Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,162   +0,132   (+3,28%) Dagrange 4,010 - 4,220 313.107   Gem. (3M) 256,7K

MAANDAG 7 FEBRUARI 2011........

249 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 13 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 7 februari 2011 09:07
    www.youtube.com/watch?v=JKaDY6jcor4

Tsjonge gisterenavond blij gemaakt met een dooie mus.

Een of andere nietssnut plaats he he eindelijk audi???

omdat ie ergens just like TomTom Golive Models had gelezen.

Maar Audi is al in zee gegaan met Google en zeg nou zelf ik heb geeen

google aandelen, maar er is geen een TomTom modelletje dat tegen deze opkan.

HELAAS!!!

2Pac
  2. jan6307 7 februari 2011 09:11
    quote:

TupacShakur schreef op 7 februari 2011 09:07:

HELAAS!!!

2Pac
    pak je koffers en ga ergens anders schoppen
    dank je.

als je geen vertrouwen hebt

ps ik ben geen dooie mus, nog niet.
  3. [verwijderd] 7 februari 2011 09:27
    quote:

jan6307 schreef op 7 februari 2011 09:11:

[...]

pak je koffers en ga ergens anders schoppen
    dank je.

als je geen vertrouwen hebt

ps ik ben geen dooie mus, nog niet.
    Jij geeft verkeerde info!!!

En wie zegt dat ik geen vertrouwen heb?

Mag ik als TomTom aandeelhouder geen navigatieapparaat van de concurentie mooi vinden.
    Deze van Googel is voor het Hogere segment, maar in het midden/ lagere segment waariin TomTom zich bevind: Renault, Alfa, Mazda, Fiat en Subaru valt ook genoeg te verdienen.

Het zou alleen slecht zijn als ze niet meer het alleenrecht op HD Traffic hebben. Misschien slecht of niet Gepatenteerd!

Want juist door die HD heb ik er vertrouwen in. Samen met Teleatlas natruurlijk.

P.s: Je hebt me blij gemaakt met een dooie mus, gisteren gaf ik je al de gelegenheid om te zeggen welke je aan mij wilde geven.

2Pac

4. Erik9400 7 februari 2011 09:32
    Jammer dat de ook sfeer minder wordt naarmate de koers achter blijft....

Wat TT nu ook te bieden heeft aan producten/diensten en wat andere bedrijven ook doen... de koers gaat maar niet omhoog

Sterker nog...vanmiddag volgt misschien een correctie op de koers van b.v. Garmin ivm stijging vrijdag. Dit ieniemienie klein k.t plusje is dan misschien zelfs weg...
  5. [verwijderd] 7 februari 2011 09:33
    quote:

TupacShakur schreef op 7 februari 2011 09:07:

HELAAS!!!

2Pac
    Zover bekend komt dit navigatiesysteem met Google functionaliteit voorlopig alleen in de A8 terecht. Het is dus nog helemaal niet gezegd dat er geen tomtom in andere modellen kan komen.
    Daarbij zou het best kunnen zijn dat TomTom voor dit systeem de wegenkaarten levert + file informatie.
    De wegenkaarten van Google zijn namelijk lang niet zo Up-to-date als dat je zou wensen in een auto als de A8.
    We zullen het wel zien en horen.
  6. jan6307 7 februari 2011 09:42
    quote:

donny schreef op 7 februari 2011 09:38:

De koers wordt weer perfect op zijn plaats gehouden, mijn complimenten aan de hoge heren over de manier waarop zij dit telkens weer voor elkaar weten te krijgen.
    Gokje: vandaag sluiten we zo rond de 7,20.
    dank je
    ik weet nu waar ik mijn stoploss moet zetten.
  7. [verwijderd] 7 februari 2011 09:47
    quote:

HarryA schreef:

Tomtom staat of vlakvoor de cijfers van 18 feb of vlakna de cijfers weer boven de 8, dat kan je bijna met zekerheid al zeggen!
    Zodra hij weer omhoog gaat, komt er een shortsqueeze, gezien het aantal wat short zit.
    Dus het is een kwestie van tijd, en we vliegen de lucht in, zoals een raket dat doet, je weet wel, recht omhoog!!
    Rare opmerking dus dat we pas van de zomer een stijging zien, overduidelijk door een leek gezegd...
    Zo ziet dus een raketlancering eruit.
    Shortsqueeze misschien vandaag al?
  8. [verwijderd] 7 februari 2011 09:47
    Sommige mensen willen geloof ik niet goed lezen.

Uit een tamelijk officieel kanaal komt een melding dat er op een apparaat in een dure Audi functionaliteit vergelijkbaar met de GOLIVE 1000 van TomTom komt. Zou je zelf in de schoenen van VAG verwijzen naar een "standaard" in de markt als "the bomb" en dan zelf iets anders gaan aanbieden? Nee, dus! Dus die Audis (en dus de rest van het VAG concern) krijgen TT software op basis van HD-Traffic!

We weten dat er een joekel van een deal is afgesloten met Harman. Ergo: TomTom is kennelijk toeleverancier van Harman geworden van de navigatie/traffic functionaliteit. Dus TT heeft hiermee via een omweg de gehele Duitse automobielindustrie ingelijfd!

Als dat geen nieuws is?!

Bij sommige mensen valt de munt pas als het persbericht er straks is, maar het mooie van een forum is dat je (mits je het wilt snappen) legale "voorkennis" kunt hebben.
  9. [verwijderd] 7 februari 2011 09:50
    quote:

xynix schreef op 7 februari 2011 09:47:

Uit een tamelijk officieel kanaal komt een melding dat er op een apparaat in een dure Audi functionaliteit vergelijkbaar met de GOLIVE 1000 van TomTom komt. Zou je zelf in de schoenen van VAG verwijzen naar een "standaard" in de markt als "the bomb" en dan zelf iets anders gaan aanbieden? Nee, dus! Dus die Audis (en dus de rest van het VAG concern) krijgen TT software op basis van HD-Traffic!

We weten dat er een joekel van een deal is afgelsoten met Harman. Ergo: TomTom is kennelijk toeleverancier van Harman geworden van de navigatie/traffic functionaliteit. Dus TT heeft hiermee via een omweg de gehele Duitse automobielindustrie ingelijfd!

Als dat geen nieuws is?!

Bij sommige mensen valt de munt pas als het persbericht er straks is, maar het mooie van een forum is dat je (mits je het wilt snappen) legale "voorkennis" kunt hebben.
    als dat zo is dan hoef ik nooit meer te werken..
  10. [verwijderd] 7 februari 2011 09:51
    quote:

xynix schreef:

Uit een tamelijk officieel kanaal komt een melding dat een apparaat in een dure Audi functionaliteit vergelijkbaar met de GOLIVE 1000 van TomTom komt. Zou je zelf in de schoenen van VAG verwijzen naar een "standaard" in de markt als "the bomb" en dan zelf iets anders gaan aanbieden? Nee, dus! Dus die Audis (en dus de rest van het VAG concern) krijgen TT software op basis van HD-Traffic!

We weten dat er een joekel van een deal is afgelsoten met Harman. Ergo: TomTom is kennelijk toeleverancier van Harman geworden van de navigatie/traffic functionaliteit. Dus TT heeft hiermee via een omweg de gehele Duitse automobielindustrie ingelijfd!

Als dat geen nieuws is?!

yep,en daarbij lees je hier ook nog dat TT zijn patenten hierop niet goed geregeld zou hebben .....moet niet gekker worden,een Wereldbedrijf zou zijn "uitvinding" (baanbrekend) niet beschermd hebben hahahahahahaha
249 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 13 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.