Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Van Binck naar Saxo?

8.103 Posts
Pagina: «« 1 ... 239 240 241 242 243 ... 406 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 voda 23 december 2021 15:01
    quote:

    ASMittaLGeer schreef op 23 december 2021 13:23:

    Nou ............. die fles wijn heb ik dan toch maar aangenomen .................
    Ik mag toch hopen dat ik niet de enige zal zijn die de postbezorger van zijn pakje moest verlossen.
    Ik heb meer dan €100.000 op de rekening gehad, maar nooit een fles wijn gezien.
    Wat is de grens om voor een fles wijn in aanmerking te komen?
  2. ASMittaLGeer 23 december 2021 15:03
    quote:

    voda schreef op 23 december 2021 15:01:

    [...]
    Ik heb meer dan €100.000 op de rekening gehad, maar nooit een fles wijn gezien.
    Wat is de grens om voor een fles wijn in aanmerking te komen?
    Tja Hans, ik denk dat je een iets of wat te weinig transactiekosten genereert ................. ;)
  3. forum rang 7 Ron Kerstens 23 december 2021 15:07
    quote:

    ASMittaLGeer schreef op 23 december 2021 15:00:

    [...]
    Overigens kan ik in alle bescheidenheid wel verklappen dat ik die fles royaal zelf heb betaald.
    Er zitten hier genoeg traders, ik noem geen namen maar denk aan Adriaan, die hele kisten Mouton Rothschild betaald hebben dus dat kan het niet zijn. Nee beste, je hebt een bijzondere positie bij Saskia :-)
  4. forum rang 4 Louis Pasciuto 23 december 2021 15:21
    quote:

    ASMittaLGeer schreef op 23 december 2021 15:02:

    Maar even serieus: Heeft niemand hier een fles ontvangen? Ik kreeg gisteren al een melding van PostNL dat er vandaag een pakketje zou worden bezorgd. Vond ik al vreemd want ik heb niks besteld.
    Nee, al jaren niet meer.... en dat is gek want ik handel nog veel meer en het vermogen is ook stukken groter geworden... vroeger had ik ook een accountmanager bij Binck die ik altijd kon bellen, Arthur.
    Genoeg wijn in huis trouwens ;)
  5. [verwijderd] 23 december 2021 15:23
    Even een vraagje:
    Ik ondervind een probleem met doorrollen van opties.
    Voorbeeld: Ik heb 30 puts RD jan 19 die ik gedeeltelijk (5 stuks) in een combi order wil doorrollen naar een juni 18. Na het indienen van een ticket werd mij verzekerd dat dit moet kunnen, maar ik kan alleen maar de hele positie (30 stuks) binnen één opdracht doorrollen en kan niet bijvoorbeeld 5 stuks selecteren. De enige mogelijkheid die overblijft is om het niet in een combi order te doen, maar afzonderlijk sluiten en nieuwe openen.
    .....of doe ik iets verkeerd ??
  6. forum rang 7 Ron Kerstens 23 december 2021 15:32
    Geen fles wijn maar wel een mailtje;

    Beste Ron Kerstens,

    Het jaar 2021 gaat opnieuw de boeken in als een jaar vol verandering. Het moest het jaar worden waarin we de coronacrisis achter ons gingen laten. Een verwachting die helaas anders uitpakte. Gelukkig kunnen we wel terugkijken op een bijzonder positief beleggingsjaar. Uitzonderlijk goed zelfs, voor veel van onze klanten. Hopelijk bent u ook één van die vele gelukkigen en kunt u dit jaar tevens afronden in goede gezondheid, samen met degenen die u het meest lief heeft. Dat blijft toch het allerbelangrijkste.

    Er veranderde ook veel voor onze (voormalige) BinckBank klanten, die inmiddels vrijwel allemaal over zijn naar Saxo Bank. De verhuizing van rekeningen en beleggingen naar het Saxo Bank platform was best een grote uitdaging. Op technisch vlak is dit succesvol verlopen voor de meeste klanten. Als voor u echter niet alles rimpelloos is verlopen, of u heeft langer dan gewoonlijk moeten wachten op een antwoord op uw vraag, dan wil ik mij daar namens het complete team voor verontschuldigen.

