Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Moolen, van der« Terug naar discussie overzicht

Vinden jullie de kwaliteit van ALEX ...

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 15 maart 2001 11:18
    Hallo allemaal, De laatste dagen is Alex inderdaad trager en wordt tijdens een sessie de verbinding plotseling verbroken , ik heb kabelaansluiting via @-Home. Met deze kabelaar heeft Alex nog problemen als het om snelle betrouwbare verbinding gaat , en dit terwijl ik op dezelfde kabel met de Postbank probleemloos en snel verbinding tot stand breng. Alex zegt dan "ja maar onze verbinding is veiliger" , nou ik heb nog nooit over onveilige Postbankverbindingen gehoort.(wie wel ?) De Postbank is dan wel sober maar naar mijn mening uiterst effectief. Alex-fouten: Dit gebeurt doorgaans wanneer het systeem traag is en ik lang op eenvolgende handelingen van de Alexcomputer moet wachten. Ik ervaar dit af en toe als beangstigend omdat ik nogal eens met opties werk die ik per dag inkoop en verkoop bij grote volatiliteit van bepaalde aandelen. Soms moet ik 3 a 4 pogingen doen om uberhaupt in de Alexcomputer te komen , niet fijn bij een nerveuze stemming! Voor aankopen is er voor mij geen direkt probleem omdat ik ook via de Postbank internet-orders kan ingeven. Maar als je snel iets wilt verkopen kan het je als het (te) snel met de onderliggende waarde geld gaan kosten en die neemt natuurlijk niemand voor zijn rekening.(ja jijzelf dan) Zoals gezegd met de Postbank heb ik zelden problemen wat verbinding betreft, maar ze zijn wat duurder als Alex. Verder vind ik dat Alex niet te veel zijn systeem moet aanpassen , want door al die veranderingen houden ze het m.i. niet onder controle , zeker niet wanneer er (te) veel mensen tegelijkertijd willen handelen. Als Alex niet oppast gaan ze zometeen aan hun succes ten onder , en dan bedoel ik qua techniek en niet qua klantenaantallen , die zullen dan vanzelf wel verminderen. Ik overweeg zelfs een derde online bank aan te schaffen als het met Alex binnen redelijke tijd niet goed komt. We zullen zien of Alex snel gaat inzien dat men de service moet verhogen zoniet dan zijn die snel gewonnen klanten evenzosnel weer verdwenen , want ik betaal liever iets meer transactiekosten dan dat ik van een onbetrouwbaar systeem afhankelijk ben. Gegroet , Performer
  2. [verwijderd] 15 maart 2001 11:56
    Weet iemand wat er nu aan de hand is met alex. Normaal heb ik nooit problemen gehad met ze maar nu wel. Gister een put gekocht op de index maart 670 voor 6 euro dacht vanochtend winst nemen bij een biedkoers van 10 en laat 11 euro. Kom ik er niet in. zwaar irritant, ben te lui om alex te bellen en extra provisie te betalen om mijn order uit te laten voeren. Dan maar hopen dat de beurs niet gaat stijgen
  3. [verwijderd] 15 maart 2001 18:59
    Je kan het beste in zo'n geval met de VRS-lijn van ALEX werken, doe ik ook altijd. Waar ik werk is de website ook te traag voor woorden. Maar met m'n mobieltje kan ik handelen zoveel ik wil, bijna nooit problemen mee gehad. Krijg altijd een SMS als de order is uitgevoerd (met als bonus de AEX-stand erbij). Thuis op ADSL kan ik de website vanaf 16:00 ook wel vergeten. Groet, C.
  4. [verwijderd] 16 maart 2001 10:32
    Is het voice een handig systeem van alex? Ik moet hem zelf uitproberen maar ik kon de brief niet vinden met de toegangscodes. Iedereen heeft het vaak over slecht bereikbaarheid van de internetsite maar ik heb daar nog nooit last van gehad tot gister dan. Ben blij dat het herstel van gister niet door zette. Alex doet het nu wel, en kan ik toch nog mijn put maart 570 verkopen.
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.