Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel ING Groep NL0011821202

Laatste koers (eur) Verschil Volume
15,968   +0,048   (+0,30%) Dagrange 15,728 - 16,120 11.686.162   Gem. (3M) 9,9M

Maandag 11 mei ING

312 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 16 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 11 mei 2009 10:34
    quote:

Damjan schreef:

[quote=hosselaar]
    [quote=Damjan]
    Het blijft een feit dat je met een opwaartse trend beter niet aan day trading kunt doen, een zijwaartse beweging is daar wel geschikter voor.

Ben der ook mee gestopt, nu blijf ik lekker zitten tot 20 ~ 25 en hopelijk in 2010 lekker dividend pakken :)

[/quote]

hoe hoog is dat dividend dan ongeveer?
    [/quote]

Verwacht per aandeel dat het tussen de 0.50 en 0,75 zal zijn en pas in 2011 door de 1 euro zal gaan.
    Voorlopig betekend 1 cent dividend uitkeren een kleine miljard extra rentekosten.......0,50 euro dividend betekend dus ruim 2 miljard cash uit het bedrijf. Daar zit ING nog even niet op te wachten denk ik....

Komende jaren (2010, 2011, 2012) mag ING hopen op een winst van hooguit 1 a 3 miljard excl afboekingen/bijboekingen. Volgorde lijkt mij:
    - Eerst sparen en stategie herzien
    - Dan Bos afbetalen (2012 ?)
    - En dan voorzichtig eens een kwartje divibent (2013)

Zoals ik al eerder zij: Hier past een koers bij tussen de 5 en 7 euro.

Jake
  2. aandeeltje! 11 mei 2009 10:40
    quote:

JanK1 schreef:

[quote=aandeeltje!]
    Mijn idee is dat ING nog wel weer even een fall back krijgt naar 6 of zo. Houdt zich overigens prima vooralsnog vandaag. Vrijdag ben ik er echter uitgestapt met een mooi rendement.
    [/quote]

Ik heb vanmorgen een deel verkocht voor 8,41 en de rest staat voor de langere termijn. Mocht de koers nog verder dalen koop ik weer bij om beter te middelen. Maar ik wacht daarvoor wel eerst de cijfers af. Deze sector biedt nog kansen voldoende voor herstel maar dan moet je als belegger wel de tijd voor nemen niet alleen snelle winsten willen maken.
    Zeker biedt de sector kans voor herstel, maar in deze markt is het gewoon meer handelen dan vroeger. Op zich zelf heb ik een hekel aan korte termijn handel.
    ING had ik ongeveer op z'n dieptepunt gekocht en met een stijging van meer dan 250% ben ik tevreden. Heeft niets te maken met snelle winst, dat ie er snel was had ik niet gedacht. Dat is dan ook de reden dat ik er weer uit ben. Dit soort winsten maak je niet snel mee en vanaf het vertrekpunt van vandaag zeker niet. Tijd voor andere stress-aandelen...

Ik werk verder met stoplosses, maar heb in deze markt wel de marges vergroot (van -30 naar - 37,5%) De fluctuaties zijn niet meer zoals in 'bestendige tijd', en kunnen zo 10-tallen procenten per week zijn. Als ik fluctuaties minder kan 'verklaren' maar ze er wel zijn, schrijf ik lekker rond de door mij geachte 'grenzen'.
  3. [verwijderd] 11 mei 2009 10:45
    quote:

aandeeltje! schreef:

[quote=JanK1]
    [quote=aandeeltje!]
    Mijn idee is dat ING nog wel weer even een fall back krijgt naar 6 of zo. Houdt zich overigens prima vooralsnog vandaag. Vrijdag ben ik er echter uitgestapt met een mooi rendement.
    [/quote]

Ik heb vanmorgen een deel verkocht voor 8,41 en de rest staat voor de langere termijn. Mocht de koers nog verder dalen koop ik weer bij om beter te middelen. Maar ik wacht daarvoor wel eerst de cijfers af. Deze sector biedt nog kansen voldoende voor herstel maar dan moet je als belegger wel de tijd voor nemen niet alleen snelle winsten willen maken.
    [/quote]

Zeker biedt de sector kans voor herstel, maar in deze markt is het gewoon meer handelen dan vroeger. Op zich zelf heb ik een hekel aan korte termijn handel.
    ING had ik ongeveer op z'n dieptepunt gekocht en met een stijging van meer dan 250% ben ik tevreden. Heeft niets te maken met snelle winst, dat ie er snel was had ik niet gedacht. Dat is dan ook de reden dat ik er weer uit ben. Dit soort winsten maak je niet snel mee en vanaf het vertrekpunt van vandaag zeker niet. Tijd voor andere stress-aandelen...

Ik werk verder met stoplosses, maar heb in deze markt wel de marges vergroot (van -30 naar - 37,5%) De fluctuaties zijn niet meer zoals in 'bestendige tijd', en kunnen zo 10-tallen procenten per week zijn. Als ik fluctuaties minder kan 'verklaren' maar ze er wel zijn, schrijf ik lekker rond de door mij geachte 'grenzen'.
    Je hebt gewoon gelijk, dat je jouw winst hebt veilig gesteld want het is simpelweg jouw geld. Dit is niet de snelle winst die velen voor ogen hebben, want een snelle winst wordt veelal per dagdeel gemaakt. Ik ben daar ook niet zo behendig in want dan moet je constant aan het scherm zitten.Wat de stoploss betreft doe ik het ongeveer zoals jij, niet te strak dus
  4. [verwijderd] 11 mei 2009 11:01
    quote:

JeffJeff schreef:

[quote=HerrKaiser]
    Grote carsh op komst, futures donkerrood, dollar zakt, olie en grondstoffen,... min vijf % vandaag ?
    Het ziet er naar uit.... goed voor de putjes
    haha
    [/quote]

Ja de Wereld vergaat!!

Ach Herr Kaiser is kennelijk wat depressief. De uitdrukking grote crash op komst is verschrikkelijk overdreven. Alert blijven moet je altijd, maar doemdenken is aan mij niet besteed
  5. [verwijderd] 11 mei 2009 11:03
    Wallstreetweb.nl Opening Indicator RT

New York: Maandag 11 Mei 2009 - 05:02
    Amsterdam: Maandag 11 Mei 2009 - 11:02

Dow Jones Opening Indicator
    Datum/Tijd Verandering Realtime Stand
    S&P Futures 11/5/09 - 11:02 12.60 912.00
    Fair Value 11/5/09 - 11:02 926.66
    Dow Jones/S&P 500 9.24
    Opening Indicator Dow Jones 135.48 (-1.58%)

Nasdaq Opening Indicator
    Nasdaq 100 Futures 11/5/09 - 11:02 22.75 1366.75
    Fair Value 11/5/09 - 11:02 1392.81
    Opening Indicator Nasdaq 26.06 (-1.50%)

S&P 500 Opening Indicator
    S&P Futures 11/5/09 - 11:02 12.60 912.00
    Fair Value 11/5/09 - 11:02 926.66
    Opening Indicator S&P 500 14.66 (-1.58%)

312 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 16 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.