Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel ING Groep NL0011821202

Laatste koers (eur) Verschil Volume
15,594   +0,494   (+3,27%) Dagrange 15,594 - 16,824 16.389.316   Gem. (3M) 12,6M

KBC, BNP Paribas, Societe Generale

1.449 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 73 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. De_Sint 21 augustus 2012 09:36
    quote:

Olie-Sander. schreef op 21 augustus 2012 09:06:

Goedemorgen allen,

Tot nu toe geen positie in handen,ben het even aan het aankijken

Mvg
    sander
    Goedemorgen Sander,

Helaas kan ik niet meedoen met het rariteiten kabinet vandaag.
    Heb momenteel verplichtingen in de Nurburgring, maar voor wat ik gisteren kon waarnemen verwacht ik vandaag een licht herstel.

We zullen het zien. Pas einde van de week zal ik zelf weer actief kunnen meedoen. Wellicht dan ook beter aangezien er meer zekerheid van richting is.

Veel succes met uw puts.

Mvg,

2. [verwijderd] 21 augustus 2012 10:29
    quote:

De_Sint schreef op 21 augustus 2012 09:36:

[...]

Goedemorgen Sander,

Helaas kan ik niet meedoen met het rariteiten kabinet vandaag.
    Heb momenteel verplichtingen in de Nurburgring, maar voor wat ik gisteren kon waarnemen verwacht ik vandaag een licht herstel.

We zullen het zien. Pas einde van de week zal ik zelf weer actief kunnen meedoen. Wellicht dan ook beter aangezien er meer zekerheid van richting is.

Veel succes met uw puts.

Mvg,

Dank u Sint

Ben laatste tijd meer met Opties bezig dan met aandelen en moet eerlijk zeggen tot nu toe gaat het mij goed af.

Mvg
    Sander
  3. [verwijderd] 21 augustus 2012 14:23
    quote:

Kretek schreef:

Iedereen hier gaat blijkbaar uit van een daling de komende dagen. Gezien de stijging de voorbije weken is dit niet te verwonderen. Mijn vraag: houdt de 18 stand als steun voor KBC of niet?
    Kun je vergeten. ;)

Ik verwacht dat het tot onder de 15e gaat voor het weer opwaarts beweegt. KBC is één van de meest volatiele aandelen van Europa, je zit goed of je zit niet goed. Zit je voor lange tijd in KBC dan zit je beter. ;)
  4. [verwijderd] 22 augustus 2012 09:31
    quote:

De_Sint schreef op 22 augustus 2012 09:24:

[...]

Welke puts had u als ik vragen mag?

Met mijn opties zit ik voornamelijk in de AEX

Had nu de put optie AEX okt 2012 320

Hou de opties eigenlijk nooit te lang vast liefst zo kort mogelijk.
    Als ik wat minder tijd heb om te traden dan koop ik eigenlijk aandelen( ING,KBC,SG ) en deze laat ik dan staan.

Deze tactiek is voor mij tot nu toe zeer waardevol geweest

Mvg
    Sander
  5. De_Sint 22 augustus 2012 09:34
    quote:

Olie-Sander. schreef op 22 augustus 2012 09:31:

[...]

Met mijn opties zit ik voornamelijk in de AEX

Had nu de put optie AEX okt 2012 320

Hou de opties eigenlijk nooit te lang vast liefst zo kort mogelijk.
    Als ik wat minder tijd heb om te traden dan koop ik eigenlijk aandelen( ING,KBC,SG ) en deze laat ik dan staan.

Deze tactiek is voor mij tot nu toe zeer waardevol geweest

Mvg
    Sander
    Gefeliciteerd. Met een Okt 2012 is snelheid inderdaad geboden, zowel in winst als verlies aangezien de tijd al uit de optie is. Maar dat wist u zelf ook al.

Tegen mijn principe in gister aan het eind van de dag ook dmv sprinter AEX short gekocht en vanmorgen verkocht. Ik doe dit niet vaak en niet graag.

Option intussen gestegen naar 0,42.

