Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

AEX-25/2- een ambac-telijke dag!

350 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 18 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. evr68@hotmail.com 25 februari 2008 08:57
    quote:

turbochick schreef:

Voor Wessanen liefhebbers. Ik ben benieuwd naar hun koersontwikkeling, morgen de cijfers.
    Let op: Meeste van hun producten worden verkocht in VS.....Dollar vs euro dilemma. Het kan dus ook zijn dat hun orders hierdoor minder zijn geworden.
    Wel worden sommige van hun produkten verder uitgebreid onder de klandizie, of dit al in de huidige cijfers gaat voorkomen is een vraagteken. Smullen om te kijken wat er gaat gebeuren.
    p.s.: ik heb geen wessanen in porto, alleen interesse.
    TC
    Goedemorgen TC,

Jij ook succes, ik kijk met je mee Wessanen, heb vorige week sept calls gekocht, 10, voor 0,40.

Iedereen mee in de upswing?
    Ellen
  2. [verwijderd] 25 februari 2008 08:59
    quote:

turbochick schreef:

[quote=Paulus29]
    [quote=P&E ]
    iemand een idee over Wessanen? kreeg vrijdag 2 x een buy advies, maar koers lijkt daar niet op te reageren?
    [/quote]

Van harte gefeliciteerd P&E!..:-) Heel veel geluk en succes de komende tijd!

En Wessanen krijgt morgen een kindje..:-) Ik ga er gewoon van uit dat Wes prima cijfers en dito forecast zal laten zien. Komt allemaal goed.
    [/quote]
    Mogge Paulus29,
    Ik ben twijfelachtig op Wessanen ivm rate of exchange dollar/euro. Wel erg beniewt naar de cijfers :)
    Wat zijn jouw verwachtingen deze week ivm ING?
    TC
    Wessanen heeft de dollar uiteraard afdoende gehedged.

En ING? Die MOET gewoon hoger gaan. Kan niet missen. Jammer dat er een grote partij kennelijk in geldnood zit en ING aandelen aan het dumpen is. Ik vermoed eigenlijk dat het FORTIS/ABN is.
  3. positivo73 25 februari 2008 09:14
    quote:

Derativo schreef:

[quote=Strijkbout]
    en door de 458!
    [/quote]

Toch niet.. en zeker niet van harte. We hangen maar een beetje rond het huidige niveau. Echt overtuigende richting heb ik er nog niet uit kunnen halen..
    Vergeet niet dat dit op dit niveau een forse weerstand ligt, eenmaal er doorheen is een knal omhoog.
  4. [verwijderd] 25 februari 2008 09:15
    quote:

positivo73 schreef:

[quote=Derativo]
    [quote=Strijkbout]
    en door de 458!
    [/quote]

Toch niet.. en zeker niet van harte. We hangen maar een beetje rond het huidige niveau. Echt overtuigende richting heb ik er nog niet uit kunnen halen..
    [/quote]
    Vergeet niet dat dit op dit niveau een forse weerstand ligt, eenmaal er doorheen is een knal omhoog.
    Ik zie het ;)
  5. [verwijderd] 25 februari 2008 09:17
    Iemand hier die daar in belegd?

AMG koersdoel omhoog naar EUR105 - Credit Suisse

AMSTERDAM (Dow Jones)--Credit Suisse verhoogt het koersdoel van Advanced Metallurgical Group (AMG) naar EUR105 van EUR62 in reactie op de verviervoudiging van capaciteit solar grade silicium door Becancour Silicon, een dochter van dochterbedrijf Timminco. De bank handhaaft het outperform advies. Omstreeks 9.12 uur noteert het aandeel 19,6% hoger op EUR52,25. (EBA)

Dow Jones Nieuwsdienst: +31 20 5890270, amsterdam@dowjones.com

6. [verwijderd] 25 februari 2008 09:18
    quote:

Strijkbout schreef:

Open op 457,09.. de futures in de VS zakken wat weg.. ik heb me TS 458 op 1,60 kunnen dumpen.. Jaarwinst helaas bijna weer weg.. you win some you lose some
    OUCH, dat is minder leuk...Succes vandaag !
    Vandaag proberen wat van je verlies terug te krijgen.
    TC
  7. [verwijderd] 25 februari 2008 09:20
    quote:

evr68@hotmail.com schreef:

[quote=turbochick]
    Voor Wessanen liefhebbers. Ik ben benieuwd naar hun koersontwikkeling, morgen de cijfers.
    Let op: Meeste van hun producten worden verkocht in VS.....Dollar vs euro dilemma. Het kan dus ook zijn dat hun orders hierdoor minder zijn geworden.
    Wel worden sommige van hun produkten verder uitgebreid onder de klandizie, of dit al in de huidige cijfers gaat voorkomen is een vraagteken. Smullen om te kijken wat er gaat gebeuren.
    p.s.: ik heb geen wessanen in porto, alleen interesse.
    TC
    [/quote]

Goedemorgen TC,

Jij ook succes, ik kijk met je mee Wessanen, heb vorige week sept calls gekocht, 10, voor 0,40.

Iedereen mee in de upswing?
    Ellen
    Hoi :)
    Jij ook succes, dat je veel kan gaan harken deze week..:)
    TC
  8. [verwijderd] 25 februari 2008 09:22
    quote:

turbochick schreef:

[quote=Strijkbout]
    Open op 457,09.. de futures in de VS zakken wat weg.. ik heb me TS 458 op 1,60 kunnen dumpen.. Jaarwinst helaas bijna weer weg.. you win some you lose some
    [/quote]
    OUCH, dat is minder leuk...Succes vandaag !
    Vandaag proberen wat van je verlies terug te krijgen.
    TC
    Ik ga eerst even de kat uit de boom kijken, Misschien dat als we rond de 470 zitten dat ik dan weer short ga.. nu even aan de zijlijn :)
    Strijkbout
  9. Kopie 25 februari 2008 09:30
    Balen! Maar je staat in ieder geval nog op winst.
    Is mij dit jaar nog niet gelukt.
    Ik zit nog altijd op -8% YTD.

quote:

Strijkbout schreef:

350 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 18 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.