Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Aandeel Gaussin PSE:ALGAU.FR, FR0013495298

Laatste koers (eur) Verschil Volume
0,146   +0,000   (+0,14%) Dagrange 0,146 - 0,152 5.186   Gem. (3M) 47,6K

Forum Gaussin geopend

6.974 Posts
Pagina: «« 1 ... 295 296 297 298 299 ... 349 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 9 september 2018 10:08
    Hier de video van concurrent Vanderlande's antwoord op baggage handling automation, en dat is zo te zien al iets meer uitgewerkt concept ipv animatie video van Gaussin. Let wel, heb nog geen oplossing gezien van Vanderlande mbt de AAT oplossing waarbij de baggage containere geautomatiseerd naar de vliegtuigen worden vervoert. www.vanderlande.com/airports/evolutio...
  2. bodem 9 september 2018 17:12
    Allemaal tof en leuk Kneut, maar ik had gedacht dat de dagelijkse verkopen/omzet tegenover de kosten meer in evenwicht gingen zijn dit baart enige zorgen, De eventuele bestelling van 162 AGV ... is toch wel van uitermate belang, zal Christophe Gaussin toch wel echt beseffen dat hij dit project moet binnen trekken.
  3. [verwijderd] 9 september 2018 19:27
    Zoals kneut, heb ik dezelfde capaciteits zorgen ook eerder uitgedrukt en zie daar nog geen verbetering.

    Ik heb een email aan Gaussin gestuurd met vraag om verduidelijking:

    1. Tender PSA Tuas port fase 1 is 300 AGV geleverd door multi-vendors (Cargotec, Toyota Industries en Gaussin). Nu wordt gesproken over 162 AGV in 'tranche 1'. Vanwaar mijn vragen: is tranche gelijk aan fase 1? Of komt er dus nog een 2e tranch voor de resterende 138 AGV?
    Klopt het dat 162 AGV wordt verdeeld over de drie leveranciers (Cargotec, Toyota Industies en Gaussin), of is deze specifiek voor Gaussin?

    2. APM HE studie Congo
    Climatologisch begint het 'extreme' climaat in september. De APM HE is verzonden in jun/jul tijdens het 'kalme' climaatseizoen. Tot wanneer loopt deze studie? Wat zijn de volgende stappen wanneer de studie eindigt?

    3. Autonomous Airport Transporter (AAT)
    Weinig communicatie sinds bekendmaking concept. Op twitter 3D prints gevonden van AAT welke deze verbindt met Dubai Airport / Emirates.
    Kan er info gedeeld worden over in welke stage (studie/tender/offerte) AAT op dit moment zich bevindt?

    Ik raad jullie aan om evt vragen te stellen aan Gaussin zelf. Ik krijg antwoorden, en tot op zeker hoogte deel ik dat hier maar zeker in de besloten groep waarin we elkaar in elkaars waarde laten en positief benaderen.

  4. [verwijderd] 9 september 2018 23:44
    quote:

    kneut schreef op 9 september 2018 18:13:

    Ik denk dat gaussin heel veel focus moet hebben op, als er meerdere bestellingen komen kunnen ze dan ook in een bepaalde tijdspanne leveren...om de capaciteit daar maak ik mij het meeste zorgen om.

    Hoeveel kunnen ze maken ? 2 per maand 4,6,8,10 ?

    Maak jij je nu maar druk om de koerswaarde. Gaussin maakt zich wel druk om orders binnen te harken, en die eventuele productie capaciteit problemen is de laatste zorg waar ze aan denken.
  5. [verwijderd] 10 september 2018 07:58
    Ik heb Gaussin een email gestuurd met het advies, tijdig en voldoende toiletpapier in te kopen voor de honderden nieuwe werknemers. Ook heb ik ze gevraagd om dit jaar een ruimhartig dividendbeleid te gaan opstellen, zodat ze snel van hun overtollige miljoenen afkomen. Regeren is vooruit zien.
  6. [verwijderd] 10 september 2018 10:32
    quote:

    Herrieman schreef op 9 september 2018 19:27:

    Zoals kneut, heb ik dezelfde capaciteits zorgen ook eerder uitgedrukt en zie daar nog geen verbetering.

