Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,674   +0,074   (+1,61%) Dagrange 4,610 - 4,728 240.607   Gem. (3M) 324,3K

alle persberichten vanaf september 2009

45 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 29 september 2009 10:22
    Strategy Analytics: Worldwide PND Shipments to Reach 47 Million Units in 2009 By: Business Wire | 24 Sep 2009 | 01:30 PM ET Text Size BOSTON, Sep 24, 2009 (BUSINESS WIRE) -- Worldwide personal navigation device (PND) shipments almost doubled in Q2-09 to 8.0M, in a market growth recovery which largely reflects the aftereffects of an extremely poor Q1-09, as PND vendors reduced inventory, according to the Strategy Analytics Navigation and Location Opportunities service. The current market share metrics show some optimism and are reported in the report "TomTom, Garmin, and PND Sales, Shares, and Financial Metrics". Auxiliary to this report, "Garmin Gains Market Share as PND Market Shows Recovery Signs and Connected Devices Emerge," addresses industry speculation that the PND market will be subsumed by navigation on smartphones.

    Joanne Blight, Navigation Director at Strategy Analytics, said, "Certainly we expect very strong growth for navigation-enabled smartphones, but we think there has been far too much hype around the PND market being dead. In the short term, PNDs still offer product advantages over smartphone solutions, particularly in the automotive market and in PND feature bundling." John Canali, Navigation Analyst at Strategy Analytics, added, "Connected PND and smartphone navigation apps are emerging quickly. Recent product launches include TomTom, Garmin, ALK and Navigon. Monetization of connected navigation presents major price model and product positioning challenges and this will result in segmented product opportunities." About Strategy Analytics Strategy Analytics is a global, independent research and consulting firm. The company is headquartered in Boston, USA, with offices in the UK, France, Germany, Japan, South Korea and China. Visit www.strategyanalytics.com for more information.

    SOURCE: Strategy Analytics CONTACT: Strategy Analytics USA Contact: John Canali, +1-617-614-0707 jcanali@strategyanalytics.com or European Contacts Joanne Blight, +44(0) 1908 423 647 jblight@strategyanalytics.com or Neil Mawston, +44 (0) 1908 423 628 nmawston@strategyanalytics.com Copyright Business Wire 2009 -0- KEYWORD: United States

    North America

    Massachusetts INDUSTRY KEYWORD: Technology

    Consumer Electronics

    Hardware

    Telecommunications

    Manufacturing

    Automotive Manufacturing

    Professional Services

    Consulting
  2. diederique 29 september 2009 18:04
    TomTom vindt de Pope..........

    ==================

    ....Insgesamt haben die Central-Europe-Modelle von TomTom ab jetzt Karten von 19 Ländern an Bord: Deutschland, Österreich, Schweiz, Belgien, Tschechische Republik, Dänemark, Frankreich, Ungarn, Italien, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Malta, Niederlande, Polen, Slowenien, Slowakei, San Marino....

    ....und Vatikan

    www.telecom-handel.de/News/Navigation...
  3. [verwijderd] 30 september 2009 19:51

    Apple vraagt kopers TomTom carkit om bestelling te annuleren
    Geschreven door Erik de Kleijn op woensdag 30 september 2009.
    Categorie van artikel is iPhone. Lees meer artikelen van Erik.
    Even verscheen de langverwachte carkit van TomTom, die in oktober beschikbaar komt, als pre-order in de online Apple Store. Het artikel was echter voorzien van onjuiste informatie. De tekst suggereerde dat de €99,99 die voor de carkit betaald moest worden inclusief de iPhone-app was. Dit bleek niet zo te zijn. Het artikel verdween om die reden weer snel uit de store.

    Verschillende OMT'ers die de carkit direct bestelden, hebben ons gemeld dat Apple hen in een e-mail gevraagd heeft de bestelling ongedaan te maken. De order wordt automatisch geannuleerd als de klant niet reageert.

    Maar waarom wil Apple dat klanten afzien van de order en biedt het bedrijf niet de mogelijkheid om de levering door te laten gaan zonder de software? In het verleden is het vaker voorgekomen dat webshops een verkeerde prijs vermeldden, waarna de klant het product eiste.

    Deze zaken werden in het voordeel van de webshop beslist, omdat de klant redelijkerwijs had kunnen weten dat de betreffende producten veel te goedkoop geprijsd waren. Echter, in het geval van de TomTom carkit wordt €99,99,- inclusief applicatie door velen als redelijk beschouwd. Onze collegabloggers van iPhoneclub.nl hebben daarom nog een juridisch adviesje voor je: wel reageren!

    Geachte XXX,

    U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van uw bestelling met bestelnummer W91024381 bij de Apple Online Store. Wij willen u erop wijzen dat op de TomTom-carkit voor de iPhone geen programma is geïnstalleerd.

    Als u het TomTom-programma voor de iPhone wilt hebben, kunt u dit rechtstreeks bestellen in de iTunes Store itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa voor €69,99. We zouden het zeer op prijs stellen als u ons laat weten of u uw bestelling van de TomTom-carkit voor de iPhone wilt voortzetten of dat u uw bestelling wilt annuleren.

    Mochten we niet binnen tien (10) dagen bericht van u ontvangen, dan gaan we ervan uit dat u de TomTom-carkit voor de iPhone niet meer wilt bestellen en zullen we uw bestelling zonder verdere kennisgeving annuleren. Mocht u nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen via 0900 040 08 99.

    Met vriendelijke groet,
    De Apple Store

    Bedankt voor de tips!
45 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.