Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel SHELL PLC AEX:SHELL.NL, GB00BP6MXD84

Laatste koers (eur) Verschil Volume
32,105   -0,420   (-1,29%) Dagrange 31,980 - 32,750 6.152.237   Gem. (3M) 5M

Uitstappen? Is het echt never sell Shell?

200.031 Posts
Pagina: «« 1 ... 4668 4669 4670 4671 4672 ... 10002 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 12 maart 2021 16:04
    quote:

    Pandjesbaas schreef op 12 maart 2021 15:53:

    [...]
    Intra-day topje, telt eigenlijk niet mee. Een dolle koper kan zich altijd wel even de weerstand in kopen, niet iedereen ligt in het laatboek. Wordt dan snel genoeg weer aangevuld. Op 18.65e eindigen, dat zou pas een prestatie zijn.
    We zijn er nog niet inderdaad, maar wel goed om te zien dat na de weerstand pogingen de koers niet zoveel daalt als 'normaal'.
  2. [verwijderd] 12 maart 2021 16:13
    quote:

    bp5ah schreef op 12 maart 2021 16:07:

    [...]
    Lijkt wel een veerpont 18-5-18.6, hin und her.
    Haha, ja inderdaad een soort veerpont. Ik durf er net niet op te handelen en dan uitgestapt zijn als de weerstand alsnog doorbroken wordt. Wel wat anders dan de afgelopen pieken en dalen van de afgelopen tijd, dit is wel erg rustig :)
  3. [verwijderd] 12 maart 2021 16:15
    Ja, het is gelegen in China, maar komt nu uit Korea. Is daar 10 dagen geleden vertrokken. Ik begrijp niet wat je bedoeld met 10 dagen vertraging?

    Where is the ship?
    LNG Tanker METHANE JULIA LOUISE is currently located at NCHINA - Yellow Sea at position 36° 47' 39.264" N, 125° 44' 18.6" E as reported by MarineTraffic Terrestrial Automatic Identification System on 2021-03-02 11:49 UTC (10 days, 3 hours ago)

    Where is this vessel going to?
    The vessel departed from PYEONGTAEK, KR on 2021-03-02 16:43 LT (UTC +9) and is currently sailing at 16.8 knots with Southwest direction heading to PRELUDE, AU with reported Estimated Time of Arrival at 2021-03-15 13:00 LT (UTC +9) local time (in 2 days, 12 hours )

    What kind of ship is this?

    METHANE JULIA LOUISE (IMO: 9412880) is a LNG Tanker that was built in 2010 (11 years ago) and is sailing under the flag of Bermuda.
    It’s carrying capacity is 167416 cubic meters Liquid Gas and her current draught is reported to be 9.4 meters. Her length overall (LOA) is 290 meters and her width is 45 meters.
  4. forum rang 6 boldie 12 maart 2021 16:21
    quote:

    #longterm schreef op 12 maart 2021 16:18:

    Het is eigenlijk toch ook echt uniek dat een Chevron en Exxon al weer bijna op hun oude niveaus zitten en Shell nog een vrij lange weg te gaan heeft?!

    Heeft iemand daar een gegronde verklaring voor? (anders dan dat Amerikanen nou eenmaal opportunistischer lijken te zijn)
    divi
  5. [verwijderd] 12 maart 2021 16:50
    quote:

    Xynix schreef op 11 maart 2021 12:55:

    [...]
    Het viel me enorm mee dat ik tijdens de stijging van 17 naar 18,50 nauwelijks minder verdiend heb met geschreven puts i.p.v. de aandelen zelf. Wel tussendoor doorgerold naar hogere strikes.
    Shell is vrij volatiel imo. Liever aandelen die net iets te ver doorschieten bij bijvoorbeeld een daling, deze maand is dat JDE voor april en mei. Op 31 kun je ze gerust schrijven.
  6. elvis 12 maart 2021 17:01
    Bodie,
    shell heeft het dividend gekort en andere olie maatschappijen niet
    daar moet eerst een aanpassing voor komen.
    ik verwacht een forse dividend verhoging na het eerste kwartaal, zodat € 25 snel in zicht komt.
    de ABN amro heeft vandaag de target verhoogd naar € 25,50. Ik zit er vol in vandaar.
  7. forum rang 6 boldie 12 maart 2021 17:04
    quote:

    elvis schreef op 12 maart 2021 17:01:

    Bodie,
    shell heeft het dividend gekort en andere olie maatschappijen niet
    daar moet eerst een aanpassing voor komen.
    ik verwacht een forse dividend verhoging na het eerste kwartaal, zodat € 25 snel in zicht komt.
    de ABN amro heeft vandaag de target verhoogd naar € 25,50. Ik zit er vol in vandaar.
    dat is ook reden waarom shell verder was doorgezakt en vanaf lager punt moest herstellen dan de andere.
200.031 Posts
Pagina: «« 1 ... 4668 4669 4670 4671 4672 ... 10002 »» | Laatste |Omhoog ↑