Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

AEX 23-03 Timmaayy

295 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 15 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 22 maart 2009 23:18
    De dag is begonnen en nog geen draadje. Daarom snel dit draadje. Dag zal waarschijnlijk in de ban zijn van het bankenplan van Geithner.
    Futs op groen, TASE op groen, EUR/USD opent hoger met een gap up.
    Verder in het weekend niet veel veranderd, Barclays verkoopt zijn iShares afdeling, Bailout nodig voor Freedom Tower, 34 MP's in Verenigd Koninkrijk willen Shortselling verbieden, Obama weer positief, Bonusgedoe, ING moet 1 miljard overmaken naar pensioenfonds.

Agenda

23-03 06:00 Japan supermarktverkopen februari
    23-03 11:00 EU bouwproductie januari
    23-03 11:00 EU handelsbalans januari
    23-03 15:00 Verenigde Staten verkoop bestaande woningen februari
    23-03 23:00 Persconferentie Treasury Secretarty Timothy Geithner
  2. [verwijderd] 23 maart 2009 07:00
    nou nou, lijkt er toch op dat we dankzij "het plan" of althans de details is iedereen vrij positief... We vergeten voor het gemak maar even dat we al 2 weken aan het stijgen zijn in de vs. Niet dat nog een weekie stijgen onmogelijk is, maar hoe de markt stijgt is wat geforceerd. De aex staat al een paar dagen te haperen zodra we bij die 215 of erboven komen. Hierdoor vraag ik me af, wat voor nieuws na al het recente nieuws ons nog verder omhoog moet helpen...

3. [verwijderd] 23 maart 2009 07:23
    Goede morgen allemaal,

Beetje jammer van de dagdraadopening...

Ik verwacht niet veel vandaag, S&P vrijdag -2%, future +1,8% en Euro\dollar +0,6%

Niet echt een ideaal recept...

Ik denk ook dat de komende tijd de euro/dollar verhouding de boel hier ook bijhoorlijk gaat verstieren of moet ik eerder zeggen verberen?

In iedergeval iedereen een mooie dag toegewenst...
  4. [verwijderd] 23 maart 2009 07:32
    quote:

Invisible hand schreef:

Goede morgen allemaal,

Ik verwacht niet veel vandaag, S&P vrijdag -2%, future +1,8% en Euro\dollar +0,6%

Ik denk ook dat de komende tijd de euro/dollar verhouding de boel hier ook bijhoorlijk gaat verstieren of moet ik eerder zeggen verberen?

Volgens mij snap je er geen bal van of zit je flink verkeerd!

Japan en Hong Kong meer dan 3% plus ondanks lager VS.
    Forse plussen in de futs..

Dat wordt hoger openen en weer richting 218 kijken.

Een niet ideaal recept zou zijn als de futs lager waren terwijl vrijdag lager was gesloten en Azie in de min stond.
    Wat wil je eigenlijk? Waarschijnlijk short..
  5. [verwijderd] 23 maart 2009 07:51
    quote:

Toepie1969 schreef:

[quote=Invisible hand]
    Goede morgen allemaal,

[/quote]

Volgens mij snap je er geen bal van of zit je flink verkeerd!

Japan en Hong Kong meer dan 3% plus ondanks lager VS.
    Forse plussen in de futs..

Dat wordt hoger openen en weer richting 218 kijken.

Een niet ideaal recept zou zijn als de futs lager waren terwijl vrijdag lager was gesloten en Azie in de min stond.
    Wat wil je eigenlijk? Waarschijnlijk short..
    Japan was gesloten dus had nog wat in te halen! Maar goed, plusjes in de futs... Weten we al iets over de details?

Maar Invisible krijgt waarschijnlijk een mooi moment om short te gaan vandaag :P
  6. [verwijderd] 23 maart 2009 08:06
    Deflatie slaat al keihard toe!!
    Nog even een paar weken wachten met vakantie boeken en we zitten bijna voor niks onder de pannen op een of ander ver en luxe tropisch oord..:-)

Vijfsterrenkamer voor paar tientjes Prijsdump tophotels door Martijn Koolhoven

AMSTERDAM - In een uiterste poging hun kamers nog bezet te krijgen, zijn de luxe vijfsterrenhotels hun kamers voor spotprijzen aan het dumpen.

Het Americain Hotel in Amsterdam Doordat zowel de internationale toeristische markt als de zakelijke markt is ingestort, staan op veel vijfsterrenlocaties zeven tot acht van de tien hotelkamers leeg. Terwijl voor de kredietcrisis slapen onder de 250 euro in een vijfsterrenhotel in met name de hoofdstad vrijwel niet voorkwam, ben je nu al voor een paar tientjes klaar.

Terugloop

Terwijl het luxe 5-sterren Bilderberg Garden Hotel in Amsterdam al kamers aanbiedt voor 57,50 euro per persoon, kun je in het luxe Krasnapolsky Hotel aan de Dam in Amsterdam een nachtje voor 56 euro doorbrengen.

Andere luxe hotels gaan mee in de prijsdumping. In het NH Barbizon Palace (5*) mag je een nachtje slapen voor ?69 per persoon. De viersterrenhotels Golden Tulip Amsterdam Centrum en het American Hotel dumpen hun kamers zelfs voor ?45 per persoon. De Holiday Inn Schiphol (4*), die de teruglopende kamerbezetting sterk merkt door de terugloop van het aantal reizigers op Schiphol, biedt nu 'luxe kamers' aan voor 49,50 euro per persoon. Een en ander blijkt uit de prijzen die de luxe hotels aanbieden op de (internationale) boekingssites op internet, zoals booking.com/hotel
  7. [verwijderd] 23 maart 2009 08:18
    quote:

MDJ_0 schreef:

Japan was gesloten dus had nog wat in te halen! Maar goed, plusjes in de futs... Weten we al iets over de details?

Maar Invisible krijgt waarschijnlijk een mooi moment om short te gaan vandaag :P
    Grappig dat je een aanbeveling krijgt..
    Je geeft ieder geval toe dat je short zat en dus fout!
    Inderdaad is een optie positie over het weekend heen tillen best gevaarlijk. Ik heb er meer mee verloren dan gewonnen vroeger en doe het echt niet meer..

Het is een beetje een antwoord van je tegen beter weten in. Maar ja, logisch naar jouw positie gezien.

Ik ga al wat jaartjes mee en je kon op je klompen aanvoelen dat er een forse plus aan zat te komen.

Dit geven ze tot aan de toelichting van 13.45 ieder geval niet prijs.
295 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 15 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.