Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Gemalto« Terug naar discussie overzicht

Gemalto november 2014

35 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 voda 6 november 2014 16:29
    Kort uitstel voor nieuwe rijbewijs

DONDERDAG 6 NOVEMBER 2014, 10:45 uur | 1953 keer gelezen

VEENDAM (AFN) - Het nieuwe rijbewijs laat nog even op zich wachten. Uit de laatste veiligheidstests is gebleken dat aan het document nog een kleine aanpassing moet komen. Om welke aanpassing het gaat wil een woordvoerder van de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) niet zeggen. ,,Aan het eind van november gaan we het nieuwe document uitgeven.''

Digitaal beveiliger Gemalto meldde eind vorige maand de opdracht voor de levering van de elektronische rijbewijzen te hebben binnengesleept, zonder financiële details af te geven. Dit nieuwe rijbewijs heeft een chip en gaat er heel anders uitzien dan het huidige document. Het kaartje heeft een aantal nieuwe echtheidskenmerken. De kleur blijft wel roze. De nieuwe blanco rijbewijzen worden door Gemalto in Finland gemaakt en vervolgens bij de RDW in Veendam 'gepersonaliseerd'.

Het aan de Amsterdamse beurs genoteerde Gemalto liet weten dat de RDW de testperiode voor het nieuwe rijbewijs heeft verlengd. “De implementatie wordt verwacht in de tweede helft van november. Aangezien het rijbewijs een identiteitsdocument is, is accuratesse zeer belangrijk.”
  2. viermeiden 26 november 2014 08:01
    L.s.,

AMSTERDAM (AFN) - De digitale beveiliger Gemalto heeft in Nieuw-Zeeland een opdracht gekregen voor de levering van technologie voor de beveiliging van mobiele betalingstransacties. Dat maakte Gemalto woensdag bekend zonder financiële details te vermelden.

Gemalto levert zijn TSM Hub-technologie aan Semble, een samenwerkingsverband van de grootste banken en mobiele aanbieders in Nieuw-Zeeland. Dit jaar hebben Nieuw-Zeelandse consumenten ruim 20 miljoen mobiele betalingen gedaan met een geschatte waarde van omgerekend 461 miljoen euro.

viermeiden
  3. forum rang 7 bezinteergebelegt 26 november 2014 13:08
    Kom op mannuhhhh, dit is leuk als je op 60 bent ingestapt een paar weekies terug maar als je het forum terugleest dan zijn er heel veel ( als je ze moet geloven )ingestapt op niveau's van ver boven de 70 en daar is het nog lang niet. Maar nogmaals, leuk als je bent ingestapt op 60 oid, ik blijf er van weg want het kan idd zo naar 75 maar kijk ook niet raar op als het einde jaar weer op 62 staat. Hebbn jullie wel posities ?
  4. [verwijderd] 26 november 2014 14:09
    quote:

bezinteergebelegt schreef op 26 november 2014 13:08:

Kom op mannuhhhh, dit is leuk als je op 60 bent ingestapt een paar weekies terug maar als je het forum terugleest dan zijn er heel veel ( als je ze moet geloven )ingestapt op niveau's van ver boven de 70 en daar is het nog lang niet. Maar nogmaals, leuk als je bent ingestapt op 60 oid, ik blijf er van weg want het kan idd zo naar 75 maar kijk ook niet raar op als het einde jaar weer op 62 staat. Hebbn jullie wel posities ?
    ja,calls dec 70.
  5. forum rang 7 bezinteergebelegt 26 november 2014 14:30
    quote:

jeremy 14 schreef op 26 november 2014 14:09:

[...]

ja,calls dec 70.
    hoop voor jou dat dat goedkomt maar top rond 69 lijkt even gezet gezien de snelle terugtocht naar 68,18 binnen half uurtje. Nu nog een gezonde indexcorrectie van een punt of 10 de komende twee weken en dan staat Gemalto ook weer op 65. Maar mss vergis ik me ( zal niet de eerste keer zijn ) en knalt het naar 74 voor de december expi. Hoop het voor je.

gr

B.E.G.B.
  6. [verwijderd] 26 november 2014 14:33
    quote:

bezinteergebelegt schreef op 26 november 2014 14:30:

[...]

hoop voor jou dat dat goedkomt maar top rond 69 lijkt even gezet gezien de snelle terugtocht naar 68,18 binnen half uurtje. Nu nog een gezonde indexcorrectie van een punt of 10 de komende twee weken en dan staat Gemalto ook weer op 65. Maar mss vergis ik me ( zal niet de eerste keer zijn ) en knalt het naar 74 voor de december expi. Hoop het voor je.

gr

B.E.G.B.
    14 nov gekocht gem 46 cent,,is maar een gokje.
  7. forum rang 7 bezinteergebelegt 26 november 2014 14:43
    quote:

jeremy 14 schreef op 26 november 2014 14:33:

[...]

14 nov gekocht gem 46 cent,,is maar een gokje.
    Oh, oke,tegen die prijs is het wel een gokje waard maar je ziet hoe snel he took weer terugwandelt, vergeet niet dat het fonds ook nog altijd vergeven is van de shortposities, bijna 14 !! procent ( ook de bekende kleintjes meegenomen ). Ik heb nu te vaak gezien waar dat toe kan leiden en het feit dat ze halsstarrig blijven zitten doet me vermoeden dat ook Gemalto eens zal kraken naar niveau's die ver, ver onder de huidige stand liggen maar omdat niets zeker is op de beurs blijf ik dus weg van dit aandeel.

shortsell.nl/short/Gemalto/90/archived

gr

B.E.G.B.
35 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.