Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel AMG Critical Materials N.V. AEX:AMG.NL, NL0000888691

Laatste koers (eur) Verschil Volume
14,980   +0,010   (+0,07%) Dagrange 14,770 - 15,200 167.564   Gem. (3M) 198,9K

AMG - 2022: dit jaar moet het gebeuren!

9.510 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 476 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. legendaries 17 januari 2022 19:53
    quote:

    Just lucky schreef op 17 januari 2022 18:16:

    [...]Wat wel relevant is, zijn de in the money Calls die om wat voor reden ook, niet verkocht zijn. Dan krijgt de eigenaar vrijdagavond een assignment en worden de stukken maandag bij opening bestens geloost.
    het aantal openstaande in-the-money call opties wat niet gehedged is, zal vrijwel nihil zijn. naked call opties schrijven is namelijk echt alleen iets wat particulieren doen (want dat is oerdom).

    als je al wat kan verwachten, dan is het koersdruk door verkoop van de aandelen van de schrijvende partij (de hedge), wanneer de OI gesloten wordt

    verwacht niet dat er veel partijen zien die de aandelen zullen aanhouden. dat is enkel aan de meme-aandelen besteed..
  2. forum rang 7 Just lucky 17 januari 2022 20:17
    quote:

    legendaries schreef op 17 januari 2022 19:53:

    [...]

    het aantal openstaande in-the-money call opties wat niet gehedged is, zal vrijwel nihil zijn. naked call opties schrijven is namelijk echt alleen iets wat particulieren doen (want dat is oerdom).

    als je al wat kan verwachten, dan is het koersdruk door verkoop van de aandelen van de schrijvende partij (de hedge), wanneer de OI gesloten wordt

    verwacht niet dat er veel partijen zien die de aandelen zullen aanhouden. dat is enkel aan de meme-aandelen besteed..
    Gebeurt bijna maandelijks dat wordt vergeten om Call opties te sluiten, dan volgt maandag een bestens verkoop.
  3. forum rang 4 geldmaker 18 januari 2022 14:10
    quote:

    Fred Nek. schreef op 15 januari 2022 07:29:

    Ja en dat is balen. Ik heb het 10 maanden gekocht omdat ik het ook helemaal zag zitten maar wat jullie ook schrijven gebeurde maar niet. Zelfs geen koper om het voor een prikkie te kopen. Toen was ik er wel klaar mee. Maar nu in deze tijd ontgaat het me helemaal waarom het nu wel stijgt. Maar goed ik ben een simpele boer. Niet winnen vind ik niet zo erg maar verliezen kan ik slecht tegen. Maar ik koop wel weer als het op 25 staat. ;-) Groet.
    Fred ee is een gezegde beter ter halve gekeerd dan ten hele gedwaald...
    Pak in de slotveiling weer wat stukjes op man...
  4. rendement_zoeker 18 januari 2022 15:13
    quote:

    geldmaker schreef op 18 januari 2022 15:06:

    Gaan vandaag wel cressendo . Heel fijn, zie alleen bij I Borrow dat " men" weer 200.000 aandelen heeft opgenomen...doen ze niet voor de fun, nee om te shorten.....onbegrijpelijk.
    Mooi toch, als ze die 200K de markt in gooien en de waarde van het aandeel stijgt, zullen ze vroeg of laat moeten coveren door de aandelen weer terug te kopen. Dan stijgt de koers nog meer! Kortom, uitstekend verloop!
  5. Gerard M. 18 januari 2022 15:30
    Verticale integratie door batterijbouwers en automerken. En mogelijke steun vanuit de EU op dit vlak om dit proces te ondersteunen vanwege geopolitieke redenen. Als autofabrikanten willen slagen, dan moet dit gebeuren op termijn. Dat is waarom AMG op het punt staat te exploderen.

    Momenteel is er (dacht ik recent nog te lezen) nog niet voldoende productie om alleen het hele VK elektrisch te laten rijden. Hoe je het ook wilt bekijken, ons kleine kikkerlandje ligt gek genoeg na Scandinavië voorop qua elektrisch rijden met die luttele paar procent op de weg. Meer dan 50% van die nieuw verkochte auto's in december waren hier in Nederland Elektrische modellen, de rest van Europa en de wereld begint nu rap aan te haken. Zelfs in landen als Thailand, Marokko, Turkije, Tunesië en Georgië zie je laadnetwerken exponentieel groeien. Dat is de groei die voor ons ligt. En dat begint nu door te sijpelen.

    Het allermoeilijkste is wanneer je in vredesnaam dit aandeel tussen nu en 2035 met zulke exponentiële groei moet verkopen.
  6. forum rang 10 DeZwarteRidder 18 januari 2022 15:32
    quote:

    Gerard M. schreef op 18 januari 2022 15:30:

    Verticale integratie door batterijbouwers en automerken. En mogelijke steun vanuit de EU op dit vlak om dit proces te ondersteunen vanwege geopolitieke redenen. Als autofabrikanten willen slagen, dan moet dit gebeuren op termijn. Dat is waarom AMG op het punt staat te exploderen.

    Momenteel is er (dacht ik recent nog te lezen) nog niet voldoende productie om alleen het hele VK elektrisch te laten rijden. Hoe je het ook wilt bekijken, ons kleine kikkerlandje ligt gek genoeg na Scandinavië voorop qua elektrisch rijden met die luttele paar procent op de weg. Meer dan 50% van die nieuw verkochte auto's in december waren hier in Nederland Elektrische modellen, de rest van Europa en de wereld begint nu rap aan te haken. Zelfs in landen als Thailand, Marokko, Turkije, Tunesië en Georgië zie je laadnetwerken exponentieel groeien. Dat is de groei die voor ons ligt. En dat begint nu door te sijpelen.

    Het allermoeilijkste is wanneer je in vredesnaam dit aandeel tussen nu en 2035 met zulke exponentiële groei moet verkopen.
    Helaas kunnen alleen de rijken E-auto's kopen.
9.510 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 476 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.