Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Beleggingsfondsen« Terug naar discussie overzicht

Gebeurt er nog wat in deze competitie?

18 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 18 oktober 2006 17:30
    vanochtend allerlei orders gegeven...nu omstreeks 17.28 nog niets uitgevoerd terwijl er wel in die fondsen gehandeld is. ook in het klassement lijkt het alsof er nog niemand wat gedaan heeft omdat iedereen op 0.00 % rendement staat...werkt de competitie wel of is het alleen maar een kwestie van e-mail adressen werven?? ;-)
  2. [verwijderd] 18 oktober 2006 18:29
    Volgens mij word er alléén om 06.15 uur s'ochtends gekocht dus als er orders later worden ingevoerd worden die niet éérder dan de volgende dag uitgevoerd.
    De rendementen zijn wederom volgens mijn kennis vannacht na 24.00 uur zichtbaar.
    Helpdesk zal ongetwijfeld een beter antwoord hebben in dit draadje.
  3. [verwijderd] 18 oktober 2006 20:06
    Beste spelers,

    Voor niet-beursgenoteerde beleggingsfondsen wordt één keer per dag een NAV vastgesteld. In deze competitie worden orders in niet-beursgenoteerde beleggingsfondsen, die voor 18.00 uur zijn opgegeven, de volgende dag om 06.15 uur verwerkt.

    Doordat de competitie pas dinsdag gestart is, zijn vanochtend in uw portefeuilles de eerste orders uitgevoerd. Morgenochtend komen er nieuwe koersen binnen en worden de eerste rendementen in uw portefeuilles weergegeven.

    Met vriendelijke groet,

    Thijs Vollenbroek
    helpdesk@fondsencompetitie.nl
  4. [verwijderd] 18 oktober 2006 20:44
    Beste tegoed,

    De orders zijn inderdaad niet uitgevoerd. Orders dienen voor 18.00 uur te zijn ingevoerd om de volgende dag te worden uitgevoerd. Ik zie dat de door u vandaag ingelegde orders zijn ingelegd om 20.20 uur en deze gaan dus ook morgen niet uitgevoerd worden.

    Met vriendelijke groet,

    Thijs Vollenbroek
    helpdesk@fondsencompetitie.nl
  5. tegoed 18 oktober 2006 21:03
    quote:

    IEX.nl_Forummoderator schreef:

    Beste tegoed,

    De orders zijn inderdaad niet uitgevoerd. Orders dienen voor 18.00 uur te zijn ingevoerd om de volgende dag te worden uitgevoerd. Ik zie dat de door u vandaag ingelegde orders zijn ingelegd om 20.20 uur en deze gaan dus ook morgen niet uitgevoerd worden.

    Met vriendelijke groet,

    Thijs Vollenbroek
    helpdesk@fondsencompetitie.nl
    bedankt.
  6. [verwijderd] 19 oktober 2006 01:45
    Beste Hecobank,

    U dient de orders helaas opnieuw in te leggen. Ik weet niet exact waarom ze niet blijven staan, maar als u ze morgen voor 18 uur invoerd, dan worden ze alsnog uitgevoerd. U loopt dan geen vertraging op door de status 'Niet doorgevoerd'.

    Er is in ieder geval nog één andere portefeuille waarbij orders ingevoerd na 18.00 uur de status 'Niet doorgevoerd' hebben gekregen. Bij andere portefeuilles blijven dergelijke orders wel in de wacht staan. Ik zal contact opnemen met onze technici om te traceren waardoor het komt dat in uw portefeuilles (wellicht exacte tijdstip van plaatsing van de orders) deze order niet op Wacht blijft staan.

    Met vriendelijke groet,

    Thijs Vollenbroek
    helpdesk@fondsencompetitie.nl
  7. mulver 19 oktober 2006 08:40
    quote:

    IEX.nl_Forummoderator schreef:

    Voor niet-beursgenoteerde beleggingsfondsen wordt één keer per dag een NAV vastgesteld. In deze competitie worden orders in niet-beursgenoteerde beleggingsfondsen, die voor 18.00 uur zijn opgegeven, de volgende dag om 06.15 uur verwerkt.
    Gisteren ruim voor 18:00 uur mijn portefeuille gereset en nieuwe orders ingevoerd.
    Het is nu toch al lang 6:15 uur geweest, maar er is nog geen enkele order uitgevoerd.
  8. [verwijderd] 19 oktober 2006 15:12
    Beste spelers,

    Sinds afgelopen nacht ondervinden wij problemen met de aanlevering van de koersen. Daardoor is er vanmorgen geen enkele order uitgevoerd. We hopen dit spoedig op te lossen, zodat orders morgen wel weer doorgang kunnen vinden. Het probleem is echter op dit moment nog niet verholpen en derhalve kan ik dit nog niet garanderen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Thijs Vollenbroek
    helpdesk@fondsencompetitie.nl

    update 20.11 uur: Het probleem is opgelost. Uw orders zijn alsnog verwerkt.
18 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.