Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Basic-Fit AEX:BFIT.NL, NL0011872650

Laatste koers (eur) Verschil Volume
22,820   +0,080   (+0,35%) Dagrange 22,220 - 22,880 116.393   Gem. (3M) 97,8K

Basic-Fit 2022: na de kuch toch weer 25% groei?

1.236 Posts
Pagina: «« 1 ... 54 55 56 57 58 ... 62 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Umi1 23 november 2022 17:10
    quote:

    The Third Way... schreef op 23 november 2022 11:43:

    [...]
    Dank voor de VIC.

    Voor een belegger wordt een door opvang (premium membership) constant gehouden 30% ROIC op een oude clubinvestering, dat is dus in absolute zin dezelfde opbrengst, steeds minder waard door inflatie. Bij bv. Costco daarentegen gaan de opbrengsten wel omhoog door een stijgend absoluut rendement op inflaterende producten in de schappen.

    Stijgende rente komt daar bovenop, inderdaad voor elk aandeel maar vooral bij zo'n "obligatie"...
    Ik begrijp wat je bedoelt, maar op termijn zie ik de opbrengst per mature club de inflatie wel volgen.
    'Other Revenue' zie ik ook sterk groeien dit & de komende jaren.
  2. Umi1 24 november 2022 12:08
    quote:

    The Third Way... schreef op 23 november 2022 20:24:

    Dus een ROIC die de inflatie bijhoudt, een rendement dat 10% pj stijgt? De oudsten van 35% via 38.5 naar 42.3%?
    Jup! Ik denk dan ook dat zowel het aantal leden per mature club als de ARPU nog verder zullen stijgen & dat inflatie fors zal dalen de periode na de energiecrisis. Dat staat nog los van de corporate costs die qua percentage nog fors kunnen dalen.

    Uiteraard niet het eerste jaar.
  3. forum rang 5 The Third Way... 25 november 2022 08:52
    Indien jullie gelijk zouden hebben dan was de ROIC v/d alleroudste clubs niet redelijk stabiel op 35% (pre-covid zo je wil). Verder zal de vermeende steile ROIC groei niet alleen de kosteninflatie v/d clubs moeten bijbenen, maar uiteraard ook van alle andere kosten. Niet een moeilijk rekensommetje, gaat niet gebeuren.

    Wellicht dat aan de ene kant de zeer lage inflatie v/d afgelopen decennia dat verbloemde en dat aan de andere kant vooral de stijging v/d abo prijs (was niet te lang geleden nog 12x15 ipv. nu 13x20 oftewel een 44% stijging!) ons gelukkig maakte. Zie ons BFIT draadje indertijd.

    Wellicht dat de huidige inflatie een zwak punt van het verdienmodel blootlegt: de hoge afhankelijkheid van marktvergroting (het aantrekken van mensen die voor het eerst gaan fitnessen via superlage prijzen), ook omdat naderhand enthousiastelingen doorgroeien naar duurdere clubs.

    De prijs moet toch echt weer eens omhoog om aandeelhouders met eenzelfde rendement gelukkig te houden...
  4. Eva 25 november 2022 12:08
    quote:

    The Third Way... schreef op 25 november 2022 08:52:

    Indien jullie gelijk zouden hebben dan was de ROIC v/d alleroudste clubs niet redelijk stabiel op 35% (pre-covid zo je wil). Verder zal de vermeende steile ROIC groei niet alleen de kosteninflatie v/d clubs moeten bijbenen, maar uiteraard ook van alle andere kosten. Niet een moeilijk rekensommetje, gaat niet gebeuren.

    Wellicht dat aan de ene kant de zeer lage inflatie v/d afgelopen decennia dat verbloemde en dat aan de andere kant vooral de stijging v/d abo prijs (was niet te lang geleden nog 12x15 ipv. nu 13x20 oftewel een 44% stijging!) ons gelukkig maakte. Zie ons BFIT draadje indertijd.

    Wellicht dat de huidige inflatie een zwak punt van het verdienmodel blootlegt: de hoge afhankelijkheid van marktvergroting (het aantrekken van mensen die voor het eerst gaan fitnessen via superlage prijzen), ook omdat naderhand enthousiastelingen doorgroeien naar duurdere clubs.

