Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Aegon BMG0112X1056

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,832   -0,030   (-0,51%) Dagrange 5,774 - 5,910 7.875.069   Gem. (3M) 4,5M

dinsdag 8dec 2009

434 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 22 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 8 december 2009 09:04
    quote:

debo schreef:

ING
    Het 12-maands koersdoel voor het aandeel ING Groep is vastgesteld op 12.00 euro. In 2007 bedroeg de koerswinstverhouding (berekend met de ultimo slotkoers van het aandeel in 2007) 6.26.

...

Moet zijn: 12 jaars koersdoel i.p.v. 12 maands.
    In 12 maanden € 14,- lijkt me onmogelijk.
    zou mooi zijn, kan ik toch eerder stoppen met werken...
  2. [verwijderd] 8 december 2009 09:05
    quote:

mvliex1 schreef:

Aegon 14 en ING 12?

Op 7-12-2009 (her)starten de analisten van Die Actien-Boerse met het volgen van:

AEGON
    Het 12-maands koersdoel voor het aandeel Aegon is vastgesteld op 14.00 euro. In 2007 bedroeg de koerswinstverhouding (berekend met de ultimo slotkoers van het aandeel in 2007) 7.47.

ING
    Het 12-maands koersdoel voor het aandeel ING Groep is vastgesteld op 12.00 euro. In 2007 bedroeg de koerswinstverhouding (berekend met de ultimo slotkoers van het aandeel in 2007) 6.26.
    Wat is de reputatie van analist 'Die Actien-Boerse', weet iemand dat? Worden hun koersdoelen met regelmaat gehaald, of zitten ze er vaak naast?
  3. forum rang 7 mvliex 1 8 december 2009 09:11
    quote:

Dollarwin schreef:

Hahahaha kijk TOM TOM dan......
    MARKET TALK: TomTom krijgt initieel overweight-advies - MS
    08-12-2009 08:59:00
    AMSTERDAM (Dow Jones)--Morgan Stanley start het volgen van TomTom met een overweight-advies. Analisten zijn van mening dat zorgen over ineenstorting van de PND-markt overdreven zijn. Hoewel Morgan Stanley de structurele dreiging erkent, zal de PND-vraag veerkrachtiger zijn dan de markt verwacht. Het koersdoel wordt bepaald op EUR8,30. Maandag sloot het aandeel op EUR6,30. (BTZ)

Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com

4. [verwijderd] 8 december 2009 09:13
    quote:

mvliex1 schreef:

[quote=Dollarwin]
    [/quote]

AMSTERDAM (Dow Jones)--Morgan Stanley start het volgen van TomTom met een overweight-advies. Analisten zijn van mening dat zorgen over ineenstorting van de PND-markt overdreven zijn. Hoewel Morgan Stanley de structurele dreiging erkent, zal de PND-vraag veerkrachtiger zijn dan de markt verwacht. Het koersdoel wordt bepaald op EUR8,30. Maandag sloot het aandeel op EUR6,30. (BTZ)

En daar zit het verschil in, bij adviesverhoging Aegon gaan we DOWN, Tom gaat gelijk dik UP....
  5. forum rang 7 mvliex 1 8 december 2009 09:14
    quote:

Dollarwin schreef:

[quote=mvliex1]
    [quote=Dollarwin]
    [/quote]

[/quote]

En daar zit het verschil in, bij adviesverhoging Aegon gaan we DOWN, Tom gaat gelijk dik UP....
    Het is 'iets' genunanceerder.... Wees blij dat Aegon achterliggende weken niet gehalveerd is!
  6. [verwijderd] 8 december 2009 09:15
    quote:

Dollarwin schreef:

[quote=mvliex1]
    [quote=Dollarwin]
    [/quote]

[/quote]

ach ja wat is dik up,tt is heel veel gedaald denk dat we wat met tt de 7 wel gaan zien deze week.
  7. TraderRon 8 december 2009 09:15
    Laat wordt alweer volgegooid met 10.000den om af te schrikken ook vandaag mag het weer niet echt up zo te zien.
    Zit er ook een hedgefund bij AEGON te klooien om zo goekoop mogelijk in te kopen?
    Met deze volumes is er niet veel nodig om de koers omlaag te dirigeren.
    Nep laat en de 1 sells omlaag is vaak al voldoende.
  8. [verwijderd] 8 december 2009 09:17
    quote:

TraderRon schreef:

Laat wordt alweer volgegooid met 10.000den om af te schrikken ook vandaag mag het weer niet echt up zo te zien.
    Zit er ook een hedgefund bij AEGON te klooien om zo goekoop mogelijk in te kopen?
    Met deze volumes is er niet veel nodig om goedkoop in te kopen.
    Weet het niet Ron, maar niemand van de analisten durft hier iets van te zeggen, Koenders kijkt er naar, maar..... Afm kijkt er naar.....maar.... enz..
  9. [verwijderd] 8 december 2009 09:19
    quote:

TraderRon schreef:

Met deze volumes is er niet veel nodig om de koers omlaag te dirigeren.
    Nep laat en de 1 sells omlaag is vaak al voldoende.
    ,
    word gewoon een smerig spelletje gespeeld,waardoor we weer niet vooruit komen .Is gewoon een schande dit
  10. [verwijderd] 8 december 2009 09:24
    Als ik op 1 paard zou moeten wedden, zou ik toch voor Aegon kiezen en niet voor TomTom.
    TomTom: advies 8,30 bij een koers van 6,30 = stijgingspotentieel van 31%
    Aegon: advies 7,50 bij een koers van 4,80 = stijgingspotentieel van 56% (en dan heb ik het nog niet eens over dat advies van 14,00 van Die Actie Boerse)
  11. [verwijderd] 8 december 2009 09:27
    quote:

DoubleUP schreef:

Als ik op 1 paard zou moeten wedden, zou ik toch voor Aegon kiezen en niet voor TomTom.
    TomTom: advies 8,30 bij een koers van 6,30 = stijgingspotentieel van 31%
    Aegon: advies 7,50 bij een koers van 4,80 = stijgingspotentieel van 56% (en dan heb ik het nog niet eens over dat advies van 14,00 van Die Actie Boerse)
    Maar TomTom veert met adviezen snel op richting hogere koersdoelen en Aegon niet...Aegon's tijd komt zeker nog wel, maar tot die tijd lekker geld verdienen met bijvoorbeeld TomTom. Ergens in januari ga ik ook weer in Aegon denk ik.
434 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 22 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.