Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Wessanen« Terug naar discussie overzicht

Maandag 17 oktober; breekt de 3,75 (ons op)?

125 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 7 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 19 oktober 2011 09:29
    quote:

paulbeleg schreef op 19 oktober 2011 09:23:

Met de aanloop naar de cijfers volgende week is het aandeel de laatste 2 weken 15% gestegen. Is dit te vroeg ivm tegenvallende cijfers, prijs hoog stellen en handelaren die al short gaan? Of voorkennis omtrent goede cijfers, maar dan is het inslaan te vroeg begonnen. Ideas?
    Denk zelf aan goede cijfers.Waarom omdat ABC nog goed bijdraagt,ik steeds meer berichten lees met dank aan o.a de bioman ,dat het booming business is,en dat ze bezig zijn een heel plan uit te rollen met winkels zowel in Nederland als daar buiten
    En dat het streven is om de grootste in europa te worden met op een zo'n kort mogelijke termijn een omzet van 1 miljard euro.
  2. forum rang 6 boldie 19 oktober 2011 09:36
    quote:

VOORTS schreef:

[quote alias=boldie id=5879451 date=201110190928]
    mmmm, eindelijk erdoor maar weinig vuurwerk erna?
    weer erg gecontroleerd maar goed we hebben nog heel de dag.
    [/quote]

Elke dag 5-6 cent daar ben ik wel content mee.
    ach nog 2 centjes en ik heb ook groen dus mag wel hoor:)
    wel verschil met 6 maanden geleden pfff
  3. [verwijderd] 19 oktober 2011 09:37
    Dank voor de reactie. Denk ook dat dit een groeiende markt is, niet meteen leidend, maar is wel een bewustzijn bij een groot aantal consumenten dat het anders moet. Al is dat maar 10% van de bevolking, betekent toch een enorme expansie

quote:

VOORTS schreef op 19 oktober 2011 09:29:

[...]

Denk zelf aan goede cijfers.Waarom omdat ABC nog goed bijdraagt,ik steeds meer berichten lees met dank aan o.a de bioman ,dat het booming business is,en dat ze bezig zijn een heel plan uit te rollen met winkels zowel in Nederland als daar buiten
    En dat het streven is om de grootste in europa te worden met op een zo'n kort mogelijke termijn een omzet van 1 miljard euro.
  4. [verwijderd] 19 oktober 2011 10:05
    quote:

paulbeleg schreef op 19 oktober 2011 09:57:

we weten nu wel dat je iets tegen voorts hebt, heb je ook nog een bijdrage te leveren over Wessanen? alvast bedankt

[...]
    Was toch heel inhoudelijk,wil dit graag doen,maar wel aan degene die respectvol met elkaar omgaan,helaas passen sommige lieden zich niet aan,die komen alleen om te zieken,omdat ze zelf geen nagel hebben om aan de kont te krabben.
  5. [verwijderd] 19 oktober 2011 10:48
    quote:

boldie schreef op 19 oktober 2011 10:43:

koersverhoging naar 5 a 6E zou nou wel welkom zijn.
    We moeten eerst maar eens de cijfers afwachten,de laatste jaren sprekende resultaten niet echt tot de verbeelding in dit fonds.
    Als het positief is,wat ik wel verwacht,dan zullen de heren/dames analisten over elkaar heen buitelen,met de meest aansprekende koersdoelen.
  6. Wilfried 19 oktober 2011 10:53
    quote:

VOORTS schreef op 19 oktober 2011 10:05:

[...]

Was toch heel inhoudelijk,wil dit graag doen,maar wel aan degene die respectvol met elkaar omgaan,helaas passen sommige lieden zich niet aan,die komen alleen om te zieken,omdat ze zelf geen nagel hebben om aan de kont te krabben.
    Dat laatste klopt volledig VOORTS. Noem mij nu eens 5 inhoudelijke
    artikelen uit je 2300 postings over Wessanen waarvan men kan denken "Goh
    dat is nieuws" dat ik nog niet wist. Ik heb zelf inderdaad over WESSANEN niets te melden omdat ik totaal niet kan overzien wat er zich achter de schermen afspeelt.Aan loze kreten als "Wessanen opent de volgende dag 7 cent lager en "de slotkoers zal wel weer net als gisteren zijn" schiet
    niemand wat op of dacht je van wel.
  7. [verwijderd] 19 oktober 2011 10:55
    quote:

Wilfried schreef op 19 oktober 2011 10:53:

[...]

dat is nieuws" dat ik nog niet wist. Ik heb zelf inderdaad over WESSANEN niets te melden omdat ik totaal niet kan overzien wat er zich achter de schermen afspeelt.Aan loze kreten als "Wessanen opent de volgende dag 7 cent lager en "de slotkoers zal wel weer net als gisteren zijn" schiet
    Je moet jezelf niet zo serieus nemen,dan ga je een stuk relaxter door het leven :)
  8. forum rang 6 boldie 19 oktober 2011 10:58
    quote:

VOORTS schreef:

[quote alias=Wilfried id=5879693 date=201110191053]
    [...]

[/quote]

Je moet jezelf niet zo serieus nemen,dan ga je een stuk relaxter door het leven :)
    groeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnn:)
125 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 7 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.