Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

Laatste koers (eur) Verschil Volume
11,445   +0,050   (+0,44%) Dagrange 11,250 - 11,490 388.306   Gem. (3M) 1,7M

Just Eat Takeaway 2024

26.914 Posts
Pagina: «« 1 ... 1091 1092 1093 1094 1095 ... 1346 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Kwiirk 16 juni 2024 08:57
    quote:

    PiFin schreef op 15 juni 2024 23:17:

    [...]

    Geen idee waarom je deze vraag stelt, maar dit is mijn mening: Dick Boer is een bekwame bestuurder. Hij heeft onder andere de samenvoeging van Ahold-Delhaize tot een goed einde gebracht, maar nu, tegen zijn zeventigste, zal hij het faillissement van JET begeleiden. Hij is de aangewezen persoon om met de curatoren in gesprek te gaan.

    Heb ik je vraag naar tevredenheid beantwoord?
    Jitse moet de doelen bereiken die de RvC onder leiding van Dick Boer heeft gesteld.
    IK stel deze vraag omdat u schrijft Jitse is Jet en Jet is Jitse. Dat is niet zo. Jitse moet voldoen aan de targets die de RvC heeft geaccordeerd.
  2. forum rang 4 Herbert 16 juni 2024 08:58
    quote:

    Ruval schreef op 16 juni 2024 08:45:

    [...]
    Geen shorters maar inprijzen aangepaste rente verwachtingen en gebrek aan relevant JET nieuws. Laten we niet vergeten dat de stijging van het aandeel van € 12 naar € 15 enkel te maken had met rente hoop. De updates van JET zijn tot nu toe een mixed bag en worden logischerwijs negatief geïnterpreteerd. Dit laatste zal zo blijven tot het moment dat JET weer groei laat zien. Ik verwacht dit bij HJ1 cijfers
    Geloof niet dat het de rente is, aandeel bleef na AvA dalen. Zie wel een trend, elke maandag herstel :-)
  3. PiFin 16 juni 2024 09:32
    quote:

    Ruval schreef op 16 juni 2024 08:45:

    [...]
    Geen shorters maar inprijzen aangepaste rente verwachtingen en gebrek aan relevant JET nieuws. Laten we niet vergeten dat de stijging van het aandeel van € 12 naar € 15 enkel te maken had met rente hoop. De updates van JET zijn tot nu toe een mixed bag en worden logischerwijs negatief geïnterpreteerd. Dit laatste zal zo blijven tot het moment dat JET weer groei laat zien. Ik verwacht dit bij HJ1 cijfers
    En tot de HJ1-cijfers blijft het gedrocht JET dalen en tot die tijd heb je drie opties: eruit stappen om de schade te beperken, short gaan, of niets doen en op de blaren zitten.

    6 euro komt rap in beeld.
  4. forum rang 8 PIK = op vakantie 16 juni 2024 10:06
    quote:

    déjà vu schreef op 16 juni 2024 10:03:

    Zojuist T.V. reclame van KFC. Met hierin een courier van Just Eat Takeaway, met nadruk "bestellen via Thuisbezorgd.nl"

    Kijk daar word ik vrolijk van :-)
    IK denk dat de afhankelijkheid van KFC groter wordt van JET en dat omarmen ze in plaats van zich tegen te verzetten en dat vind ik goed!!
  5. forum rang 8 PIK = op vakantie 16 juni 2024 10:07
    quote:

    PiFin schreef op 16 juni 2024 00:11:

    [Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten en juist te quoten, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
    IK kan niet wachten op vrijdag want als er een oplossing komt voor de feecaps dan kan dat voor een ware lange stijging voor de koers zorgen verwacht ik!!
  6. forum rang 7 déjà vu 16 juni 2024 10:12
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 16 juni 2024 10:07:

    [...]

    IK kan niet wachten op vrijdag want als er een oplossing komt voor de feecaps dan kan dat voor een ware lange stijging voor de koers zorgen verwacht ik!!
    Pedro, het zou fijn zijn wanneer je postings die gemodereerd zijn niet meer te quoten.
    Het heeft geen toegevoegde waarde, en zelfs is dit ook uitlokking en forumvervuiling.

    Probeer het gewoon inhoudelijk te houden.

    Bedankt.
  7. PiFin 16 juni 2024 10:25
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 16 juni 2024 10:07:

    [...]

    IK kan niet wachten op vrijdag want als er een oplossing komt voor de feecaps dan kan dat voor een ware lange stijging voor de koers zorgen verwacht ik!!
    Vrijdag (non-event) is de hearing, maar na vrijdag krijgen jij en andere fantasten de deksel op de neus. Mijn verwachting: 35 stemmen tegen de opheffing of wijziging van de fee caps.
    De definitieve beslissing over fee caps kan wel zeven jaar duren en tegen die tijd bestaan Grubhub en JET alleen nog in de krochten/internet archive van Google.
  8. forum rang 7 déjà vu 16 juni 2024 10:31
    quote:

    PiFin schreef op 16 juni 2024 10:25:

    [...]

