Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Aegon BMG0112X1056

Laatste koers (eur) Verschil Volume
6,070   0,000   (0,00%) Dagrange 6,012 - 6,070 7.654.385   Gem. (3M) 4,5M

Dinsdag 27 Oktober 2009

459 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 23 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 oktober 2009 09:15
    quote:

TraderRon schreef:

[quote=Twan]
    Zojuist al mijn Aegon aandelen maar verkocht om het verlies te beperken, vertrouw het op dit moment ff niet meer.
    [/quote]

In de opening? hmmm zo snel is er nauwelijks iets te zeggen over de richting is mijn ervaring, ik begin daar zo vroeg meestal niet aan..
    Maar goed mocht het omlaag knallen (en dat kan best) heb je het beperkt.
    Daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik heb de laatste weken al genoeg geld verloren, mijn hele 'winst' buffer is de laatste weken verdampt.
  2. [verwijderd] 27 oktober 2009 09:16
    ING voor het eerst weer onder de € 9,00 lees ik, krabbelt nu iets op tot ca. € 9,30, m.a.w. men test de top voor vandaag en ING zal uiteindelijk rond de € 9,00 sluiten vandaag. Aegon volgt en SNS ook met een iets lagere stand denk ik. Jammer dat Binck eruit ligt, dan ga ik toch iets anders doen en kijk af en toe wel eens.
  3. TraderRon 27 oktober 2009 09:32
    quote:

Cintwin schreef:

Je hoort toch nooit wat van het bestuur...
    Cintwin volgens mij ben je een beetje gefrustreerd ;-).. maar goed.. Indien de DJI de plus ingaat kan er nog wat gebeuren.
    Gaat het gewoon weer de min in gaan we hier 2x zo hard (zo gaat het al een tijdje).

Cijfers/resultaten van een bedrijf zijn even niet echt belangrijk alleen sentiment.
  4. TraderRon 27 oktober 2009 09:34
    Verwacht zelf ook dat we gaan plussen.
    MAAR dan moet wel de DJI een beetje meewerken.
    Voorlopig zal er nog wel even gedumpt worden zolang de futten weer blijven stuiteren.

Persoonlijk vind ik communicatie van AEGON nu niet bepaald sterk.
    Ze zitten ondertussen al bijna 3 maanden op een opgehaalde 1 miljard zonder echt nieuws.
459 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 23 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.