Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel Aegon BMG0112X1056

Laatste koers (eur) Verschil Volume
6,180   +0,110   (+1,81%) Dagrange 6,070 - 6,192 2.780.217   Gem. (3M) 4,5M

Aegon Vrijdag de 21e

346 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 18 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 augustus 2009 09:15
    quote:

cintwin schreef:

Het hele probleem is: al weken praat men over een correctie naar AEX 272. Maar dat wil niet komen. Het beste is even daar naar toe en WEER UP. Velen blijven daar op wachten en dan WIL NIETS...
    Vorige maand stond de koers van het aandeel op €4.66, nu 53.5 ct hoger... ik ben best wel tevreden.
    Natuurlijk zou ik graag zien dat we alleen maar stijgen, maar vol vertrouwen kijk ik al uit naar de koers over weer een maand. Zijn we vast weer ruim 50 ct gestegen...
    Dagwinsten zijn leuk, maar dat lukt niet elke dag. Laat een mindere dag mijn humeur niet verpesten!!!
  2. [verwijderd] 21 augustus 2009 09:41
    quote:

Highyield-08 schreef:

[quote=JeffJeff]
    [quote=ilanovic13]
    tjah wat denk je van dexia trouwens ,zit ook weinig beweging in en is niet meegegaan met de flow.
    [/quote]

ING gaat aardig, AEG moeten even bij trekken
    [/quote]

Wat bedoel je met bij " trekken" !

En wat bedoel je met AEG; gaan we in de wasmachines? (lol)
  3. [verwijderd] 21 augustus 2009 09:44
    quote:

Jacko schreef:

Eindelijk weer iemand die ook positief durft te zijn. Ik word een beetje gestoord van alle berichten welke allen negatieve voorspellingen doen m.b.t. AEX.

Ik heb zelf veel vertrouwen,de AEX was veel te ver gezakt, met deze reden kunnen we dit snelle herstel dragen en verantwoorden.

Ik heb o.a. voor AEGONerg veel vertrouwen in detoekomst tweeledig:
    1. het is een gezond bedrijf welke inmiddels weer winst weet te genereren met een duidelijk en gedegen businessplan.

2. AEGON is een uitermate geschikte overnemepartner, aangezien de koers van het aandeel zo laag is.

Dus one way or the other, rendement van min. 100% (tot 150%) in de komende 12 maanden voorspel ik.

Mogelijk volgt er nog een korte ralley naar Euro 6,50 in de komende 2 weken.

Mijn bescheiden advies houden en misschien portefeuille uitbreiden.

Veel succes allen en alvast een goed weekend!

Nog een leuke tip:

www.dekritischebelegger.nl/aandelen/o...
    Leuk artikel.
346 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 18 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.