    Vrijdag (non-event) is de hearing, maar na vrijdag krijgen jij en andere fantasten de deksel op de neus. Mijn verwachting: 35 stemmen tegen de opheffing of wijziging van de fee caps.
    De definitieve beslissing over fee caps kan wel zeven jaar duren en tegen die tijd bestaan Grubhub en JET alleen nog in de krochten/internet archive van Google.
    Hou zelf liever de fee caps analyse van HWMus aan, deze zie ik als nauwkeuriger.
  9. forum rang 4 HWMus 16 juni 2024 11:13
    quote:

    ThePeetster schreef op 16 juni 2024 10:49:

    Wellicht een idee om met de mensen die constructief iets willen bijdragen, op een fijne manier, te verkassen naar een ander forum?
    Heb ik wel eens over nagedacht, maar lost waarschijnlijk niets op. Er zijn nu eenmaal een aantal posters die het er niet aan gelegen is om op basis van hun goede onderbouwingen hun visie te delen, maar helaas om alleen maar het forum te verzieken met aanhoudend nietszeggende posts. Deze posters zullen ook op het andere forum terugkeren, daar kan je direct vanuit gaan.

    Let wel, iedereen is welkom op dit forum en voor- en tegenstanders moeten elkaar scherp houden en het delen van relevante informatie stimuleren en geplaatste desinformatie bestrijden. Maar er zijn er nu helaas een aantal die op een heel storende manier (zachtjes uitgedrukt) steeds de aandacht naar zichzelf willen toetrekken. Uit beide kampen overigens, geen onderscheid hierin tussen de posters die nog wel en die niet meer in het aandeel JET geloven. En dat is jammer. Het zou de moderatie sieren om daar ook iets tegen te doen, al heb ik de indruk dat op dat niveau er andere belangen geprefereerd worden.
  10. forum rang 6 Mailbox 16 juni 2024 11:13
    Ga toch niet steeds in op de ongenuanceerde verhaaltjes van mensen als Pifin. Ze zijn zo dom om de denken dat hun negatieve gezwets hier invloed heeft op de koers van JET in de hoop dat dan hun paar put opties of short turbootjes gaan stijgen. Ik heb nieuws voor ze : 0,0 . Steeds maar in discussie gaan met deze trollen heeft geen enkele zin. Wie er gelijk heeft zal vanzelf wel gaan blijken. Ik denk dat een beetje geduld en een iets langere termijnvisie het beste zijn. En geloof je er zelf niet meer in, verkoop je belang en kijk naar andere fondsen waar je meer brood in ziet. Maar waar de koers van JET laag staat, staan de koersen van de meeste andere aandelen behoorlijk hoog. Persoonlijk denk ik dat er binnenkort weleens een mooie verrassing uit de hoge hoed kan komen.
  11. forum rang 4 Herbert 16 juni 2024 11:14
    State Legislative Process
    An idea for a bill is submitted to Bill Drafting Commission where it is translated into formal language. If the Mayor wishes to put forth legislation, he must find an Assembly member or Senate member willing to propose the legislation before their respective legislative bodies.
    The bill is "introduced," assigned a number by which it will be known, and then printed.
    The bill is assigned to appropriate committee for discussion and review. If a majority of members on the committee support it, the bill is "reported to the floor." If not, it is said to have "died in committee."
    All bills requiring an expenditure of state funds must first be sent to the Ways and Means Committee. They make sure the state can afford the cost of the bill. These Bills won't reach the floor for a vote unless Ways and Means okays the expenditure.
    Final Version of the bill is printed - must be on Member's desk for at least three days before being voted on.
    The bill reaches floor for debate and vote.
    If the bill originates in and passes through the New York State Assembly, it is then sent on to the New York State Senate, where it goes through a similar process. Conversely, if a bill originates in and passes through the New York State Senate, it is then sent on to the New York State Assembly. If both houses agree to pass a bill, it is then sent to the Governor for his signature.
    The Governor can either sign a bill or veto it. If the Governor vetoes a bill, it can still become a law when a 2/3 majority in both houses vote in favor of the bill. This is known as an "override."
    The bill, once signed by the Governor, becomes law in New York State.
  12. forum rang 7 Fender bass 16 juni 2024 11:16
    quote:

    déjà vu schreef op 16 juni 2024 10:31:

    [...]

    Hou zelf liever de fee caps analyse van HWMus aan, deze zie ik als nauwkeuriger.
    Ik loop de podcast te luisteren met oa Albert Jellema, die begint langzaam te veranderen in een voormalige believer.
    Over de mogelijkheid dat die hoorzitting ook maar íets zal doen en over de positie van Jet zelf op het wereldtoneel.

    Wel grappig, die podcast luister ik nu zo'n 4 jaar en ze hebben het net zo vaak goed én mis als dat ikzelf heb.
    Maar prima luistervermaak, ik loop zo'n 12 tot 22 km per dag dus ik jaag er nogal wat podcasts doorheen.
  13. forum rang 5 Henkie 1960 16 juni 2024 11:19
    Shortsell.nl klopt voor geen meter, waarom dat zo blijft begrijp ik ook niet. In de rij van alle aandelen staat 11,12%, klik je verder op Just Eat take Away zie je in het oranje 9,32%. Forumlid Bedoekt heeft het register nagekeken en, ik geloof , twee shorters zijn er niet meer, die in de lijst staan.Netto shortpositie van Jet bdmg is 7,12%.
26.914 Posts
Pagina: «« 1 ... 1091 1092 1093 1094 1095 ... 1346 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.