Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel KPN Koninklijke NL0000009082

Laatste koers (eur) Verschil Volume
3,824   +0,024   (+0,63%) Dagrange 3,790 - 3,825 8.367.417   Gem. (3M) 8,6M

KPN 1 NOV TOT 7 NOV - DE AFGELOPEN WEEK + 9,41%..... DOORGAAN! (APPLAUS)

212 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 11 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 3 november 2014 18:55
    quote:

Adek 2001 schreef op 3 november 2014 17:57:

Je zal Fugro hebben!
    Hoe is het ook weer;

Soms moet je ze hebben maar soms ook niet en dat laatste heeft mij er nog steeds van weerhouden om ze te kopen. Na de eerste sterke dalingen waren er voldoende kopers die dachten vanaf €14 goud te gaan verdienen. Het is nu oud ijzer geworden

Toch zie je ook weer hoe tricky ogenschijnlijk degelijke fondsen kunnen zijn
  2. Adek 2001 4 november 2014 00:45
    quote:

Jager63 schreef op 3 november 2014 22:02:

[...]
    Het is voor de dader niet te hopen dat ik te weten kom wie het is, maar we zijn heel blij dat Cody het heeft overleefd en waarschijnlijk weer helemaal de oude wordt.
    goed nieuws, dieren zijn je kids! Zij houden ze onvoorwaardelijk van je!
  3. RAUL 4 november 2014 11:34
    quote:

Rooney1 schreef op 3 november 2014 20:24:

Ik bedoel natuurlijk" uitstappen".
    Ik denk ook dat het beter is dat Carlos nog een tijdje blijft zitten. Als een "KPN-investeerder" zal hij dat waarschijnlijk ook wel doen.

Je ziet aan Fugro wat er gebeurt als er grote pakkettten aandelen in een korte tijd op de markt worden gezet. In dit geval niet alleen door Mr. Fugro de heer Kramer himself, maar ook door grote pensioenfonden door het schrappen van dividend.

En laat nu juist die laatste investeerders van harte welkom zijn bij KPN.;-)

4. [verwijderd] 4 november 2014 12:16
    quote:

Agatan schreef op 4 november 2014 11:43:

Wiesje ik hoop dat je niet te hoog bent ingestapt in fugro. Analist Arend jan kamp zegt dat capitulatie ronde is aangebroken en dat neerwaartse tendens aanhoudt.

Maar dit zal je als bezitter ook al wel weten.

Succes in ieder geval.

heb verleden week al afscheid genomen en omgezet naar Corbion, heb wel een pak slaag gekregen, maar vergeleken met nu voelt het aan alsof ik Geld verdiend heb

ik ben echt ongelofelijk angstig aan het worden voor de Beurzen in t algemeen en reduceer zoveel mogelijk, ik zit nu aan 70/30 cash/shares en ben daar relaxed mee.

wat gaat t trouwens slecht in Frankrijk, maar goed die zijn groot dus die krijgen dispensatie op alles

wat een zooitje dat Euroland , de kleintjes straft men en Fr en Italia die klooien maar raak.

ik vind dat België er uit moet stappen en zichzelf ter adoptie moet aanbieden aan China, kunnen we van Antwerpen de gateway maken voor China Inc naar Europa en het Oostblok en kan van Belgiê één grote loods gemaakt worden.

please adopt us.
    W
212 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 11 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.