Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Via Net.Works« Terug naar discussie overzicht

Boekje.......................

33 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 juni 2006 10:14
    Ik heb geen verkoop orders geplaatst.
    Ik zie het wel, mochten we de 20 eurocent nog een keer gaan aantikken.

Het is in ieder geval goed dat er een partij bezig is die hele kleine ordertjes (125 stukjes) laat uitvoeren op 3 eurocent.
    Zou best wel eens willen weten wat dat seinen inhoud.
    Misschien wel om koop orders af te schikken op de 3 eurocent.
    Of om de koers laag te houden met nummers met een betekenis.

We wachten af, zonder nieuws blijven we toch hangen rond de 4 eurocent.
    Daar zorgen de partijen wel voor die de koers laag willen houden.

(Denk niet dat de partij zal schrikken als iemand ook kleine ordertjes zal uitvoeren op de 5 eurocent :)
  2. [verwijderd] 21 juni 2006 12:28
    ik beleg nog niet zo lang,jullie zullen wel meer vervaren belegger zijn.
    maar dit hebben jullie geschreven;

Zou best wel eens willen weten wat dat seinen inhoud.
    Misschien wel om koop orders af te schikken op de 3 eurocent.
    Of om de koers laag te houden met nummers met een betekenis

nou ik vraag je een andere sein te geven.
    geef nu een goed voorbeeld om gewoon door te blijven kopen en als je op 9 cent bent zul je zien dat er veel meer mensen zijn die jullie voorbeeld zijn gaan volgen.
  3. [verwijderd] 21 juni 2006 13:12
    Zoiets noemen de ervaren beleggers een shuffle. Door te doen lijken dat er grote aankopen zijn en dus ook de koers te laten stijgen , andere beleggers mee lokken om ook aandelen van het bedrijf te kopen. Dit heeft maar een doel en dat is de aandelen te verkopen aan onwetende beleggers, zodat die er mee blijven zitten.

Dit soort praktijken kan alleen met aandelen waar de regie uit is verdwenen. Bij AEX fondsen zie je bijna nooit shuffles. Alleen ooit met Hagemeyer meegemaakt ( net voordat ze bijna failliet gingen ). Bij Via zal er ook geen shuffle plaatsvinden. Als de koers daadwerkelijk gaat stijgen dan wil de overnemer dat. Zal echt niet eerder gebeuren voordat hij/zij het sein op groen zet.

4. forum rang 4 Pitmans 21 juni 2006 16:46
    Daarnaast, als je nu een order inlegt om te kopen op 9 cent, zal die toch uitgevoerd worden voor 4 cent. Er staat namelijk een flink aantal stukken in de laat onder 9 cent en in dat geval krijgt de bieder/koper het voordeel van het verschil.

Om de koers echt op 9 cent te zetten zullen alle aandelen die voor minder worden gelaten eerst opgekocht moeten worden en dan hebben we het over een iets groter bedrag.
  5. [verwijderd] 21 juni 2006 17:29
    Denk niet alleen voor Sandoz.

Je hoeft slechts 500.000 euro te hebben om een koerssprong te maken en de shuffle in werking te zetten.

Zoveel is dat niet voor een bedrijf, laat staan als je ziet hoeveel aandelen in de laat DAN worden terug getrokken.

Het is maar hoe je het wil bekijken natuurlijk.

Van mij mag hij wel weer over de 20 eurocent, al lijkt dat nog een hele lange weg.
  6. [verwijderd] 27 juni 2006 09:08
    DIC's parent company TECOM Investments recently opened a new office in Shenzhen in China . The new office will provide easier access for DIC-based companies to the ICT market in East Asia , offering new opportunities for partnerships and business development.

www.dubaiinternetcity.com/news/30/

33 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.