Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Beurscompetitie 2012

1.288 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 65 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 marique 27 december 2011 19:22
    quote:

voda schreef op 27 december 2011 19:09:

Marique, kan je aan de IEX vragen om de instruktie uit je begin post enigzins aan te laten passen. Eerst vroeg je om komma (,) spatie, nu zijn het 2 komma's. Dit kan weer verwarring scheppen.
    Zomaar een tip hoor. Mijn opgave volgt nog.
    Wel een leuk iniatief.
    Toch maar liever niet, voda. Hoe meer wijzigingen hoe meer verwarring.
    Het grootste probleem zit trouwens niet bij het scheidingsteken, maar bij de verkeerde codes.
    Ik erger me aan de slordigheid daarin.
    Er zijn deelnemers die zelfs na een 'aanmaning' ook de tweede keer nog steeds hardnekkig de verkeerde codes doorgeven.
  2. [verwijderd] 27 december 2011 20:49
    quote:

ALTIJD - GOED schreef:

[quote=Stuart Little senior]
    [quote alias=marique id=6022170 date=201112252254]
    [...]
    altijd fout past beter
    [/quote]

hihi scherp hoor.......
    [/quote]

gaat toch om 2012 en ik wordt de winnaar !!

sommige gaan 200 % stijgen ...
    post,nl en bam deden het vandaag al goed
  3. nobahamas 27 december 2011 21:19
    quote:

marique schreef op 27 december 2011 19:14:

tot nu in bestand opgenomen (alfabetisch):

aextracker
    ALTIJD-GOED
    Anoniem23
    BAH
    Beperktedijkbewaking
    boek49
    Bolo
    calbo69
    Cézan
    Contra-Indicator?
    DennisCoaster
    flosz
    grammetje
    Gunther
    handyman6
    harmjohn
    Hearts23
    katzenkop
    KonVicT *G*
    Labyrint
    m@rt
    moermanski
    rene l
    Stuart Little senior
    ved
    vlokkenfeest
    Witte Weduwe

waar ben ik gebleven?
  4. [verwijderd] 27 december 2011 22:41
    @marique

Als redelijke nieuweling hier vind ik het een leuk initiatief. Ik heb de spelregels van vorig nog niet gelezen maar heb wel enig idee hoe je, je database hebt opgezet. Volgens mij kan het wat eenvoudiger en hoef je de slecht lezende posters niet te "dwingen" om de gegevens in het door jouw gewenste formaat aan te leveren. Om het voor jezelf nog makkelijker te maken moet je, de slecht lezende, forumgenoten eisen dat ze het in het juiste formaat aanleveren:-)
    Dit gaat volgens mij nooit lukken omdat er altijd mensen zijn die een "."/"spatie" oid achter/voor/tussen, in hun optiek, goede reactie plaatsen.
    In Excel zitten vele wondertjes om al dit soort typefoutjes te ondervangen. Helaas is het hier niet mogelijk om een .xls bestandje te uploaden. De huidige stand heb ik bijgevoegd als plaatje.

5. forum rang 6 marique 28 december 2011 10:25
    quote:

lidvanfora schreef op 27 december 2011 22:41:

Als redelijke nieuweling hier vind ik het een leuk initiatief. Ik heb de spelregels van vorig nog niet gelezen maar heb wel enig idee hoe je, je database hebt opgezet. Volgens mij kan het wat eenvoudiger en hoef je de slecht lezende posters niet te "dwingen" om de gegevens in het door jouw gewenste formaat aan te leveren. Om het voor jezelf nog makkelijker te maken moet je, de slecht lezende, forumgenoten eisen dat ze het in het juiste formaat aanleveren:-)
    Dit gaat volgens mij nooit lukken omdat er altijd mensen zijn die een "."/"spatie" oid achter/voor/tussen, in hun optiek, goede reactie plaatsen.
    In Excel zitten vele wondertjes om al dit soort typefoutjes te ondervangen. Helaas is het hier niet mogelijk om een .xls bestandje te uploaden. De huidige stand heb ik bijgevoegd als plaatje.
    Dank voor de medewerking, lidvanfora. Stel ik zeer op prijs.
    Mijn vaardigheden in Excell zijn helaas beperkt. Dus ik moet een beetje woekeren met mijn geringe talent op dit vlak.

Een kleine vergissing bij het opgeven vind ik niet erg. Ik kan me goed voorstellen dat er bijvoorbeeld 'akzo' opgegeven wordt ipv 'akza'. Over zo´n klein foutje zeur ik niet. Ergerlijk vind ik wél dat sommige deelnemers kennelijk totaal niet de moeite willen nemen om een gebruiksvriendelijke opgave te doen.
1.288 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 65 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.