Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Geert Jan Nikken - TA: Wow

133 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 7 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 14 december 2006 17:37
    quote:

smser schreef:

[quote=jvdlow]
    Nasdaq-100 is uit de consolidatiedriehoek gebroken. Tevens ND-lijn uitgenomen.
    [/quote]
    Mooi he, maar de S&P raakt de bovenkant in de daggrafiek. Ik twijfel, de Dow lijkt ook niet echt zin te hebben
    Volgens mij zette de S&P 500 een hogere top neer. RSI net niet OB. ADX stijgende. Ontwikkelingen gisteren lijken het karakter te hebben gehad van een pullback op de uitbraak/uitnemen van de dalende weerstandslijn. Lijkt mij allemaal redelijk positief.
  2. [verwijderd] 14 december 2006 17:50
    quote:

jvdlow schreef:

[quote=smser]
    [quote=jvdlow]
    Nasdaq-100 is uit de consolidatiedriehoek gebroken. Tevens ND-lijn uitgenomen.
    [/quote]
    Mooi he, maar de S&P raakt de bovenkant in de daggrafiek. Ik twijfel, de Dow lijkt ook niet echt zin te hebben
    Volgens mij zette de S&P 500 een hogere top neer. RSI net niet OB. ADX stijgende. Ontwikkelingen gisteren lijken het karakter te hebben gehad van een pullback op de uitbraak/uitnemen van de dalende weerstandslijn. Lijkt mij allemaal redelijk positief.

Klopt, maar raakt ook de bovenkant van het stijgend trendkanaal,ik wacht nu even op bevestiging. Positie
    naar neutraal gebracht. Mooie winst de afgelopen dagen. Vanavond weten we meer, maar ik sluit daling niet uit. Succes
  3. [verwijderd] 14 december 2006 18:07
    quote:

thefed schreef:

gekocht tl hangseng was prima advies,ps wat denk je van binck pareltje? zit er niet meer in maar mn moeder beetje veel,en veel in de strees maar heb gezsegt ff geduld.,volgens mij is binck net uitgebroken zoals j muns al zei.
    Mooi. Overigens geef ik geen koop-/verkoopadviezen. Alleen technische analyse. ;-)

Voor zover ik individuele fondsen volg zijn het alleen AEX hoofdfondsen en een paar US aandelen. Af en toe voor een familielied een wat kleiner fonds. Aan een Binck analyse kan ik je dus niet helpen.

Turbo's voor mams? Pfff.. living on the edge.

Edit: ok geen turbo's, gewoon aandelen. Beetje spreiding voor mams aanbrengen misschien? Of is ze zelf daytrader? ;-)
  4. [verwijderd] 14 december 2006 19:23
    Er was laatst iemand die mij vroeg of Elliott wave een beetje werkte... Wat ik nu kan zeggen is dat het er wel op lijkt... De daghoog bij yahoo waar ik mijn data ook vandaan haal is 494.64 en als je even terugslaat naar

Happy end - 11 dec 06, 08:43
    www.iex.nl/forum/topic.asp?forum=23&t...

dan zie je waarom...

Maar dit houdt wel in dat we morgen een kleine dip gaan krijgen... Tja ik geloof het zelf eigenlijk ook niet maar dat zie ik morgen dan wel weer.....
    Wel gaaf...
  5. [verwijderd] 14 december 2006 20:15
    quote:

turbo888 schreef:

weet iemand misschien waar ik de volume van een optie kan terugvinden op intraday basis?
    vroeger kon ik het vie www.fd.nl opzoeken maar die is niet meer gratis.

Alvast bedankt!
    Turbo888
    Achteraf intraday van alle optieseries van alle fondsen van de AEX?
    Ben benieuwd of zo'n gratis site bestaat.
    Zelf dergelijke info verzamelen kan ook natuurlijk.
    Beetje programmeren in Exel en de wereld gaat voor je open.(Meende dat Silent Trader Wilco dat ook al gisteren aan haalde)
    Mvg Peerke

6. [verwijderd] 14 december 2006 20:25
    quote:

turbo888 schreef:

weet iemand misschien waar ik de volume van een optie kan terugvinden op intraday basis?
    vroeger kon ik het vie www.fd.nl opzoeken maar die is niet meer gratis.

Alvast bedankt!
    Turbo888

Optiecompetitie.nl in ieder geval, als je naar kopen/verkopen gaat kun je zo zien wat het volume is van betreffende optieserie. Nadeel is misschien dat deze een kwartier vertraagd is.
  7. [verwijderd] 14 december 2006 20:47
    quote:

Frank3720 schreef:

Optiecompetitie.nl in ieder geval, als je naar kopen/verkopen gaat kun je zo zien wat het volume is van betreffende optieserie. Nadeel is misschien dat deze een kwartier vertraagd is.
    Hmm:Ik begreep dat Turbo888 het intraday volume VERLOOP wilde weten aan het eind van een dag.

Het momentele volume gedurende de dag is op vele sites te vinden.
    Mvg Peerke
  8. [verwijderd] 14 december 2006 21:09
    quote:

TA-Libra schreef:

[quote=Frank3720]

[/quote]

Hmm:Ik begreep dat Turbo888 het intraday volume VERLOOP wilde weten aan het eind van een dag.

Het momentele volume gedurende de dag is op vele sites te vinden.
    Mvg Peerke

Normaal kun je daar ook het verloop van het volume zien, maar op dit moment is er geen data beschikbaar.
  9. [verwijderd] 14 december 2006 21:11
    quote:

fransamsterdam schreef:

Dow Jones heeft inmiddels 12425 aangetikt.
    Top nu 12427.17, het is toch een mooie avond geworden. (20.50 uur)
    Ja, heeft het slot van Amerika eigenlijk nog invloed op de koersvorming van de AEX morgen met het oog op de expiratie en de flinke stijging van de laatste dagen?
133 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 7 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.