Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

AEX-25/2- een ambac-telijke dag!

350 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 18 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 25 februari 2008 08:35
    quote:

turbochick schreef:

@illu, abtje.....beterschap met de kleine (ik las het vanmorgen).....Vicks voor kinderen helpt om de luchtwegen te openen (apotheek verkrijgbaar). Je smeert het op hun borstkast en de geur helpt enorm bij kriebelhoest e.d. Verder laat het kind wat hoger op kussens liggen, en koel water drinken.
    TC
    Indien de huis/tuin en keuken middeltjes niet werken binnen een bepaalde tijd dan wel naar de doktor gaan.

en dampo is helemaal top. Dat is een turbomiddeltje wat mij betreft. Nadeel is wel dat het zo ruikt. En het lievelingshapje voorzetten, verhaaltje o.i.d. voorlezen. gr.
  2. [verwijderd] 25 februari 2008 08:38
    quote:

Kopie schreef:

Ik vind de koersvorming rond ASMI erg vreemd.
    Koers zweefde eind januari rond 12,80.
    Ineens een piek naar 14,60 en toen weer meteen terug naar 12,80.
    Geleidelijk wel gestegen naar ruim 13,00 maar om nu te zeggen dat ze goed presteren.
    Ja inderdaad erg dubieus. Ik verwacht dat er een uitbraak staat te wachten....of dat nu wordt is een goede vraag, maar het loont wel om te kijken hoe het koersverloop wordt voor de cijfers..kan ook op verdient worden nl :)
    TC
  3. [verwijderd] 25 februari 2008 08:44
    quote:

turbochick schreef:

[quote=P&E ]
    Even off-topic....een nieuwtje...:

Ik word opnieuw vader....:P:P
    [/quote]

Wat geweldig nieuws !!!!! Het mooiste wat iemand ooit kan overkomen is pappa of mamma worden.
    Ik heb al drie kinderen en ze zijn mijn lust en mijn leven :))))))))))

Proficiat.
    TC

dank, word mijn 4de, 2 bij mijn ex en nu de 2de bij mijn nieuwe liefde, zeg maar de "tweede leg" :P:P
  4. [verwijderd] 25 februari 2008 08:46
    Iedereen schijnt te vergeten dat het om een reddings poging gaat bij Ambac. Ze hebben niets gewonnen of zo , ze worden er ook niet beter van , de redders proberen alleen hun eigen hagje te redden , anders moeten ze nog meer afschrijven.

Citibank moet Ambac redden. Was Citibank zelf niet op zoek naar nieuw kapitaal? Deze beurs reacties in NY en nu Azie en voorbeurs Amsterdam geven aan hoe gestoord het koersgedrag is.
  5. [verwijderd] 25 februari 2008 08:48
    quote:

P&E schreef:

iemand een idee over Wessanen? kreeg vrijdag 2 x een buy advies, maar koers lijkt daar niet op te reageren?
    Van harte gefeliciteerd P&E!..:-) Heel veel geluk en succes de komende tijd!

En Wessanen krijgt morgen een kindje..:-) Ik ga er gewoon van uit dat Wes prima cijfers en dito forecast zal laten zien. Komt allemaal goed.
  6. [verwijderd] 25 februari 2008 08:48
    quote:

jaban schreef:

Iedereen schijnt te vergeten dat het om een reddings poging gaat bij Ambac. Ze hebben niets gewonnen of zo , ze worden er ook niet beter van , de redders proberen alleen hun eigen hagje te redden , anders moeten ze nog meer afschrijven.

Citibank moet Ambac redden. Was Citibank zelf niet op zoek naar nieuw kapitaal? Deze beurs reacties in NY en nu Azie en voorbeurs Amsterdam geven aan hoe gestoord het koersgedrag is.
    Ik begrijp dat jij liever ziet dat alles naar de klote gaat en dat niemand elkaar helpt? Tis gewoon een goed teken dat men bereidt is er alles aan te doen om te redden wat er te redden valt....
  7. [verwijderd] 25 februari 2008 08:49
    quote:

P&E schreef:

tc, grappig dat jij precies hetzelfde denkt over de koers bij ING...zag idd ook steeds dat bij 23,00+ er veel aandelen gedumpt werden....vandaag moeten ze er maar een keer doorheen knallen....
    ben van plan Tlongs op ING te kopen, en inderdaad vandaag moeten ze maar eens goed door de 23 gaan....
    TC
  8. [verwijderd] 25 februari 2008 08:54
    quote:

Paulus29 schreef:

[quote=P&E ]
    iemand een idee over Wessanen? kreeg vrijdag 2 x een buy advies, maar koers lijkt daar niet op te reageren?
    [/quote]

Van harte gefeliciteerd P&E!..:-) Heel veel geluk en succes de komende tijd!

En Wessanen krijgt morgen een kindje..:-) Ik ga er gewoon van uit dat Wes prima cijfers en dito forecast zal laten zien. Komt allemaal goed.
    Mogge Paulus29,
    Ik ben twijfelachtig op Wessanen ivm rate of exchange dollar/euro. Wel erg beniewt naar de cijfers :)
    Wat zijn jouw verwachtingen deze week ivm ING?
    TC
  9. [verwijderd] 25 februari 2008 08:55
    quote:

P&E schreef:

[quote=jaban]

[/quote]

Ik begrijp dat jij liever ziet dat alles naar de klote gaat en dat niemand elkaar helpt? Tis gewoon een goed teken dat men bereidt is er alles aan te doen om te redden wat er te redden valt....
    Het reddingsplan valt in de categorie Warren Buffett. Ze willen er alleen beter van worden. In de financieele wereld bestaan geen weldoeners, wel veel lijkenpikkers.
350 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 18 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.