    De prijs moet toch echt weer eens omhoog om aandeelhouders met eenzelfde rendement gelukkig te houden...
    Ik deel je mening dat rendement onder druk staat (BF zal niet snel genegen zijn abo prijzen sterkt te laten stijgen)

    Over de periode 2015-2019 was de gemiddelde ‘underlying’ EBITDA per club ca. €272k
    Een geflatteerde EBITDA omdat dit resultaat wordt gedrukt door de lagere winst (of mogelijk verlies) van recente geopende clubs.

    Bij ongewijzigde abo prijzen en te verwachten toenemende kosten zal dit gemiddelde eerder onder druk komen te staan dan stijgen. Zelfs als de abo prijzen stijgen dan verwacht ik dat kosten relatief harder stijgen dan de inkomsten met als gevolg marge druk.

    BF zou er wellicht goed aan doen om de cijfers van mature vs non-mature uit elkaar te trekken. Het is mijn veronderstelling dat de gemiddelde cijfers van mature clubs (ouder dan 2 jaar) onder het omzet niveau en leden aantal zitten van het ideaal scenario van de investment case (gecorrigeerd voor overhead).

    Klopt trouwens het rumoer dat Fit-for-Free/SportCity een schuld herstructurering met zijn grootste crediteuren heeft gesloten?
  5. Eva 25 november 2022 12:31
    quote:

    Eva schreef op 25 november 2022 12:08:

    [...]
    Ik deel je mening dat rendement onder druk staat (BF zal niet snel genegen zijn abo prijzen sterkt te laten stijgen)

    Over de periode 2015-2019 was de gemiddelde ‘underlying’ EBITDA per club ca. €272k
    Een geflatteerde EBITDA omdat dit resultaat wordt gedrukt door de lagere winst (of mogelijk verlies) van recente geopende clubs.

    Bij ongewijzigde abo prijzen en te verwachten toenemende kosten zal dit gemiddelde eerder onder druk komen te staan dan stijgen. Zelfs als de abo prijzen stijgen dan verwacht ik dat kosten relatief harder stijgen dan de inkomsten met als gevolg marge druk.

    BF zou er wellicht goed aan doen om de cijfers van mature vs non-mature uit elkaar te trekken. Het is mijn veronderstelling dat de gemiddelde cijfers van mature clubs (ouder dan 2 jaar) onder het omzet niveau en leden aantal zitten van het ideaal scenario van de investment case (gecorrigeerd voor overhead).

    Klopt trouwens het rumoer dat Fit-for-Free/SportCity een schuld herstructurering met zijn grootste crediteuren heeft gesloten?
    gemiddelde underlying ebitda 2015-2019 €185k
    gemiddelde club ebitda 2015-2019 €272k
    (beide cijfers geflatteerd doordat mature en non-mature door elkaar loopt)
  6. forum rang 4 Neunelf4S 25 november 2022 12:33
    quote:

    The Third Way... schreef op 25 november 2022 08:52:

    Indien jullie gelijk zouden hebben dan was de ROIC v/d alleroudste clubs niet redelijk stabiel op 35% (pre-covid zo je wil). Verder zal de vermeende steile ROIC groei niet alleen de kosteninflatie v/d clubs moeten bijbenen, maar uiteraard ook van alle andere kosten. Niet een moeilijk rekensommetje, gaat niet gebeuren.

    Wellicht dat aan de ene kant de zeer lage inflatie v/d afgelopen decennia dat verbloemde en dat aan de andere kant vooral de stijging v/d abo prijs (was niet te lang geleden nog 12x15 ipv. nu 13x20 oftewel een 44% stijging!) ons gelukkig maakte. Zie ons BFIT draadje indertijd.

    Wellicht dat de huidige inflatie een zwak punt van het verdienmodel blootlegt: de hoge afhankelijkheid van marktvergroting (het aantrekken van mensen die voor het eerst gaan fitnessen via superlage prijzen), ook omdat naderhand enthousiastelingen doorgroeien naar duurdere clubs.

    De prijs moet toch echt weer eens omhoog om aandeelhouders met eenzelfde rendement gelukkig te houden...
    Kortom: een spagaat waar je niet uitkomt.

