra zich de moeite zou besparen om een dergelijke website te maken als er niet serieus over gedacht werd om deze transmissie in productie te nemen. vr.gr. duro
  4. [verwijderd] 16 december 2002 18:40
    Internet speelt grote rol bij aankoopproces Maandag, 16 december 2002 - De manier waarop bedrijven zich op internet presenteren, bepaalt grotendeels met welke aanbieder van financiële producten consumenten in zee gaan. Door de InfoWorld-redactie 2 reacties Dit blijkt uit onderzoek van InSites Consulting, in opdracht van FX.nl. De marktonderzoeker onderzocht de rol van internet bij het afsluiten van verzekeringen en andere financiële producten. Zo blijkt onder andere dat consumenten internet steeds vaker gebruiken als oriëntatiemiddel alvorens tot aankoop over te gaan. Vandaag de dag gebruikt zo'n tachtig procent van de internetters het world wide web als informatiebron. Volgens Jean-Paul Venmans, directeur van FX.nl, speelt internet een belangrijke rol in het beslissingsproces. Ook wordt internet veelvuldig gebruikt om meerdere aanbieders met elkaar te vergelijken. "Een website die niet aan de verwachtingen voldoet, laat kansen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Het lijkt erop dat consumenten zoveel mogelijk via internet willen uitzoeken en regelen", aldus Venmans. "Bijna de helft van de ondervraagden rekent een aanbieder keihard af op een website die niet aan de verwachtingen voldoet. Deze partij wordt dan niet langer meegenomen in het beslissingsproces", aldus de directeur. Meer dan een derde van de respondenten laat om diezelfde reden zelfs zijn vaste bank of verzekeraar vallen, zo blijkt uit het onderzoek. bron: webwereld
  5. [verwijderd] 16 december 2002 19:51
    Deze site is toch al eens besproken op dit forum (3 maanden terug)? Er was toen nog zoveel om te doen, omdat men direct dacht aan vervalsing. Welk commercieel bedrijf heeft er nu een gratis site bij Geocities? En dan inderdaad ook nog eens zo slecht vorm gegeven. Ik moet toegeven dat het allemaal wat amateuristisch oogt. De informatie is natuurlijk wel leuk.
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.