Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel Basic-Fit AEX:BFIT.NL, NL0011872650

Laatste koers (eur) Verschil Volume
21,520   -0,080   (-0,37%) Dagrange 21,300 - 21,680 61.719   Gem. (3M) 134K

Basic-FIT 2020: richting 1.000 clubs en e45 beurskoers?

6.839 Posts
Pagina: «« 1 ... 202 203 204 205 206 ... 342 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Thorgall 7 december 2020 12:59
    quote:

    Ricardo666 schreef op 3 december 2020 17:06:

    www.youtube.com/watch?v=4d2_3SAPCL4
    Ik ben zelf ook klant en aandeelhouder en wat ik zie in het fimpje is zeer herkenbaar.
    In maart tijdens de lockdown werd compensatie aangeboden voor de tijd dat Basic-Fit was gesloten. Toen de clubs weer opengingen kreeg ik echter geen compensatie, maar werd er zonder vooraaankondiging 170 euro van mijn rekening afgeschreven.
    Contact leggen ging met geen mogelijkheid merkte ik. Dus ik boekte het bedrag zelf terug. Vervolgens had ik geen toegang meer tot de club. Toch maar contact zoeken. De enige mogelijkheid is dan chat. Mail sturen gaat ook niet. Chat was echter onbereikbaar. Ze reageerden niet. Het leek voor mij een bewust tactiek om zo slecht mogelijk bereikbaar te zijn.
    Na heel veel moeite uiteindelijk toch gelukt, maar vraag niet hoe.
    Ik ben aandeelhouder, maar heel terecht dat de CEO kritisch wordt benaderd.
  2. Nico V 7 december 2020 13:17
    quote:

    Thorgall schreef op 7 december 2020 12:59:

    [...]Ik ben zelf ook klant en aandeelhouder en wat ik zie in het fimpje is zeer herkenbaar.
    In maart tijdens de lockdown werd compensatie aangeboden voor de tijd dat Basic-Fit was gesloten. Toen de clubs weer opengingen kreeg ik echter geen compensatie, maar werd er zonder vooraaankondiging 170 euro van mijn rekening afgeschreven.
    Contact leggen ging met geen mogelijkheid merkte ik. Dus ik boekte het bedrag zelf terug. Vervolgens had ik geen toegang meer tot de club. Toch maar contact zoeken. De enige mogelijkheid is dan chat. Mail sturen gaat ook niet. Chat was echter onbereikbaar. Ze reageerden niet. Het leek voor mij een bewust tactiek om zo slecht mogelijk bereikbaar te zijn.
    Na heel veel moeite uiteindelijk toch gelukt, maar vraag niet hoe.
    Ik ben aandeelhouder, maar heel terecht dat de CEO kritisch wordt benaderd.
    Ik heb het idee dat de bereikbaarheid van de klantenservice wel verbeterd is. Inderdaad geen telefoonnummer die je kan bellen maar wel bereikbaar via e-mail, chat, Facebook en My Basic Fit App. Recentelijk heb ik per email een vraag gesteld en daar werd dezelfde dag nog op gereageerd.
  3. forum rang 7 Thorgall 7 december 2020 14:21
    quote:

    Nico V schreef op 7 december 2020 13:17:

    [...]

    Ik heb het idee dat de bereikbaarheid van de klantenservice wel verbeterd is. Inderdaad geen telefoonnummer die je kan bellen maar wel bereikbaar via e-mail, chat, Facebook en My Basic Fit App. Recentelijk heb ik per email een vraag gesteld en daar werd dezelfde dag nog op gereageerd.
    ok, dat is fijn om te horen. Het was 1 grote frustratie destijds. Betaald hebben voor een jaar, toegang geweigerd en geen contact kunnen leggen. Grrr...

    Als dat laatste nu is verbeterd met een uitbreiding van de contactmogelijkheden dan is dat mooi. Ik zag in het youtubefilmpje ook een groot kantoor wat blijkbaar ook gevuld is met medewerkers klantenservice. Ik ga er daarom vanuit dat ze ook de intentie hebben klanten zo goed mogelijk te helpen. Want met negatieve mond op mondreclame ga je het als bedrijf niet redden.
  4. timarius 7 december 2020 14:39
    quote:

    Thorgall schreef op 7 december 2020 14:21:

    Als dat laatste nu is verbeterd met een uitbreiding van de contactmogelijkheden dan is dat mooi. Ik zag in het youtubefilmpje ook een groot kantoor wat blijkbaar ook gevuld is met medewerkers klantenservice. Ik ga er daarom vanuit dat ze ook de intentie hebben klanten zo goed mogelijk te helpen. Want met negatieve mond op mondreclame ga je het als bedrijf niet redden.
    Groot kantoor gevuld met medewerkers klantenservice wil je juist niet hebben. Dan is je winst zo verdampt. Dat is juist het mooi van al die tech bedrijven, wel winst maar geen medewerkers en dus geen kosten. ;-)
  5. forum rang 7 Thorgall 7 december 2020 14:41
    quote:

    timarius schreef op 7 december 2020 14:39:

    [...]

    Groot kantoor gevuld met medewerkers klantenservice wil je juist niet hebben. Dan is je winst zo verdampt. Dat is juist het mooi van al die tech bedrijven, wel winst maar geen medewerkers en dus geen kosten. ;-)
    ik snap je, maar als je klanten ontevreden zijn omdat je onbereikbaar bent, ben je ook zo weg als bedrijf.
  6. na de crash 7 december 2020 14:46
    Een cost cutter zal helaas nooit dezelfde service bieden als duurdere concurrenten. Maar daar heeft 99% van het doelpubliek dan ook geen nood aan.

    Geldperikelen met klanten zouden bij bfit wel de topprioriteit moeten krijgen in de service afhandeling, daar zitten de frustraties.
  7. forum rang 7 Thorgall 7 december 2020 15:39
    ik denk gewoon als aandeelhouder. Als er van mijn rekening geld wordt geïncasseerd zonder aankondiging vooraf, als ik zelfs geld tegoed heb van BF en ze zijn vervolgens onbereikbaar, dan vraag ik me af hoe goed ze hun processen op orde hebben.

    Tevens constateer ik afgelopen weekend dat ze de bel in de club, waarmee je het aanwezige personeel kunt oproepen hebben verwijderd. Nieuw policy zei de dienstdoende. Vreemde keuze. Ook weer een maatregel om de bereikbaarheid te verslechteren. Slechte zaak.
  8. forum rang 4 Jopie1962 8 december 2020 09:08
    quote:

    Nico V schreef op 7 december 2020 16:38:

    Morgen richting de 35 euro?

    Met vriendelijke groet,

    Nico V
    Zeg, ik heb maar weer even gebeld, het bleek dat Putin en Jinping het precies verkeerd-om hadden begrepen. Ze waren aan het verkopen gegaan!! mijn chinees en russisch is wat roestig, vandaar.
    Vandaag gaan ze weer kopen, en kunnen we boven de 32 gaan.
  9. [verwijderd] 9 december 2020 11:16
    Ach de perikelen over de (al dan niet) gegeven compensaties betreffende de sluitingen van Basic Fit. Toch logisch dat BF de meubelen enigszins tracht te redden, niet?
    Het zijn ook weer de uitzonderingen die de media halen.
    Als lid ben ik tot op heden correct behandeld en blijf hen als aandeelhouder uiteraard steunen!
    Op de lange termijn blijft dit mijn inziens een succesformule!

6.839 Posts
Pagina: «« 1 ... 202 203 204 205 206 ... 342 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.