    Wel geïntrigeerd door de opm van Eva over schuldsanering FFF/sportcity. Clubs waren al sinds 2018 eigendom van Benics (durfinvesteerder).
  7. mr-rik 25 november 2022 14:27
    quote:

    The Third Way... schreef op 25 november 2022 08:52:

    Indien jullie gelijk zouden hebben dan was de ROIC v/d alleroudste clubs niet redelijk stabiel op 35% (pre-covid zo je wil). Verder zal de vermeende steile ROIC groei niet alleen de kosteninflatie v/d clubs moeten bijbenen, maar uiteraard ook van alle andere kosten. Niet een moeilijk rekensommetje, gaat niet gebeuren.

    Wellicht dat aan de ene kant de zeer lage inflatie v/d afgelopen decennia dat verbloemde en dat aan de andere kant vooral de stijging v/d abo prijs (was niet te lang geleden nog 12x15 ipv. nu 13x20 oftewel een 44% stijging!) ons gelukkig maakte. Zie ons BFIT draadje indertijd.

    Wellicht dat de huidige inflatie een zwak punt van het verdienmodel blootlegt: de hoge afhankelijkheid van marktvergroting (het aantrekken van mensen die voor het eerst gaan fitnessen via superlage prijzen), ook omdat naderhand enthousiastelingen doorgroeien naar duurdere clubs.

    De prijs moet toch echt weer eens omhoog om aandeelhouders met eenzelfde rendement gelukkig te houden...
    Ik denk niet dat het management van plan is om het basic abonnement van 19,99 per 4 weken te verhogen. Dat hebben ze ook meerdere keren aangegeven in de kwartaalupdates, etc. Ze proberen het verhogen van het basic abonnement te voorkomen door nieuwe leden te verleiden om te kiezen voor het premium abonnement. Ik denk dat, dit ook de betere strategie is. Want de lage abonnement kosten is een van de grootste voordelen t.o.v. andere low budget fitness ketens. Wanneer ze dan de prijs verhogen zullen er waarschijnlijk (slapende) leden zijn die opzeggen of leden die overstappen. Zeker in deze tijd van koopkrachtdaling waarin iedereen wat meer op de centen let.
  8. mr-rik 25 november 2022 14:40
    Leden die altijd samen sporten bij Basic Fit zullen die nu niet een premium abonnement nemen?

    Dus waar je voorheen 2 keer 19,99 per 4 weken zou verdienen aan deze 2 leden.
    Verdien je nu 1x 29,99 per 4 weken.

    Oftewel 1 lid zegt zijn basic abonnement op.
    De andere upgrade zijn abonnement van basic naar premium en neemt het ex-lid gratis mee bij het sporten.

    Dan maak je vanaf dan toch ipv 19,99 per 4 weken maar 14,995 per 4 weken per lid?

    Schiet basic fit zichzelf niet in de voet door deze optie te geven bij het premium abonnement?
  9. Umi1 25 november 2022 15:29
    quote:

    mr-rik schreef op 25 november 2022 14:40:

    Leden die altijd samen sporten bij Basic Fit zullen die nu niet een premium abonnement nemen?

    Dus waar je voorheen 2 keer 19,99 per 4 weken zou verdienen aan deze 2 leden.
    Verdien je nu 1x 29,99 per 4 weken.

    Oftewel 1 lid zegt zijn basic abonnement op.
    De andere upgrade zijn abonnement van basic naar premium en neemt het ex-lid gratis mee bij het sporten.

    Dan maak je vanaf dan toch ipv 19,99 per 4 weken maar 14,995 per 4 weken per lid?

    Schiet basic fit zichzelf niet in de voet door deze optie te geven bij het premium abonnement?
    Nee, dat tarief was er al veel langer dan vandaag.
  10. forum rang 5 The Third Way... 27 november 2022 10:52
    quote:

    Neunelf4S schreef op 25 november 2022 12:33:

    [...]
    B. Kortom: een spagaat waar je niet uitkomt.

    A. Wel geïntrigeerd door de opm van Eva over schuldsanering FFF/sportcity. Clubs waren al sinds 2018 eigendom van Benics (durfinvesteerder).
    A.
    Al eerder over geschreven en dezelfde vraag gesteld. Wie o wie verschaft meer inzicht?

    B.
    Laten we daar dieper op ingaan: BFIT verdienmodel vs inflatie want eigenlijk is BFIT's kostenstructuur dichtbij ideaal voor hoge inflatie, immers:

    1. Het allergrootste gedeelte v/d kosten/schulden wordt vooraf aangegaan bij de bouw van een locatie. Die kunnen daarna fijn wegsmelten.

