Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel RENEWI AEX:RWI.NL, GB00BNR4T868

Laatste koers (eur) Verschil Volume
7,880   0,000   (0,00%) Dagrange 7,880 - 7,940 26.423   Gem. (3M) 60,9K

Forum Renewi geopend

4.720 Posts
Pagina: «« 1 ... 176 177 178 179 180 ... 236 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Bracar 31 mei 2021 17:44
    Renewi plc (‘Renewi’) kondigt met veel plezier de benoeming aan van Mark Thys. Hij neemt vanaf 1 juni 2021 de functie van Managing Director, Commercieel Waste Belgium op zich.

    Mark is afkomstig van Eurofins Scientific, waar hij actief was als Global Chief Transformation Officer en sinds 2019 buiten België gevestigd was. Eerder werkte Mark bij Goodyear Dunlop waar hij verschillende seniorfuncties vervulde, waaronder Managing Director International Sales and Operations, Managing Director Dunlop voor Frankrijk en de Benelux, en daar voor leidde hij ook de EMEA Business Transformation van Goodyear.

    Mark is een duurzaam leider met werkervaring in verschillende sectoren en bedrijfsomgevingen, met opdrachten in verschillende landen, waaronder België. Hij werkt graag in een dynamische, op mensen gerichte omgeving, waar de nadruk ligt op samenwerken om succes te boeken. Mark behaalde een Masters in Commercial Engineering en een Executive MBA in Business & General Management.

    www.renewi.com/nl-nl/over-renewi/onze...
  2. Nadalsr13 31 mei 2021 17:56
    quote:

    Bracar schreef op 31 mei 2021 17:44:

    Renewi plc (‘Renewi’) kondigt met veel plezier de benoeming aan van Mark Thys. Hij neemt vanaf 1 juni 2021 de functie van Managing Director, Commercieel Waste Belgium op zich.

    Mark is afkomstig van Eurofins Scientific, waar hij actief was als Global Chief Transformation Officer en sinds 2019 buiten België gevestigd was. Eerder werkte Mark bij Goodyear Dunlop waar hij verschillende seniorfuncties vervulde, waaronder Managing Director International Sales and Operations, Managing Director Dunlop voor Frankrijk en de Benelux, en daar voor leidde hij ook de EMEA Business Transformation van Goodyear.

    Mark is een duurzaam leider met werkervaring in verschillende sectoren en bedrijfsomgevingen, met opdrachten in verschillende landen, waaronder België. Hij werkt graag in een dynamische, op mensen gerichte omgeving, waar de nadruk ligt op samenwerken om succes te boeken. Mark behaalde een Masters in Commercial Engineering en een Executive MBA in Business & General Management.

    www.renewi.com/nl-nl/over-renewi/onze...
  3. Jan Willem 1 juni 2021 07:54
    quote:

    Bracar schreef op 31 mei 2021 17:58:

    Maar hier is koers niet om omhoog gegaan denk ik, was al redelijk "oud " nieuws, al is het vandaag pas officieel gepubliceerd.
    Ik zie dat een bedrijf in dienstverlening (afvalverwerking) zich keert naar een recycling specialist met nieuwe bedrijfjes op het eigen bedrijfsterrein alwaar gewerkt wordt met (eigenlijk) gratis grondstoffen (en wie zal daar nu niet bij betrokken willen zijn), maar ik had wel verwacht dat het nog maanden zou gaan duren alvorens men dat door zou krijgen. Ik denk dat ze vooruitloopt aan haar branchegenoten en dat dit sterk genoeg is voor een verdere stijging.
  4. Jswift 1 juni 2021 08:43
    quote:

    Jan Willem schreef op 1 juni 2021 07:54:

    [...]
    Ik zie dat een bedrijf in dienstverlening (afvalverwerking) zich keert naar een recycling specialist met nieuwe bedrijfjes op het eigen bedrijfsterrein alwaar gewerkt wordt met (eigenlijk) gratis grondstoffen (en wie zal daar nu niet bij betrokken willen zijn), maar ik had wel verwacht dat het nog maanden zou gaan duren alvorens men dat door zou krijgen. Ik denk dat ze vooruitloopt aan haar branchegenoten en dat dit sterk genoeg is voor een verdere stijging.
    Hele belangrijke nuance is dat veel van deze grondstoffen pas "gratis" zijn als ze zijn opgehaald en gesorteerd, de collectie van reststromen is nog steeds één van de duurste onderdelen van afval.

    Commercial Waste NL/BE heeft (volgens zijn jaarverslag 2020) 2100 zware voertuigen (lees vrachtwagens en vergelijkbaar) met chauffeur (en in binnestedelijke situatie met bijrijder) om deze reststromen op een plek te krijgen alvorens het te moeten sorteren etc. etc.

    Wel is duidelijk overigens dat al die samenwerkingen met start-ups en beschikbaar stellen van mensen/middelen/locaties/grondstoffen om tot de hoogwaardigste verwerking te komen in samenwerkingsverband een keuze die vertrouwen in het eigen businessmodel laat zien en niet bang is om potentiele conculegas (lees nieuwe verwerkers/inzamelaars) te ondersteunen in hun ontwikkeling en opschaling. De kracht zit hem denk ik het vroeg aan je binden van dit soort innitiatieven.
  5. Jan Willem 1 juni 2021 09:30
    quote:

    Robb. schreef op 1 juni 2021 09:18:

    Zal wel een winstneming geweest zijn.
    Herstel in volle gang
    Ik houd het op een bank die door het ontstane prijsverschil een aantal shares heeft overgebracht naar Nederland, zie daarvoor mijn schrijven Pagina176 van 30 mei 14:41. De opening in Engeland heeft plaatsgevonden op een koers van 55,30p hetgeen neerkomt op 64,3 eurocent ( volume 281.325). Het Engelse forum verbaast zich nu over het volume van de opening, gisteren waren zij gesloten.
    De koers komt er nu wat naar boven, inmiddels 56,70p
  6. Feiten_graag 1 juni 2021 09:58
    quote:

    Jan Willem schreef op 1 juni 2021 09:30:

    [...]
    Ik houd het op een bank die door het ontstane prijsverschil een aantal shares heeft overgebracht naar Nederland, zie daarvoor mijn schrijven Pagina176 van 30 mei 14:41. De opening in Engeland heeft plaatsgevonden op een koers van 55,30p hetgeen neerkomt op 64,3 eurocent ( volume 281.325). Het Engelse forum verbaast zich nu over het volume van de opening, gisteren waren zij gesloten.
    De koers komt er nu wat naar boven, inmiddels 56,70p
    Hoe moet ik de relatie tussen de Engelse en de Nederlandse koers precies begrijpen? Kan er - tijdelijk of zelfs langdurig - een gap bestaan tussen de Nederlandse koers en de (naar euro's omgerekende) Engelse koers?
4.720 Posts
Pagina: «« 1 ... 176 177 178 179 180 ... 236 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.