Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Seagull« Terug naar discussie overzicht

ta Seagull

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 26 juni 2006 16:18
    1 vd redenen dat ik mijn positie in Seagull uit ga breiden is de grafstemming hier,altijd een perfecte contraindicator. ;-)

Een andere reden is de grafiek,Na de uitbraak uit de dalende trend onlangs wordt deze nu teruggetest.

Ook de langetermijntrendlijn(opgaand)wordt momenteel teruggetest.(is al teruggetest eigenlijk)

Omdat dit de zesde(!!!!)keer is dat deze lijn getest wordt verwacht ik dat die erg sterk is.

En we dus weer verder omhoog kunnen vanaf nu.

gr

Ab
  2. [verwijderd] 26 juni 2006 21:00
    quote:

ar33 schreef:

tsss,

heb je dat orderboek wel eens gezien ? op ieder niveau 1 koper/verkoper.
    TA beschrijft massagedrag toch ? Denk je dat indicatoren ook werken bij zo'n dunne handel ?
    en dit forum een contraindicator ? laat je nakijken man , er zit hier ook een anderhalve paardenkop.

A.R.
    Ik ga niet in op je vragen,sorry.

(ik ga me eerst eens "laten nakijken")

Gelieve geen medeforumgenoten te beledigen AR,dat verziekt de sfeer op dit forum zo.
  3. Johan the banana tree 26 juni 2006 23:17
    quote:

ar33 schreef:

6400 stukken omzet vandaag,

dit is de storm die hier voorspeld werd?????

ik ben echt gefrustreerd geraakt over zo'n k.t fonds, op de lokale markt zien ze mij voorlopig niet meer!

A.R.
    laat em maar skieer
    AR is nbeetje gefrustreerd en moet zich o.a. hier opt forum even afreageren
    geeft niet
    gaat wel weer over.........

geef jij Seagull nou maar lekker een 2e kans dan geef ik ze ook nog een laatst kans

maar dan moet het wél in dit (boek)jaar gebeuren!!!
  4. [verwijderd] 27 juni 2006 12:55
    natuurlijk ben ik gefrustreert, waarom zou ik dat niet zijn dan?

weinig redenen om positief te zijn, je kunt wel roepen dat we er technisch goed bij liggen, fundamenteel is het gewoon bedroevend en voldoet niet aan de verwachting die gewekt is o.a. door mensen hier op het forum.
    sfeer is niet belangrijk, er moet gepresteerd en aandeelhouderswaarde gecreëert worden, daarom steek je toch geld in een fonds ?

A.R.
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.