    2. Alle inkomsten zijn middels abo's variabel en kunnen maw. in theorie continue worden aangepast aan de inflatie, kortom stijgen.

    3. BFIT is prijszetter en heeft derhalve 'pricing power'. De combinatie van wegsmeltende kosten en stijgende omzet kan zorgen voor een 'double whammy'. Hiep hiep hoera!

    Echter, zoals eerder gezegd wil BFIT de prijs van het laagste abo net onder de 20 euro houden om zo de toestroom van nieuwe fitness klanten op zeer hoog peil te houden, de zogenaamde marktvergroting. Dit deel van het concept is inderdaad verbluffend effectief.

    Al bij eerdere prijsverhogingen hebben wij hier op de BFIT draadjes de vrees uitgesproken dat indertijd BFIT moest oppassen niet te evolueren van een Aldi naar een AH, daarbij ruimte onder zich vrijmakend voor nieuwe concurrentie. Bij de laatste prijsverhoging heeft the Moose aangegeven die vrees te delen en gesteld dat in Spanje zou geexperimenteerd worden met nieuwe prijsstructuren. Een ander voorbeeld om nieuwe toetreders af te weren zou grotere dichtheid zijn: bv. in de al redelijk volgebouwde Benelux toch 150-200 nieuwe clubs neerzetten van een kleiner formaat. Dat zou kunnen met eenzelfde ROIC van 30%. Daarna is de prijsdifferentiatie verder toegepast middels verschillende prijspakketten, daarbij het laagste abo steeds minder aantrekkelijk makend, oftewel de klant 'vrijwillig duwen' naar een hoger prijskaartje.

    De makke aan het Premium abo is echter dat enerzijds het makkelijk te 'gamen' is, een beetje vergelijkbaar met een Netflix abo. BFIT werkt aan een oplossing om het regelmatig massaal delen van zo'n abo tegen te gaan middels een QR code. Anderzijds is het probleem dat een huidig ledenaantal onvergelijkbaar is met het vroegere in het pre-Premium tijdperk. Immers, nominaal lopen er nu veel meer mensen rond op een locatie. In Q1 gaf BFIT aan dat er eigenlijk 26% meer leden zijn dan abo's. Hierdoor ligt overigens het echte rendement per lid op 17 euro (indien de Premium leden het eerlijk spelen, anders dus nog lager). Een tijdsreeks wordt zo moeilijk te analyseren.

    Het probleem is dan dat zo'n mature club tegen overbevolking kan gaan aanlopen, waardoor de ontevredenheid en doorloop vooral bij enthousiastelingen toenemen. Ja, de data suggereren dat BFIT leden 2x zo lang vasthoudt als het gemiddelde, maar wat zit daarin verscholen? We horen anecdotisch verhalen over ontevredenheid. En dat zal bij verdere ledenaanwas post-covid in 2023 nadrukkelijker worden. Het mag niet zo zijn dat lage prijzen voor nieuwe leden zorgen als
    de potentieel trouwsten (en die meer willen gaan betalen) naderhand hierdoor weer weglopen.

    Mijns inziens biedt die combinatie van verzadiging bij bestaande clubs en inflatie de mogelijkheid om tzt. de prijzen wel degelijk te verhogen. Zeker wanneer de macro-economie verbetert maar wellicht eerder aangezien vermeende concurrentie om dezelfde reden ook niet snel kan gaan bouwen. Ook/anders kan de prijsdifferentiatie verder uitgebouwd worden, bijvoorbeeld door het goedkoopste abo nog kaler te maken, denk aan daluren kaarten en/of beperkte toegang, en de andere abo's duurder neer te zetten.

    Het is overduidelijk dat bij een inflatie van meer dan 10% verdere ingrepen noodzakelijk zijn en zoals bovenaan beschreven is de kostenstructuur hier ideaal voor. Met andere woorden, op termijn komt het wel goed, maar hoe lang moeten we op duidelijkheid wachten? Vriendelijk verzoek aan BFIT om ons weer eens wat handvatten te geven...
  11. forum rang 4 Neunelf4S 29 november 2022 13:20
    quote:

    The Third Way... schreef op 27 november 2022 10:52:

    [...]
    A.
    Al eerder over geschreven en dezelfde vraag gesteld. Wie o wie verschaft meer inzicht?