    U kunt erop rekenen dat ons team ook in 2022 tot het uiterste gaat. Onze duizenden medewerkers wereldwijd, inclusief onze fors uitgebreide Nederlandse klantenservice, zijn toegewijd om u de best mogelijke ervaring te blijven bieden. Zoals u dat al jaren van ons gewend bent. We zijn ervan overtuigd dat we meer dan ooit de beste technologie en een innovatief internationaal platform in huis hebben. In de komende maanden voeren we de nodige verbeteringen door. We houden u uiteraard op de hoogte van onze verbeteringen, zodat u ze direct kunt ontdekken zodra ze beschikbaar zijn.

    Uw geduld en vertrouwen geeft ons de gedrevenheid om u de best mogelijke beleggerservaring te blijven bieden. Namens het hele Saxo Bank team wil ik u daarvoor bedanken. We wensen u fijne dagen en een voorspoedig 2022!

    Hartelijke groeten,

    Saskia Klep
    Directeur Saxo Bank Nederland
  7. [verwijderd] 23 december 2021 15:51
    [quote alias=Ron Kerstens id=13906129 date=202112231532]
    Geen fles wijn maar wel een mailtje;

    [i]Beste Ron Kerstens,


    Er veranderde ook veel voor onze (voormalige) BinckBank klanten, die inmiddels vrijwel allemaal over zijn naar Saxo Bank. De verhuizing van rekeningen en beleggingen naar het Saxo Bank platform was best een grote uitdaging. Op technisch vlak is dit succesvol verlopen voor de meeste klanten. Als voor u echter niet alles rimpelloos is verlopen, of u heeft langer dan gewoonlijk moeten wachten op een antwoord op uw vraag, dan wil ik mij daar namens het complete team voor verontschuldigen.

    Mailtje ook gehad.

    Ik vind dat de zaken wat te rooskleurig worden weergegeven.

    Laat ze nu eerst eens beginnen met het corrigeren van alle taalfouten en antwoorden in begrijpend Nederlands geven.

    Nu is het vaak een puzzel om uit te zoeken wat ze nu eigenlijk bedoelen.

    Met name het hele gebeuren rondom margins is een ramp en is een puinhoop die wellicht ontstaan is door een aantal achtereenvolgende fixen, waardoor een en ander volledig uit zijn logisch verband is gerukt.

    Vandaag met een robot van Bol.com gecommuniceerd, wat een verademing. Zo kan het dus ook !

    Allemaal fijne feestdagen !
  8. Zeus 23 december 2021 15:51
    [quote alias=Ron Kerstens id=13906129 date=202112231532]
    Geen fles wijn maar wel een mailtje;
    ..

    Uw geduld en vertrouwen geeft ons de gedrevenheid om u de best mogelijke beleggerservaring te blijven bieden. Namens het hele Saxo Bank team wil ik u daarvoor bedanken. We wensen u fijne dagen en een voorspoedig 2022!

    Dat mailtje heb ik ook. "Geduld en vertrouwen" aan m'n hoela.
    Heb dan toch liever die fles die in de Binck tijd ook regelmatig doorkwam met de kerst.
  9. ASMittaLGeer 23 december 2021 16:51
    quote:

    Ron Kerstens schreef op 23 december 2021 16:06:

    Tja, de krabbelaars krijgen een mailtje terwijl onze Big Swinging Dick (ASMittaLGeer) een mooie fles wijn krijgt van Saskia.Zo weet iedereen weer wat zijn plaats is.
    Ik heb nog eens even goed gekeken, maat het betreft een fles uit 2017.
    Zwaar over de datum dus .............
  10. WM77 23 december 2021 17:11
    [quote alias=Thom@s id=13906099 date=202112231523]
    Even een vraagje:
    Ik ondervind een probleem met doorrollen van opties.
    Voorbeeld: Ik heb 30 puts RD jan 19 die ik gedeeltelijk (5 stuks) in een combi order wil doorrollen naar een juni 18. Na het indienen van een ticket werd mij verzekerd dat dit moet kunnen, maar ik kan alleen maar de hele positie (30 stuks) binnen één opdracht doorrollen en kan niet bijvoorbeeld 5 stuks selecteren. De enige mogelijkheid die overblijft is om het niet in een combi order te doen, maar afzonderlijk sluiten en nieuwe openen.
    .....of doe ik iets verkeerd ??
    [/quote

    ipv doorrollen moet je volgens mij een strategieorder opgeven. Iets meer handmatig werk om de optieseries te zoeken maar dan kan je wel ander aantal opgeven.
8.103 Posts
Pagina: «« 1 ... 239 240 241 242 243 ... 406 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.