Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Ellende met Postbank

24 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 12 oktober 2008 22:56
    Als ik een sluit/verkoop opdracht probeer te geven op mijnpostbank.nl krijg ik steeds deze melding:

    Helaas kunnen wij deze order niet accepteren omdat het aantal contracten van uw order groter is dan de positie die u nog kunt sluiten. Mogelijk heeft u voor deze optieserie nog een openstaande sluitingsopdracht. (Meldingscode: 33.323.1.1202)

    De Postbank kan ik ook telefonisch niet bereiken. Er zijn enorme wachttijden. Ook per e-mail reageren ze niet inhoudelijk. Zojuist probeerde weer de opdracht te geven. Maar ik krijg nog steeds deze foutmelding. Ik weet zeker dat de fout niet bij mij ligt.

    Weet iemand raad? Deze fout kost me nu echt al heel veel geld. Enig idee hoeveel kans een schadeclaim maakt?

    Alvast bedankt!
  2. Floralys 13 oktober 2008 13:58
    Om 12 uur vanmiddag 2 AEX-opties gekocht.
    De orders zijn uitgevoerd maar de opties verschijnen niet in mijn depotoverzicht.
    Ik kan ze dus niet sluiten, zou ik dat willen.
    Toch maar eens 0900-0664 gebeld om opheldering te vragen.
    Meer dan anderhalf uur later zit ik nog steeds in de wacht: "Een ogenblik geduld alstublieft. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen ..."
  3. [verwijderd] 13 oktober 2008 14:44
    quote:

    guillaume64 schreef:

    Om 12 uur vanmiddag 2 AEX-opties gekocht.
    De orders zijn uitgevoerd maar de opties verschijnen niet in mijn depotoverzicht.
    Ik kan ze dus niet sluiten, zou ik dat willen.
    Toch maar eens 0900-0664 gebeld om opheldering te vragen.
    Meer dan anderhalf uur later zit ik nog steeds in de wacht: "Een ogenblik geduld alstublieft. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen ..."

    mss toch maar ingezonden brief aan de telegraaf ?
  4. [verwijderd] 13 oktober 2008 14:58
    quote:

    haas schreef:

    [quote=guillaume64]
    Om 12 uur vanmiddag 2 AEX-opties gekocht.
    De orders zijn uitgevoerd maar de opties verschijnen niet in mijn depotoverzicht.
    Ik kan ze dus niet sluiten, zou ik dat willen.
    Toch maar eens 0900-0664 gebeld om opheldering te vragen.
    Meer dan anderhalf uur later zit ik nog steeds in de wacht: "Een ogenblik geduld alstublieft. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen ..."

    [/quote]

    mss toch maar ingezonden brief aan de telegraaf ?
    allemaal héél herkenbaar
    plus het feit dat er wekelijks één of andere storing was waardoor je uberhaupt niet in kon loggen
    dat is de reden dat ik een jaar geleden een beleggingsrekening bij de Postbank opgezegd heb

    wil nóóit meer iets met die club te maken hebben!!!

  5. [verwijderd] 13 oktober 2008 15:27
    Ik stel voor de klachten tegen de postbank te bundelen en gezamenlijk een schadeclaim in te dienen.

    Heeft iemand ervaring met het indienen van schadeclaims?

    Ik stel voor de klacht naar mij te mailen:

    pbschade@live.nl

    Vermeld daarbij de hoogte van de schade en wat de oorzaak is van de schade.

    Vergeet niet ook een klacht in te dienen bij de postbank en deze bank ook meteen aansprakelijk te stellen voor de schade.
  6. [verwijderd] 13 oktober 2008 16:22
    quote:

    peter1011 schreef:

    Ik stel voor de klachten tegen de postbank te bundelen en gezamenlijk een schadeclaim in te dienen.

    Heeft iemand ervaring met het indienen van schadeclaims?

    Ik stel voor de klacht naar mij te mailen:

    pbschade@live.nl

    Vermeld daarbij de hoogte van de schade en wat de oorzaak is van de schade.

    Vergeet niet ook een klacht in te dienen bij de postbank en deze bank ook meteen aansprakelijk te stellen voor de schade.
    "Vergeet niet ook een klacht in te dienen bij de postbank en deze bank ook meteen aansprakelijk te stellen voor de schade.".

    Dan is het voor anderen handig om te weten bij wie en waar ze in dat geval een klacht moeten indienen, en hoe de (verdere) procedure is.

    Misschien kan jij dat hier vermelden, peter1011.
  7. [verwijderd] 13 oktober 2008 17:14
    Goed idee Agnost. Dank!

    Hierbij de gegevens om de Postbank aansprakelijk te stellen voor de geleden schade door de storingen bij mijnpostbank.nl en de slechte telefonische bereikbaarheid.

    Stuur een brief met een omschrijving van je klacht en waarin je aangeeft de Postbank aansprakelijk te stellen voor de schade naar:

    Postbank Klantenservice
    Antwoordnummer 2
    6800 PB Arnhem

    Een postzegel is niet nodig.

    Stuur een kopie van deze klacht naar:

    1.
    pbschade@live.nl

    2.
    Autoriteit Financiële Markten
    t.a.v. afdeling Consumentenvoorlichting
    Postbus 11723
    1001 GS AMSTERDAM

    Of vul het formulier van de AFM in op: consument.afm.nl/consumenten/contact....

