Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Binck« Terug naar discussie overzicht

Binck dood

20 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 23 februari 2007 12:40
    quote:

    penning_0 schreef:

    zeker geen telefoon ook?
    Beetje lastig als je niet in nederland verblijft.

    Duur grapje ivm niet kunnen verkopen op juiste moment van Abn aandelen en opties.

    Voor mij reden om op zoek te gaan naar een andere broker.Ik wacht reactie van Binck af,en is deze niet naar wens dan zeker naar ander.

    Jammer Binck,een slechte beurt

  2. Vai 23 februari 2007 13:21
    quote:

    jdbinvestment schreef:

    [quote=penning_0]
    zeker geen telefoon ook?
    [/quote]

    Beetje lastig als je niet in nederland verblijft.

    Duur grapje ivm niet kunnen verkopen op juiste moment van Abn aandelen en opties.

    Voor mij reden om op zoek te gaan naar een andere broker.Ik wacht reactie van Binck af,en is deze niet naar wens dan zeker naar ander.

    Jammer Binck,een slechte beurt

    Zit je zover weg dat je geen telefoon hebt? Binck is gewoon bereikbaar op een 020 nummer.
    Succes met het vinden van een Broker met een hogere beschikbaarheid dan Binck.
  3. [verwijderd] 23 februari 2007 13:45
    Vai

    hahaha

    Waar ik zit is niet eens een telefoonaansluiting.

    Ik werk met een antenne systeem voor internet.vreselijk duur ,ook voor nederlandse begrippen met een trage verbinding.

    Heb een klacht bij Binck achtergelaten en zie wel hoe ze reageren.

    Blijft jammer en is een duur grapje geweest

    Maar goed...titel Binck dood slaat ook meteen goed op het huidige koersverloop.

    Ik werk met 3 binck accounts(2 prive en 1 zakelijk),ga er dus 2 overhevelen naar een andere broker.

  4. [verwijderd] 23 februari 2007 17:43
    hihi, ik heb geen telefoon maar wel internet, omgekeerde wereld zeker?

    maar heb je al een id waar je heen gaat? Denk dat het lastig wordt om iemand te vinden met meer beschikbaarheid! Postbank misschien, haha.

    Succes, en als je kan aantone dat je verlies hebt geleden door de storing betaald Binck het gewoon. maar denk dat dat in jouw geval lastig is want je hebt geen bewijs dat je wilde verkopen. Kan iedereen wel roepen wanneer de koers naar beneden gaat.

    En niet te veel internetten!!!
  5. [verwijderd] 24 februari 2007 18:58
    quote:

    MasterKloet schreef:

    hihi, ik heb geen telefoon maar wel internet, omgekeerde wereld zeker?

    maar heb je al een id waar je heen gaat? Denk dat het lastig wordt om iemand te vinden met meer beschikbaarheid! Postbank misschien, haha.

    Succes, en als je kan aantone dat je verlies hebt geleden door de storing betaald Binck het gewoon. maar denk dat dat in jouw geval lastig is want je hebt geen bewijs dat je wilde verkopen. Kan iedereen wel roepen wanneer de koers naar beneden gaat.

    En niet te veel internetten!!!

    Op het moment dat ik wilde verkopen was dat niet mogenlijk door de storing.Ik heb ze meteen via mailsysteem op hun site dit laten weten ,met tevens mijn gewenste verkoopkoers.dit alles is gebeurd in slechts 30 seconden

    Het enigste wat ik vernomen heb van Binck in een mail met excuus voor de storing.verder niks

    Ik geef meer als duizend euro per maand uit aan aan/verkoop kosten.Voor dit geld mag ik op zijn minst een normale reactie ontvangen.

    Er zijn al genoeg alternatieven voor Binck.Zowel in Nederland als Buitenland.
    Postbank is in ieder geval geen oplossing,zie mijn eerdere berichtgeving over postbank.

    Ik ben daghandelaar(grootste gedeelte)en ja,waar ik zit is geen telefoon.Hier is alleen internet via een soort van schotel mogenlijk.Verbinding is voor 512kb/s een slordige 150 euro per maand.De antenne die bebruikt word voor dit kost alleen al zo,n slordige 2500 euro.Kan ik geen koopje noemen,maar er is geen alternatief.
    En waar ik zit is dit bedrag voor veel mensen een maandsalaris.Niet iedereen in de wereld heeft dezelfde standaard als Nederland.Ik begrijp dat dit systeem voor Nederlanders moeilijk te begrijpen is en dat de prijzen absurd zijn,maar ja,ook hier trekt UPC je leeg.

    Overigens zit ik slechts 2500 km van Nederland vandaan,maar in een gebied waar het nog normaal is dat er paard en wagens over de weg rijden.

