Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Beleggings-Fonz - Ho Chi Minder

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 4 september 2007 12:11
    quote:

drpipi10 schreef:

Consequent in de momentum strategie. Ik zat aan hetzelfde te denken, en in dat verband krijg ik nu ook twijfels over latijns amerika. Fonz, ga je nog lang verder met Brazil?
    Voorlopig blijven we met beide benen in Brazilië. Met het risico dat de kortetermijn belegging een langetermijn belegging wordt, maar eerlijk gezegd rekenen we er op dat Brazilië de draad gewoon weer omvalt. Tenzij de kredietcrisis over negen levens blijkt te beschikken.

Fonz
  2. [verwijderd] 4 september 2007 12:13
    quote:

tactix schreef:

... beter laat dan nooit... zullen we maar zeggen...

Misschien hierna india?
    Sja, met India hebben we al eens gespeeld en dat heeft ons vier afgefakkelde vingerstompjes opgeleverd. Prima beleggingsland hoor, dat India, maar onze timing liet ons even in de steek. China is het afgelopen jaar heel wat stabieler gebleken. Voor zolang het duurt natuurlijk.

Met onze momentum strategie loop je af en toe gewoon keihard tegen een muur op, maar de keren dat het wel goed gaat, compenseren dat ruimschoots - in elk geval tot nu toe.

Fonz
  3. [verwijderd] 4 september 2007 12:16
    quote:

Jean schreef:

Waar blijft de column "Ho Chi Minder"? Of had dit betrekking op een column die over Thailand en China gaat?
    Zo ja, dan snap ik de titel niet.
    Jean,
    Sommige dingen zijn onbegrijpelijk en moeten dat vooral ook blijven. In dit geval kunnen we echter best uit de school klappen, voordat het complotdenken om zich heen grijpt. De dienstdoende Fonz had even een topografische blackout en verwarde Thailand met Vietnam.

Niet verder vertellen, hè?

Fonz
9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.