    B.
    Laten we daar dieper op ingaan: BFIT verdienmodel vs inflatie want eigenlijk is BFIT's kostenstructuur dichtbij ideaal voor hoge inflatie, immers:

    1. Het allergrootste gedeelte v/d kosten/schulden wordt vooraf aangegaan bij de bouw van een locatie. Die kunnen daarna fijn wegsmelten.

    En the Moose kan de huren lekker verhogen bij geïndexeerde huren.

    2. Alle inkomsten zijn middels abo's variabel en kunnen maw. in theorie continue worden aangepast aan de inflatie, kortom stijgen.

    Klanten lopen dan weg.

    3. BFIT is prijszetter en heeft derhalve 'pricing power'. De combinatie van wegsmeltende kosten en stijgende omzet kan zorgen voor een 'double whammy'. Hiep hiep hoera!

    Nee, dan gaan sporters naar de concurrent.

    Echter, zoals eerder gezegd wil BFIT de prijs van het laagste abo net onder de 20 euro houden om zo de toestroom van nieuwe fitness klanten op zeer hoog peil te houden, de zogenaamde marktvergroting. Dit deel van het concept is inderdaad verbluffend effectief.

    Al bij eerdere prijsverhogingen hebben wij hier op de BFIT draadjes de vrees uitgesproken dat indertijd BFIT moest oppassen niet te evolueren van een Aldi naar een AH, daarbij ruimte onder zich vrijmakend voor nieuwe concurrentie. Bij de laatste prijsverhoging heeft the Moose aangegeven die vrees te delen en gesteld dat in Spanje zou geexperimenteerd worden met nieuwe prijsstructuren. Een ander voorbeeld om nieuwe toetreders af te weren zou grotere dichtheid zijn: bv. in de al redelijk volgebouwde Benelux toch 150-200 nieuwe clubs neerzetten van een kleiner formaat. Dat zou kunnen met eenzelfde ROIC van 30%. Daarna is de prijsdifferentiatie verder toegepast middels verschillende prijspakketten, daarbij het laagste abo steeds minder aantrekkelijk makend, oftewel de klant 'vrijwillig duwen' naar een hoger prijskaartje.

    De makke aan het Premium abo is echter dat enerzijds het makkelijk te 'gamen' is, een beetje vergelijkbaar met een Netflix abo. BFIT werkt aan een oplossing om het regelmatig massaal delen van zo'n abo tegen te gaan middels een QR code. Anderzijds is het probleem dat een huidig ledenaantal onvergelijkbaar is met het vroegere in het pre-Premium tijdperk. Immers, nominaal lopen er nu veel meer mensen rond op een locatie. In Q1 gaf BFIT aan dat er eigenlijk 26% meer leden zijn dan abo's. Hierdoor ligt overigens het echte rendement per lid op 17 euro (indien de Premium leden het eerlijk spelen, anders dus nog lager). Een tijdsreeks wordt zo moeilijk te analyseren.

    Het probleem is dan dat zo'n mature club tegen overbevolking kan gaan aanlopen, waardoor de ontevredenheid en doorloop vooral bij enthousiastelingen toenemen. Ja, de data suggereren dat BFIT leden 2x zo lang vasthoudt als het gemiddelde, maar wat zit daarin verscholen? We horen anecdotisch verhalen over ontevredenheid. En dat zal bij verdere ledenaanwas post-covid in 2023 nadrukkelijker worden. Het mag niet zo zijn dat lage prijzen voor nieuwe leden zorgen als
    de potentieel trouwsten (en die meer willen gaan betalen) naderhand hierdoor weer weglopen.

    Mijns inziens biedt die combinatie van verzadiging bij bestaande clubs en inflatie de mogelijkheid om tzt. de prijzen wel degelijk te verhogen. Zeker wanneer de macro-economie verbetert maar wellicht eerder aangezien vermeende concurrentie om dezelfde reden ook niet snel kan gaan bouwen. Ook/anders kan de prijsdifferentiatie verder uitgebouwd worden, bijvoorbeeld door het goedkoopste abo nog kaler te maken, denk aan daluren kaarten en/of beperkte toegang, en de andere abo's duurder neer te zetten.