    Alles in leven heeft voor en nadelen.

  6. [verwijderd] 24 februari 2007 19:25
    En dat we niet over een paar centjes praten mag je even in de grafiek van Abn bekijken

    Mijn aankoop die morgen op 27,61 kon er tijdens de storing op circa 28 euro uit.praten we wel even over circa 0,40 centjes

    Moet er tot mijn spijt dan maar meteen even bijvertellen dat het al lang terug is dat we ook eens zo,n stijging bij Binck hebben gezien.

    Mijn laatste Binck aandelen die ik nu nog op de plank heb liggen gaan zeker volgende week in de verkoop.

  7. [verwijderd] 24 februari 2007 23:47
    quote:

    jdbinvestment schreef:

    En dat we niet over een paar centjes praten mag je even in de grafiek van Abn bekijken

    Mijn aankoop die morgen op 27,61 kon er tijdens de storing op circa 28 euro uit.praten we wel even over circa 0,40 centjes

    Moet er tot mijn spijt dan maar meteen even bijvertellen dat het al lang terug is dat we ook eens zo,n stijging bij Binck hebben gezien.

    Mijn laatste Binck aandelen die ik nu nog op de plank heb liggen gaan zeker volgende week in de verkoop.

    Een advies, nogmaals een mail sturen en uitleggen dat je wilde verkopen en dat je 0,40 x ... hebt misgelopen, dan gaan ze je op zeker compenseren. Dit probleem is mij afgelopen vrijdag ook overkomen, er verscheen tijdens de invoer een bericht dat de beurs gesloten zou zijn. Ik heb ook meteen gemaild en heb een compensatie gekregen. Dit is overigens niet de eerste keer, van de 10 storingen heb ik er 8 vergoed gekregen. Je begrijpt dat ik dan concludeer dat de service prima is. Je moet naar Binck toe bedragen noemen van je schade en vastberaden zijn. Dit komt vast goed!
    Succes!
  8. [verwijderd] 26 februari 2007 10:31
    quote:

    jayda schreef:

    Nog een nieuwsgierigheidje, in welk land zit je?
    Ik gok op het achterland van Turkeye of Libie.
    Bijna goed,

    Ik zit aan de Zwarte zee in Roemenie,ongeveer 10 km van grens met Bulgarije.

    Wat betreft klagen.Dit is een forum en op een forum horen ook niet altijd positieve geluiden.

    Heb zelf positie in Binck,En ik weet dat het moeilijk is als je in een aandeel zit om negatieve geluiden te horen.

    Er gaat vandaag weer een mail naar Binck

    groetjes uit zonnig roememie
  9. [verwijderd] 26 februari 2007 13:16
    Erg jammer voor je. Maar ipv al die posts die je tot nu toe hebt gedaan kon je al 4 mails naar Binck sturen met je uitgerekende verlies.

    Je bent een handelt veel, dus Binck zal je niet zomaar kwijt willen.

    Ze verzekeren zich voor dit soort storingen, dus uhm gewoon claimen. Je goed recht.
  10. [verwijderd] 1 maart 2007 21:11
    Binck heeft getracht mij te bereiken,(is wat lastig),maar ik ontving de volgende Email........................................... Geachte heer de B,

    Allereerst bieden wij u onze welgemeende excuses aan. Als geen ander realiseren we ons dat de bereikbaarheid, stabiliteit en snelheid van onze website van het grootste belang voor u zijn. Graag lichten wij toe wat de oorzaak was van de storing.

    Deze week werken wij aan een uitbreiding van de capaciteit van onze internetverbindingen. Normaal gesproken zou u hier geen hinder van ondervinden. De samenloop van de extreem drukke handelsdag op Euronext en de - reeds enkele weken vooraf geplande - werkzaamheden, hebben voor vertragingen in de orderrouting gezorgd. Uiteraard stellen wij alles in het werk om dergelijke storingen in de toekomst te voorkomen.

    Mocht u door een storing aantoonbare schade hebben geleden, dan vergoedt BinckBank deze schade vanzelfsprekend.



    Daarnaast heeft u vorige week schade geleden bij een beoogde verkoop van aandelen ABN. Zou u uw klacht iets specifieker kunnen formuleren (op welke koers wilde u verkopen en wat was de koers toen u uiteindelijk wel kon verkopen). Ik zal vanzelfsprekend dan serieus naar uw klacht kijken.



    Met vriendelijke groet,



    Kalo Bagijn

    ............................................

    Heb ondertussen mail vezonden dat ik hoop dat problemen minder zullen voorkomen en ze tevens succes gewenst in de Midcap

20 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.