Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel BAM Groep Koninklijke NL0000337319

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,048   -0,058   (-1,41%) Dagrange 4,030 - 4,114 554.728   Gem. (3M) 711,4K

Bam : Vrijdag 27 augustus 2010

181 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 10 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 31 augustus 2010 23:03
    Mensen gewoon negatief blijven over dit aandeel, en laten staan op de plank dan valt het altijd mee, dus niet positief worden als hij boven de 4,00 euro komt en misschien boven de 5,00 euro. Negatief blijven is altijd een voordeel in aandelen want dan raak je nooit teleurgesteld, wie is het ermee eens?
  2. [verwijderd] 1 september 2010 08:32
    quote:

Gal schreef:

Negatief blijven is altijd een voordeel in aandelen want dan raak je nooit teleurgesteld, wie is het ermee eens?
    Ik niet, heb het voor bijna 6 Euro gekocht. Momenteel lijkt het de goeie richting op te gaan en om dat wat kracht bij te zetten heb ik er ook sprinters bij gekocht. Stoploss 3,40.
  3. [verwijderd] 1 september 2010 11:12
    quote:

Vroegvogeltje schreef:

[quote=Gal]
    Negatief blijven is altijd een voordeel in aandelen want dan raak je nooit teleurgesteld, wie is het ermee eens?
    [/quote]

Ik niet, heb het voor bijna 6 Euro gekocht. Momenteel lijkt het de goeie richting op te gaan en om dat wat kracht bij te zetten heb ik er ook sprinters bij gekocht. Stoploss 3,40.
    Dat is een andere verhaal, je hebt dus een hoop verlies, de meeste hebben wel een forse verlies, er zijn maar weinig die fors hebben gekocht onder de 4,00 Euro omdat ze bang zijn door de doemscenario's dus de meeste zitten wel met een koers boven de 4,00 Euro.
  4. [verwijderd] 1 september 2010 11:18
    Die met 100 K bestens koop order zegt voor mij al genoeg, de koers wordt omhoog gevoerd, denk dat de mensen die de rump aandelen hebben gekocht de koers boven hun aankoop koers van 4,30 willen zetten of er zijn andere belangen,nu kopen is dus gratis geld voor de slimme beleggers.
  5. [verwijderd] 1 september 2010 22:04
    ...and so it will be

quote:

quickk schreef:

Dan wacht je dus op de macro-cijfers. Mijn verwachting is, dat al een heleboel in de markt verdisconteerd zit, de beleggers al weken lang prima bedrijfscijfers voorgeschoteld krijgen en de double dip scenario-schrijvers nauwelijks voet aan de grond hebben gekregen. De DD-story maakt geen indruk meer. BAM zal als eerste van het keerpunt in het sentiment gaan profiteren. Zie mijn eerdere posting met een koers van boven de 5 euro voor oktober 2010.
181 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 10 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.