Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel BAM Groep Koninklijke NL0000337319

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,950   +0,080   (+1,64%) Dagrange 4,880 - 4,986 448.331   Gem. (3M) 875,1K

BAM April 2016

2.903 Posts
Pagina: «« 1 ... 137 138 139 140 141 ... 146 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 28 april 2016 19:00
    quote:

Rotjeknor schreef op 28 april 2016 17:37:

Slot 4,304 valt me echt tegen
    Je kan wel nagaan wat een bende die beurs is... gisteren koers 4,127.......met potentie voor nog lager,... PLOTS ging het lopen... richting 4,22.. vandaag kwam bij Jan publiek aan waarom.. een opdracht... een paar slimmerds wisten dat gisteren al en kochten zich gek op 4,127/4,14.......
  2. [verwijderd] 28 april 2016 19:07
    quote:

Eurowin schreef op 28 april 2016 19:00:

[...]

Je kan wel nagaan wat een bende die beurs is... gisteren koers 4,127.......met potentie voor nog lager,... PLOTS ging het lopen... richting 4,22.. vandaag kwam bij Jan publiek aan waarom.. een opdracht... een paar slimmerds wisten dat gisteren al en kochten zich gek op 4,127/4,14.......
    Slimmerds of voorkennis ?
  3. [verwijderd] 28 april 2016 20:21
    quote:

sappas schreef op 28 april 2016 19:35:

[...]
    Kan je mij uitleggen waarom TA niet geldt voor BAM?
    Kan jij me iuitleggen waarom BAM opeens qua koers 20 % daalt terwijl het jaarresultaat toch beter was. Orderinstroom goed en vooruitzichten in de bouw ook goed

Als jij mij dat kan uitleggen dan kan ik je de TA uitleggen

Ps geloof me : het gaat ons beide niet lukken :-)
  4. [verwijderd] 28 april 2016 20:26
    We weten nu inmiddels allemaal dat BAM de komende 2 weken gaat stijgen.

Uit ervaring hier op het forum blijkt dat de beste strategie is het tegenovergestelde te handelen wat men hier denkt / verwacht. Ik heb er zin in en blijf lekker zitten, tevens nog deels bijgekocht.

Ik hoop voor degene die al lang in BAM zitten en dumpen dat ze goed zitten, echter zal de teleurstelling enorm zijn als de 12e eindelijk een enorme stijging komt!
  5. forum rang 4 manuss 28 april 2016 20:38
    quote:

Mr. Jonk schreef op 28 april 2016 20:26:

We weten nu inmiddels allemaal dat BAM de komende 2 weken gaat stijgen.

Uit ervaring hier op het forum blijkt dat de beste strategie is het tegenovergestelde te handelen wat men hier denkt / verwacht. Ik heb er zin in en blijf lekker zitten, tevens nog deels bijgekocht.

Ik hoop voor degene die al lang in BAM zitten en dumpen dat ze goed zitten, echter zal de teleurstelling enorm zijn als de 12e eindelijk een enorme stijging komt!
    Ik ken deze stelling, gebaseerd op hoop. Ik lees dit al vele jaren op dit forum en waar staan we nu?
    Ik heb er ook eentje:....... morgen een opdracht van 400 miljoen erbij en we gaan met ruim 4,50 het weekend in.
  6. sappas 28 april 2016 20:42
    quote:

Rotjeknor schreef op 28 april 2016 20:21:

[...]

Kan jij me iuitleggen waarom BAM opeens qua koers 20 % daalt terwijl het jaarresultaat toch beter was. Orderinstroom goed en vooruitzichten in de bouw ook goed

Als jij mij dat kan uitleggen dan kan ik je de TA uitleggen

Ps geloof me : het gaat ons beide niet lukken :-)
    Beste Rotjeknor daar heb je een punt.

Als ik in nieuwe aandelen stap dan ga ik uit van de fundamentele analyse maar ik kijk ook steeds naar 3 TA-indicatoren om een extra bevestiging te krijgen.

Aangezien deze 3 indicatoren niet al te positief zijn heb ik mijn twijfels om in te stappen.

Wat is wijsheid!!!

Momenteel zit ik redelijk in cash naast mijn aandelen/opties Arcelor Mittal, Ordina en TomTom wil ik nieuwe aandelen kopen om zo meer te spreiden.

Groetjes,

Sappas
  7. [verwijderd] 28 april 2016 20:46
    quote:

sappas schreef op 28 april 2016 20:42:

[...]
    Beste Rotjeknor daar heb je een punt.

Als ik in nieuwe aandelen stap dan ga ik uit van de fundamentele analyse maar ik kijk ook steeds naar 3 TA-indicatoren om een extra bevestiging te krijgen.

Aangezien deze 3 indicatoren niet al te positief zijn heb ik mijn twijfels om in te stappen.

Wat is wijsheid!!!

Momenteel zit ik redelijk in cash naast mijn aandelen/opties Arcelor Mittal, Ordina en TomTom.

Groetjes,

Sappas
    De beurs is 1 grote boevenbende .....AM verwatert flink en stijgt als een idioot .... Kan jij het me uitleggen ? Zelfde geld voor DL

BAM haalt de laatste 2 weken plus minus 500 miljoen aan orders binnen en is geen hol opgeschoten

Dat er wat bij BAM speelt ben ik heilig van overtuigd maar wat

Er worden de laatste tijd ook geen turbo shorts verhandeld wel turbo's long
    www.iex.nl/Aandeel-Koers/11816/BAM-Gr...
  8. [verwijderd] 28 april 2016 21:02
    quote:

Rotjeknor schreef op 28 april 2016 20:46:

[...]

De beurs is 1 grote boevenbende .....AM verwatert flink en stijgt als een idioot .... Kan jij het me uitleggen ? Zelfde geld voor DL

Als morgen Bam zegt dat ze een emissie gaan doen. Zal eerst de koers naar 0.75 a 1 euro gaan en als de emissie geweest is zal de koers ook weer hard oplopen.
  9. forum rang 4 manuss 28 april 2016 22:06
    quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 28 april 2016 21:41:

[...]De Amerikaanse economie groeide in het eerste kwartaal met slechts een half procent, de zwakste groei in twee jaar.

Dollar zakt en de olie wordt nu even te duur? ;)
    En ondanks dat BAM hiermede niets heeft te maken, morgen 10 cent er weer af. Schiet niet op!
  10. Fred107 28 april 2016 22:15
    quote:

manuss schreef op 28 april 2016 19:48:

Ik ben BAM-MOE. Bij het behalen van de 4,50 ben ik als eerste eruit en wel voorgoed!!! Veel verlies heb ik al goed gemaakt met andere fondsen. Deltal., PostNl en AM. Deze fondsen geven mij een goed gevoel.
    Ja, totdat die uitgekotst worden en dat gebeurt ook zomaar om onverklaarbare reden en als je er dan niet uit bent is het ook weer verdampt.
    Juist een uitgekotst aandeel wat iedereen laat liggen moet je kopen of bijkopen.
    En daarbij .. heel, heeel veel geduld hebben.
2.903 Posts
Pagina: «« 1 ... 137 138 139 140 141 ... 146 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.