    Het is overduidelijk dat bij een inflatie van meer dan 10% verdere ingrepen noodzakelijk zijn en zoals bovenaan beschreven is de kostenstructuur hier ideaal voor. Met andere woorden, op termijn komt het wel goed, maar hoe lang moeten we op duidelijkheid wachten? Vriendelijk verzoek aan BFIT om ons weer eens wat handvatten te geven...
    Ik denk dat je met BFT nog heel lang moet wachten op een beetje rendement.
  12. forum rang 5 The Third Way... 30 november 2022 09:21
    Laten we het perspectief behouden:

    Mogelijke scenario's voor 2023:
    1. Worst case: geen nieuwe klanten en clubs meer, dus maar 3.15 mln leden bij 1.200 clubs:
    Omzet +17%, en +34% bij 10% prijsverhoging
    Aangezien geen kosten voor clubaanwas (en bijbehorende marketing) zal EBITDA verdubbelen tot 150% groeien.

    2. Vertraging naar trend: 20% klantaanwas, dus 3.5 mln gemiddeld:
    Omzet +36%, en +50% bij 10% prijsverhoging

    Klanten lopen echt niet weg bij een prijsverhoging v/d basis abo naar 21.95 euro, oftewel minder dan inflatie of zo je wilt 1-2 douchebeurten. Komtgoed...
  13. mr-rik 30 november 2022 13:21
    Wat denken jullie van de kaspositie van basic fit?

    Ze zijn nu bezig om de markt in Duitsland te betreden, wat wat gaat kosten in sales en marketing en bij het opzetten van de clubs. Er wordt nu geen netto winst gemaakt en de schulden zijn nu net debt / adjusted EBITDA van 3 - 3.5. Adjusted ebitda is zonder de uitzonderlijke kosten / inkomsten en zonder de huur van de panden van clubs. Maar de huren zijn toch gewoon werkelijke kosten die gemaakt worden? Dus de werkelijke schuld ratio is nog hoger.

    Kunnen ze met hun cash dit allemaal betalen of komt er nog een emissie oid aan?
  14. forum rang 5 Gaasp 30 november 2022 13:47
    quote:

    mr-rik schreef op 30 november 2022 13:21:

    Wat denken jullie van de kaspositie van basic fit?

    Ze zijn nu bezig om de markt in Duitsland te betreden, wat wat gaat kosten in sales en marketing en bij het opzetten van de clubs. Er wordt nu geen netto winst gemaakt en de schulden zijn nu net debt / adjusted EBITDA van 3 - 3.5. Adjusted ebitda is zonder de uitzonderlijke kosten / inkomsten en zonder de huur van de panden van clubs. Maar de huren zijn toch gewoon werkelijke kosten die gemaakt worden? Dus de werkelijke schuld ratio is nog hoger.

    Kunnen ze met hun cash dit allemaal betalen of komt er nog een emissie oid aan?
    Toevallig heb ik daar gisteren ook naar gekeken.

    Volgens de analisten van MarketScreener komt de leverage (debt/ebitda) dit jaar uit op 5,86x en zal de komende jaren heel licht afnemen. Dat lijkt toch wel gevaarlijk, met de oplopende rente.
    Maar volgens AddValue loopt het wel los en zal er vanaf 2023-H2 een vrije cashflow zijn, zodat er minder hoeft te worden geleend. Lees hun positieve, uitgebreide analyse maar in het Oktober maandbericht van AddValue fund.

    Technisch zit BFit momenteel in een stevige downtrend, op alle tijdframes.
    Ik overweeg in te stappen zodra die trend wordt gestopt (op dagbasis)
  15. Woudloper 30 november 2022 16:33
    De trend omhoog zit er sinds vanmiddag wel even lekker in. Ik denk dat iemand z'n positie wil vergroten (of een shorter eruit wil), maar blijkbaar zijn er weinig verkopers voor deze prijs, wat een gustig teken is voor de koersontwikkeling voor de komende dagen. Tot nu toe steeg de koers dagelijks wel even en zakte ie daarna altijd weer terug tot onder de 25. Ben benieuwd wanneer we weer naar een nieuw niveau gaan.
1.236 Posts
Pagina: «« 1 ... 54 55 56 57 58 ... 62 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.