    Ik heb een email aan Gaussin gestuurd met vraag om verduidelijking:

    1. Tender PSA Tuas port fase 1 is 300 AGV geleverd door multi-vendors (Cargotec, Toyota Industries en Gaussin). Nu wordt gesproken over 162 AGV in 'tranche 1'. Vanwaar mijn vragen: is tranche gelijk aan fase 1? Of komt er dus nog een 2e tranch voor de resterende 138 AGV?
    Klopt het dat 162 AGV wordt verdeeld over de drie leveranciers (Cargotec, Toyota Industies en Gaussin), of is deze specifiek voor Gaussin?

    2. APM HE studie Congo
    Climatologisch begint het 'extreme' climaat in september. De APM HE is verzonden in jun/jul tijdens het 'kalme' climaatseizoen. Tot wanneer loopt deze studie? Wat zijn de volgende stappen wanneer de studie eindigt?

    Climatologisch begint het 'extreme' climaat in september. NIET WAAR

    3. Autonomous Airport Transporter (AAT)
    Weinig communicatie sinds bekendmaking concept. Op twitter 3D prints gevonden van AAT welke deze verbindt met Dubai Airport / Emirates.
    Kan er info gedeeld worden over in welke stage (studie/tender/offerte) AAT op dit moment zich bevindt?

    Ik raad jullie aan om evt vragen te stellen aan Gaussin zelf. Ik krijg antwoorden, en tot op zeker hoogte deel ik dat hier maar zeker in de besloten groep waarin we elkaar in elkaars waarde laten en positief benaderen.

  7. [verwijderd] 10 september 2018 14:18
    quote:

    Herrieman schreef op 9 september 2018 19:27:

    Zoals kneut, heb ik dezelfde capaciteits zorgen ook eerder uitgedrukt en zie daar nog geen verbetering.
    Dit vind ik wel lachwekkend. De eerste en grootste zorg voor Gaussin is orders binnenhalen, die productie komt dan vanzelf wel op gang. Daar hebben ze echt wel scenario's voor, anders kunnen ze niet eens meedoen met een tender.

    Ik heb een email aan Gaussin gestuurd met vraag om verduidelijking:

    1. Tender PSA Tuas port fase 1 is 300 AGV geleverd door multi-vendors (Cargotec, Toyota Industries en Gaussin). Nu wordt gesproken over 162 AGV in 'tranche 1'. Vanwaar mijn vragen: is tranche gelijk aan fase 1? Of komt er dus nog een 2e tranch voor de resterende 138 AGV?
    Klopt het dat 162 AGV wordt verdeeld over de drie leveranciers (Cargotec, Toyota Industies en Gaussin), of is deze specifiek voor Gaussin?
    De 1e tender is 162 AGV's en 162 Powerpacks. 300 stuks is dus komen te vervallen. Hoef je je ook geen zorgen meer te maken of ze de productie wel aankunnen.

    2. APM HE studie Congo
    Climatologisch begint het 'extreme' climaat in september. De APM HE is verzonden in jun/jul tijdens het 'kalme' climaatseizoen. Tot wanneer loopt deze studie? Wat zijn de volgende stappen wanneer de studie eindigt?
    In Congo is het klimaat het hele jaar hetzelfde, hoezo extreem weer in september. En als de studie is afgerond volgt het examen en daarna eventueel de diploma uitreiking. (orders)

    3. Autonomous Airport Transporter (AAT)
    Weinig communicatie sinds bekendmaking concept. Op twitter 3D prints gevonden van AAT welke deze verbindt met Dubai Airport / Emirates.
    Kan er info gedeeld worden over in welke stage (studie/tender/offerte) AAT op dit moment zich bevindt?
    Als een beursgenoteerd bedrijf orders ontvangt, dan pas hoort de aandeelhouder dat. Niet eerder.

    Ik raad jullie aan om evt vragen te stellen aan Gaussin zelf. Ik krijg antwoorden, en tot op zeker hoogte deel ik dat hier maar zeker in de besloten groep waarin we elkaar in elkaars waarde laten en positief benaderen.
    Ik zit ook in de "besloten" groep. ;)

6.974 Posts
Pagina: «« 1 ... 295 296 297 298 299 ... 349 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.