Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

BeursVandaag: Dit gelooft u niet

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Auteur:

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes after hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. Van aandelen en indices, via commodities, langs de rentemarkten, naar haute finance tot politiek en centrale banken. Arend Jan is ...

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 6 oktober 2017 09:58
    Juist,Arend Jan.
    Oktober is ondanks alle crashes gemiddeld genomen een goede beursmaand.
    Je collega Inberg meldde laatst dat oktober een slechte maand was, waarna ik hem corrigeerde met een reactie.
    Deze Inberg ging ook bekijken of "sell in may and go away, but remember to come back in september" dit jaar klopte.
    Hij nam alleen niet de juiste data hiervoor.
    Oppervlakkigheid troef dus.
    Volgens de theorie moet je dan half mei verkopen en pas eind september weer instappen, omdat september gemiddeld genomen een slechte beursmaand is.

  2. forum rang 7 ffff 6 oktober 2017 14:23
    Wat een kanjer van een overzichtsartikel weer, Arend Jan!
    Waar haal je toch iedere keer al die gegevens vandaan en dan nog in een pakkend verslag aan de lezer voorschotelen.

    Je eindigt je dagverslag met de opmerking: Zal ik eens iets raars zeggen en maakt een opmerking over de retailers. Zie pal hierboven.

    Weet je, Arend Jan, dat is nu precies de realiteit in mijn leven geworden en ik kan zomaar wat mensen opnoemen die mij hetzelfde vertellen.

    NIET zoals onze kinderen alles via internet bestellen en door DHL of de Post laten leveren, maar jezelf dwingen dagelijks achter die computer vandaan te komen en dagelijks je boodschappen doen in echte winkels, praatje maken met echte vreemden, vergelijken in echte schappen, mopperen over het weer of juist blij zijn met het weer.

    Kortom: Zelfs boodschappen verdelen over de week om dagelijks een goede reden te hebben , eens achter die computer of jullie achter je I-phone vandaan te komen....

    Shoppen om in beweging te blijven, mensen te ontmoeten, te vergelijken: Ik zie die retailers ook niet zomaar weggeconcurreerd worden door drones die de koopwaar op je gazon droppen...

    Peter
5 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.