Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Antonov« Terug naar discussie overzicht

Licentiehouders Lepelletier >> hebben nu contacten met Antonov.

24 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Quantocosta 10 december 2002 22:30
    ***********Licenties Lepelletier ZF (Allemagne) et Jatco (Japon) ont acheté sa licence pour pouvoir fabriquer cette boîte. Ford, GM et VW, déjà producteurs de boîtes, ont fait de même. BMW commercialise depuis octobre 2001 des voitures à BVA 6 vitesses, Jaguar a suivi ce printemps et PSA vient de présenter au salon de Paris la 607 V6 équipée d’une BVA ZF transversale à 6 vitesses. So far Aisin AW, Ford (US), GM (US), GM (Europe),Jatco, VW and ZF have licences the Lepelletier technology ################################################################# ZF...Ford.....GM.......BMW.......PSA......Aisin ... hebben nu allemaal contacten met Antonov! VW.. via Aisin Jatco? ########Dit zegt toch genoeg!
  2. durobinet 10 december 2002 22:48
    Ik begrijp het al. Je weet nu welke bedrijven een licentie hebben met Lepelletier en je weet ook dat diezelfde bedrijven contact gezocht hebben met Antonov. En je hoopt dat ze Antonov beter vinden of ook kunnen gebruiken.(?) Zonder verdere zekerheid op dit moment. vr.gr. durobinet
  3. [verwijderd] 11 december 2002 09:11
    Quant je begint uit je nek te lullen. Ten eerste veronderstel je dat de contacten met de genoemde automerken en Antonov er nog steeds zijn, dat is maar de vraag en niemand weet wat die contacten waard zijn. Als ik naar een klant ga om te proberen hem iets te verkopen dan heb ik contact met hem. Maar geeft geen enkele zekerheid dat hij ook werkelijk zal kopen. Het trekken van je conclusies vind ik wel erg kort door de bocht. De wens is hier weer duidelijk de vader van de gedachte. Tenslotte een Eik is een boom, maar dat wil niet zeggen dat per definitie elke boom een Eik is.
  4. [verwijderd] 11 december 2002 15:23
    Peter, Je hebt op dit bericht al een aantal ( negatieve ) reakties gehad, wil toch even zeggen dat je conclusie correct is. Waarom zijn ze eigenlijk allemaal ook met de nieuwe Antonov technologie/6-speed bezig? ( testen, evaluatie en contract onderhandelingen ), omdat de Antonov technolgie gewoon meerdere voordelen heeft t.o.v de Lepelletier technologie die ik niet meer zal gaan opsommen, maar 1 er van is wel heel belangrijk en dat zijn de productiekosten. Beadnkt en Gr.....Frank.
  5. [verwijderd] 11 december 2002 15:53
    Honda heeft helemaal nog niet voor Antonov gekozen, men heeft een contract getekend voor het gebruik en eventueel doorontwikkelen van een stuk of 5 patenten, maar is nog allerminst zeker dat men ze ook daadwerkelijk zal gaan gebruiken. Honda is ook met andere transmissies bezig (niet Antonov). Als men daadwerkelijk voor Antonov gekozen zou hebben dan zou er nu meer bekend zijn over het gebruik en zou er (veel meer) ULF betaald zijn. Ik begrijp best dat je alle berichten in het positieve wil trekken, maar wees ook realistisch. Vind je dit negatief? Dan is ook Brewin negatief over Antonov, want zij zegt in feite precies hetzelfde. Maar goed eigenlijk had ik dit niet behoeven te schrijven, want je leest mijn postings toch niet. Ik de jouwe inderdaad wel, ben altijd op zoek naar nieuws, maar ondanks je vele inspanningen heb ik bijna nog nooit iets in je postings kunnen ontdekken dat echt opzienbarend was. Kijk oude berichten en weet ik allemaal niet wat op het forum plaatsen kan iedereen. Of waar je ook heel sterk in bent, elke bericht wat maar over een transmissie gaat in verband brengen met Antonov en daar heb je toch wel al een aantal keren de plank flink mee misgeslagen.
  6. [verwijderd] 11 december 2002 16:21
    Honda had helemaal geen contract met Antonov hoeven sluiten als ze niet ook van plan was de Antonovtechnologie te gebruiken. Het is nu eenmaal zo dat elk patent gebruikt mag worden, om niets, en zonder contract, zolang het niet vercommercialiseert wordt. Honda had dus rustig door kunnen sleutelen zonder een enkel contract met Antonov. Het feit dat ze wel een contract hebben gesloten houdt dus in dat er commercieel gebruik van gemaakt gaat worden. Wanneer en in welke vorm is onbekend. Een contract sluit je echter pas als je binnen afzienbare tijd met een produkt komt. Het gezever of Honda gebruik gaat maken van Antonovpatenten komt dan ook neer op het miskennen van Honda als slim conglomeraat. Als Honda beschouwd wordt als een kleine domme japanse na-aper, is het contract inderdaad weinig waard. Als je dit in normale proporties ziet, is dit contract aanzienlijk meer waard. Als Honda blijkt in de VS de enige te zijn die marktaandeel vergroot, zonder 0% leningen, zegt dit des te meer. Groetjes Pacito
  7. [verwijderd] 11 december 2002 16:28
    Honda is in hoog tempo bezig met de AAD Automotive automatic transmission Patent Number: Publication date: 2002-11-21 Inventor(s): TAKAHASHI TSUKASA (JP); NARAKI TETSUO (JP); KUMAGAI YORINORI (JP) Applicant(s): HONDA MOTOR CO LTD (JP) Requested Patent: US2002173399 Application Number: US20020122207 20020416 Priority Number(s): JP20010151287 20010521 IPC Classification: F16H37/02 Dit is een op antonov patenten gebaseerde transmissie. Datum 20 nov 2002
  8. [verwijderd] 11 december 2002 16:29
    Bo, Ik zit niet te wachten op dit welles - nietes verhaal. Uiteraard is Honda ook met andere transmissies bezig, geen enkele auto-producer zal al zijn modellen en andere producten met 1 type transmissie uitrusten. Alleen al om het feit dat dit technisch niet haalbaar is. Honda heeft 10 jaar getest en heeft er een hoop energie en geld ingestoken om de Antonov technologie in verschillende producten te gaan introduceren. We zullen moeten afwachten wanneer dit bekend gemaakt zal worden, en om welke producten/modellen het gaat. Het aantal patenten in deze producten zal varieren tussen de 1 en de complete technologie ( Honda 8-speed ). Je opmerking richting Quanto slaat nergens op, als er (1)-een persoon is die telkens weer als eerste met auto, patenten en transmissie nieuws post dan is hij het wel. Maak jezelf niet te belachelijk en hou het fair.....Gr.....Frank.
24 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.