Mvg,
  6. De_Sint 22 augustus 2012 09:43
    KBC verloor bijna een half miljoen dollar aan het beursdebacle van Facebook. De bank hoopt het verlies te recupereren via de rechtbank. Dat staat te lezen in de Coreliokranten.

Het aandeel van sociaalnetwerksite Facebook is sinds de beursgang op 18 mei de helft van zijn waarde verloren. Ook de vermogensbeheerders van KBC zijn getroffen door het debacle.

Volgens gegevens die de bank bij de Amerikaanse beurstoezichthouder SEC indiende, bezat KBC Groep eind juni 23.600 aandelen van Facebook. Als KBC die aandelen bij de beursgang kocht en vandaag nog steeds in portefeuille heeft, dan heeft de Belgische grootbank ongeveer 440.000 dollar (350.000 euro) verloren aan haar Facebook-investering.

KBC heeft beslist om ten minste een deel van het verlies te recupereren via de rechtbank. KBC Asset Management heeft zich aangesloten bij de gemeenschappelijke klacht tegen Facebook. De klagers verwijten Facebook dat het foute en misleidende informatie verstrekte aan investeerders.

www.demorgen.be/dm/nl/5403/Internet/a...
  7. [verwijderd] 22 augustus 2012 09:45
    quote:

De_Sint schreef op 22 augustus 2012 09:34:

[...]

Gefeliciteerd. Met een Okt 2012 is snelheid inderdaad geboden, zowel in winst als verlies aangezien de tijd al uit de optie is. Maar dat wist u zelf ook al.

Tegen mijn principe in gister aan het eind van de dag ook dmv sprinter AEX short gekocht en vanmorgen verkocht. Ik doe dit niet vaak en niet graag.

Option intussen gestegen naar 0,42.

Mvg,
    Option gaat inderdaad ook weer lekker...

Helaas heb ik daar 1 keer mijn vingers aan gesneden en dat laat ik mij niet nog een keer gebeuren,dus geen Option meer voor mij...

ING was de laatste tijd ook zeer winstvol voor mij persoonlijk,dat was toch alweer een tijdje geleden in totaal ben ik met ING van 4.87 tot 5.87 mee gelift...

Kan mij herinneren dat u dezelfde kwaaltjes heeft met ING als ik....

Mvg
    Sander
  8. De_Sint 22 augustus 2012 10:08
    quote:

Olie-Sander. schreef op 22 augustus 2012 09:45:

[...]

Kan mij herinneren dat u dezelfde kwaaltjes heeft met ING als ik....

Mvg
    Sander
    Dat klopt Sander,

Zal wel bijgeloof zijn, maar ING en ik zijn geen vrienden.
    Hoe verleidelijk ook, negeer ik ING toch maar. De verliezen zijn te groot en er is genoeg alternatief.

Mvg,
  9. [verwijderd] 22 augustus 2012 10:17
    quote:

De_Sint schreef op 22 augustus 2012 09:34:

[...]
    Gefeliciteerd. Met een Okt 2012 is snelheid inderdaad geboden, zowel in winst als verlies aangezien de tijd al uit de optie is.
    Wat juist bedoelt u met "de tijd is uit de optie"? Toch gewoon dat hoe korter de optie hoe kleiner de "tijdsbonus", niet?
  10. De_Sint 22 augustus 2012 10:31
    quote:

Kretek schreef op 22 augustus 2012 10:17:

[...]

Wat juist bedoelt u met "de tijd is uit de optie"? Toch gewoon dat hoe korter de optie hoe kleiner de "tijdsbonus", niet?
    Vier maanden voor expiratie is meestal het moment dat de verwachtingswaarde daalt (Voor schrijvers van opties bekend als het leeglopen van de optie). MAW wordt de optie minder waard, ook al blijft de waarde van het onderliggende aandeel gelijk.

Handelt u met opties van een maand voor experatie, dan leeft deze optie slechts van de volatiliteit. Gokt u mis dan rest u niet de tijd om te wachten aangezien elke dag de optie minder waard wordt.

Zoals vaker aangehaald; opties hebben de tijd tegen zich, turbo's hebben hun stoploss tegen zich.

Mvg,
1.449 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 73 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.