Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Aegon BMG0112X1056

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,832   -0,030   (-0,51%) Dagrange 5,774 - 5,910 7.875.069   Gem. (3M) 4,4M

dinsdag 8dec 2009

434 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 22 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 8 december 2009 09:47
    quote:

bobbyh schreef:

Wie achter dit lompe koersverloop zit: Aegon zelf.
    Dit is ook een manier om verwatering te beperken bij nieuwe emissie.
    Immers als ze niks doen en koers loopt op naar 6 en er komt een emissie, staan ze op 3, -50%.
    Houden ze de koers op 4.50-4.75 en er komt een emissie, daalt Aegon minder in feite. Is dus ook een manier om verwatering te beperken.
    Ehm... ga anders even via Google zoeken wat verwatering inhoudt? Kan ik i.p.v. en AB ook een AR (afrader) geven voor deze kolder?
  2. [verwijderd] 8 december 2009 09:48
    quote:

ilanovic13 schreef:

[quote=TraderRon]
    [quote=bobbyh]
    Wie achter dit lompe koersverloop zit: Aegon zelf.
    Dit is ook een manier om verwatering te beperken bij nieuwe emissie.
    Immers als ze niks doen en koers loopt op naar 6 en er komt een emissie, staan ze op 3, -50%.
    Houden ze de koers op 4.50-4.75 en er komt een emissie, daalt Aegon minder in feite. Is dus ook een manier om verwatering te beperken.
    [/quote]

Ehh ok dit is denk ik met afstand 1 van de (zal het netjes zeggen) apartste opmerkingen die ik in tijden gezien heb.
    Een bedrijf die zijn koers zo laag mogelijk wil houden in verband met een emissie.. Proest.
    [/quote]
    tjah dat slaat nergens op,bij een emissie is men gebaat dat de koers hoog staat om zo een daling op te vangen.pure nonsens dit
    En bovendien is er geen aanleiding, althans geen directe, voor een emissie, een obligatielening zou nog kunnen.
  3. [verwijderd] 8 december 2009 10:07
    quote:

ilanovic13 schreef:

[quote=Dollarwin]
    Kijk ze dumpen dan................
    [/quote]
    ja is echt niet normaal dit,wat gaan we er met zijn allen aan doen?Zelf ben ik voorstander van een paar mailtjes sturen naar bestuur en weer afm.Maar dan veel gedecideerder
    Bel 112 of doe ze een partij t-shirts met een 8 er op cadeau.......... wij betalen mee !
  4. [verwijderd] 8 december 2009 10:07
    quote:

Dollarwin schreef:

[quote=ilanovic13]
    [quote=Dollarwin]
    Zelfs 4,84 wil niet meer...zucht...
    [/quote]
    ook even zedenpolitie bellen,ze verkrachten het aandeel gewoon
    [/quote]

Haahhhaaah, mijn vrouw zegt: ga toch eens in een aandeel dat UP gaat!!! Hahahahaa.......vrouwen!!
    haahah tjah,mijn vrouw zegt dat ook betreft aegon,vooral als ik weer loop te vloeken.
  5. [verwijderd] 8 december 2009 10:08
    quote:

elf schreef:

[quote=ilanovic13]
    [quote=Dollarwin]
    Kijk ze dumpen dan................
    [/quote]
    ja is echt niet normaal dit,wat gaan we er met zijn allen aan doen?Zelf ben ik voorstander van een paar mailtjes sturen naar bestuur en weer afm.Maar dan veel gedecideerder
    [/quote]

Bel 112 of doe ze een partij t-shirts met een 8 er op cadeau.......... wij betalen mee !
    hahahaha
  6. forum rang 7 mvliex 1 8 december 2009 10:11
    quote:

Dollarwin schreef:

[quote=ilanovic13]
    [quote=Dollarwin]
    Zelfs 4,84 wil niet meer...zucht...
    [/quote]
    ook even zedenpolitie bellen,ze verkrachten het aandeel gewoon
    [/quote]

Haahhhaaah, mijn vrouw zegt: ga toch eens in een aandeel dat UP gaat!!! Hahahahaa.......vrouwen!!
    Als ze klaagt dat er bij jou niets up gaat moet je je pas echt zorgen maken..........
434 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 22 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.