Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Binck« Terug naar discussie overzicht

Storing ?

40 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 17 januari 2007 17:14
    quote:

    Vai schreef:

    [quote=-VinE-]
    Heeft Binck wss zelf niks mee te maken. Ligt eerder aan de ISP. Ik weet zeker dat Binck met man en macht de storing probeert te verhelpen.

    Een snelle 'onze excuses, er is een storing' bericht op www.binck.nl had wel gemogen....

    [/quote]
    Wat een boute beweringen. Eerst automatisch de ISP de schuld geven om vervolgens te beweren dat ze men man en macht aan het probleem werken. Als mijn ISP een probleem heeft doe ik niet zoveel hoor ;-))

    Verder moet je natuurlijk altijd met meerdere ISP's werken. Redundantie is het toverwoord.

    Leuk ook om op een site die eruit ligt een melding te geven ;-))

    Ze zullen alles wel in voorraad hebben ik zie de beheerder niet een bestelling doen...
    Anders is het wel heel triest...
    Een knik in de kabel een breukje ..
    Nog steeds geen verbinding ben bang dat het morgen wordt...
    GR TT
  2. [verwijderd] 17 januari 2007 18:54
    quote:

    Vai schreef:

    Verder moet je natuurlijk altijd met meerdere ISP's werken. Redundantie is het toverwoord.

    Leuk ook om op een site die eruit ligt een melding te geven ;-))

    Gaat niet zo 123 als dat men denkt. Voordat alle A records zijn verwerkt door de DNS servers gaat er minimaal 3 uur overheen voordat de site via een andere ISP bereikbaar is.
    Daarentegen als het geen ISP is maar gewoon een server dan zou het nooit zolang mogen duren natuurlijk.
    Een beetje bank heeft zijn servers geclusterd staan.
  3. dickk 17 januari 2007 19:36
    Misschien is er wel brand uitgebroken in het pand, ofer is een een gat geslagen in de Vijzelstraat door de bouw van de metro, of is er een meteoriet op gevallen, of is er bij de AFM, de buurman, een aanslag geweest. Of heeft Weijers het dakterras afgehuurd om te overleggen met Balkie en Bos en Rau. Ik bedoel maar, stoppen met die ongenuanceerde opmerkingen en wacht eerst eens even de berichtgeving af. Pas dan kan je je een oordeel vormen.
    dick
  4. [verwijderd] 17 januari 2007 21:37
    quote:

    rozs schreef:

    geacht heerschap, volgens mij werkt u wel degelijk
    bij binck,of bent u het pseudoniem voor de zogenaamde pr dame want het is reeds 22,30 uur en nog steeds geen berichtgeving over de storing die trouwens al vele uren opgelost is.
    Geachte heer .Hartelijk dank voor uw e-mail. Zoals u heeft gemerkt, was de website van BinckBank in de namiddag niet bereikbaar. Wij zijn ons er zeer van bewust dat de snelheid en bereikbaarheid van onze systemen voor u als belegger essentieel zijn en bieden u ook onze welgemeende excuses aan voor de hinder die u hierdoor heeft ondervonden. Inmiddels is de website weer bereikbaar. U kunt altijd een order plaatsen of gegevens over uw portefeuille opvragen via een medewerker van de Klantenservice en Orderdesk op het telefoonnummer 020 606 2666.

    Wij willen nogmaals benadrukken dat de snelheid en bereikbaarheid van onze systemen de hoogste prioriteit hebben binnen onze dienstverlening en bieden wij u nogmaals onze excuses aan.

    Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn.

    Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met mij of een van mijn collega's van de Klantenservice. De Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur via telefoonnummer 020-606 2666. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@binck.nl

    Met vriendelijke groet,

    Leslie Geelen

    BinckBank
    Vijzelstraat 20
    Postbus 15536
    1001 NA Amsterdam

    T +31 (0)20 606 2666
    F +31 (0)20 320 4176
40 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.