    3.
    Vereniging van Effectenbezitters
    info@veb.net

  8. [verwijderd] 13 oktober 2008 19:30
    quote:

    peter1011 schreef:

    Goed idee Agnost. Dank!

    Hierbij de gegevens om de Postbank aansprakelijk te stellen voor de geleden schade door de storingen bij mijnpostbank.nl en de slechte telefonische bereikbaarheid.

    Stuur een brief met een omschrijving van je klacht en waarin je aangeeft de Postbank aansprakelijk te stellen voor de schade naar:

    Postbank Klantenservice
    Antwoordnummer 2
    6800 PB Arnhem

    Een postzegel is niet nodig.

    Stuur een kopie van deze klacht naar:

    1.
    pbschade@live.nl

    2.
    Autoriteit Financiële Markten
    t.a.v. afdeling Consumentenvoorlichting
    Postbus 11723
    1001 GS AMSTERDAM

    Of vul het formulier van de AFM in op: consument.afm.nl/consumenten/contact....

    3.
    Vereniging van Effectenbezitters
    info@veb.net

    peter1011,

    "Stuur een brief met een omschrijving van je klacht en waarin je aangeeft de Postbank aansprakelijk te stellen voor de schade naar:

    Postbank Klantenservice
    Antwoordnummer 2
    6800 PB Arnhem".

    Je kunt toch ook een brief sturen naar

    Postbank Beleggen,
    Postbus 2119,
    1000 CC Amsterdam.

    zoals ik dat vandaag (13 oktober 2008) deed met als slotconclusie:

    " D.d. 11 oktober 2008, om 13,47 u., sprak ik hierover telefonisch met mevrouw Amal op 0900 0664. Zij zei mij, dat uw systeem al drie weken niet goed functioneerde; bovendien zou ik vandaag ’s-morgens hierover worden teruggebeld.

    Nu ik niet ben teruggebeld herhaal ik:

    Mijn order zou bij het goed functioneren van uw website tegen EURO 8,00 (de door mij opgegeven limiet voor 10 oktober 2008) uitgevoerd zijn.

    Ik wil deze order dan ook onmiddellijk tegen deze prijs afgerekend hebben.

    De bewijsstukken van het bovenstaande zijn hierbij gevoegd.".
  9. [verwijderd] 13 oktober 2008 22:11
    quote:

    agnost schreef:

    [quote=peter1011]
    Goed idee Agnost. Dank!

    Hierbij de gegevens om de Postbank aansprakelijk te stellen voor de geleden schade door de storingen bij mijnpostbank.nl en de slechte telefonische bereikbaarheid.

    Stuur een brief met een omschrijving van je klacht en waarin je aangeeft de Postbank aansprakelijk te stellen voor de schade naar:

    Postbank Klantenservice
    Antwoordnummer 2
    6800 PB Arnhem

    Een postzegel is niet nodig.

    Stuur een kopie van deze klacht naar:

    1.
    pbschade@live.nl

    2.
    Autoriteit Financiële Markten
    t.a.v. afdeling Consumentenvoorlichting
    Postbus 11723
    1001 GS AMSTERDAM

    Of vul het formulier van de AFM in op: consument.afm.nl/consumenten/contact....

    3.
    Vereniging van Effectenbezitters
    info@veb.net

    [/quote]

    peter1011,

    "Stuur een brief met een omschrijving van je klacht en waarin je aangeeft de Postbank aansprakelijk te stellen voor de schade naar:

    Postbank Klantenservice
    Antwoordnummer 2
    6800 PB Arnhem".

    Je kunt toch ook een brief sturen naar

    Postbank Beleggen,
    Postbus 2119,
    1000 CC Amsterdam.

    zoals ik dat vandaag (13 oktober 2008) deed met als slotconclusie:

    " D.d. 11 oktober 2008, om 13,47 u., sprak ik hierover telefonisch met mevrouw Amal op 0900 0664. Zij zei mij, dat uw systeem al drie weken niet goed functioneerde; bovendien zou ik vandaag ’s-morgens hierover worden teruggebeld.

    Nu ik niet ben teruggebeld herhaal ik:

    Mijn order zou bij het goed functioneren van uw website tegen EURO 8,00 (de door mij opgegeven limiet voor 10 oktober 2008) uitgevoerd zijn.

    Ik wil deze order dan ook onmiddellijk tegen deze prijs afgerekend hebben.

    De bewijsstukken van het bovenstaande zijn hierbij gevoegd.".

    peter1011,

    Wat is jouw mening hierover?
  10. [verwijderd] 13 oktober 2008 22:35
    quote:

    zjie-em schreef:

    Een vergelijkbaar iets heeft mij in juli ook geld en veel ergernis geko(t)st. Ik weet niet of jouw probleem hetzelfde is. Mogelijke oplossing: inloggen - opties aanklikken - aanklikken ofwel open koop / sluit koop / open verkoop / sluit koop en vervolgens handmatig invullen.

    klopt , had ik ook
    vanuit depotoverzicht viel niks te sluiten
24 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.