Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
5,210   +0,045   (+0,87%) Dagrange 5,125 - 5,230 79.137   Gem. (3M) 179,1K

TOMTOM SEPTEMBER 2015

4.651 Posts
Pagina: «« 1 ... 158 159 160 161 162 ... 233 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. enwatnu 22 september 2015 09:16
    Het gaat beleggers er om wat er uiteindelijk om wat er onder de streep overblijft of wat de toekomstverwachtingen zijn. Weet iemand wat de winstimpact is van het huidige contract tussen Tom2 en Apple en wat de rol is van Tom2 bij de elektrische auto van Apple? Apple staat nu niet bekend als een suiker oompje voor toeleveranciers.
  2. flatliner 22 september 2015 09:34
    quote:

    me and myself schreef op 22 september 2015 09:28:

    Ik vraag me af hoe banken als Abn Amro hun koersdoel van 16 euro kunnen verantwoorden naar hun klanten toe terwijl de koers niet eens naar 10 kan .
    doel (het; o; meervoud: doelen)
    -mikpunt
    -eindpunt van een reis
    -datgene wat je wilt bereiken: zich iets ten doel stellen

    See more at: vandale.nl/opzoeken?pattern=doel&...
  3. Toller 22 september 2015 09:35
    quote:

    Dokus_ schreef op 22 september 2015 08:57:

    STEL dat TomTom een contract heeft met Apple voor ontwikkeling van zelf rijdende auto. STEL dat apple heeft bedwongen dat TomTom daar niets over mag zeggen.

    Mag Harold Goddijn dan met "Nee" antwoorden als hem daarover wordt gevraagd? of is hij dan beursgevoelige informatie aan het vervalsen? zijn daar regels over?
    Ik hoor HG echt geen NEE zeggen.
    Luister het interview vanaf 22 minuten en hoor hoe voorzichtig hij met de vraag omgaat.
    Ik ga er dan ook vanuit dat TT met Apple een vergaande deal heeft.

    t.co/5BT4J16KgH
  4. recital 22 september 2015 09:38


    Pon tilt klantenservice naar hoger niveau

    22 september 2015

    Autodealer Pon is gevallen voor de connected car-technologie van TomTom Telematics, business unit van de Nederlandse navigatiespecialist. ‘Deze oplossing stellen ons in staat om de lat hoger te leggen voor wat betreft klantondersteuning’, meent Tjeerd Tuitel, servicedirecteur van Pon.

    Het cloudgebaseerde serviceplatform van TomTom Telematics wordt door Pon’s Automobielhandel gebruikt in een nationale pilot. Auto-eigenaren krijgen op hun smartphone feedback en advies over hun voertuigen, van dashboardindicatoren, informatie over de prestaties van de bestuurder, aantal afgelegde kilometers en accuniveau tot en met de locatie van de auto en de autovergrendelingsstatus. Ranglijsten met scores van bestuurders moeten zorgen voor competitie tussen bestuurders en helpt hen onder meer brandstof te besparen en veiliger te rijden. Ook kunnen auto-eigenaren de status van de motor en onderhoudsinformatie beschikbaar maken voor de dealer. Hierdoor kunnen bestuurders de dealer van hun voorkeur kiezen voor al hun servicebeurten en hebben dealers meer mogelijkheden om contact met klanten te onderhouden en servicestandaarden te verbeteren.

    ‘De toonaangevende ontwikkelingen in clouddiensten voor de connected car die TomTom Telematics biedt, stellen ons in staat om de lat hoger te leggen voor wat betreft klantondersteuning. En om de dienstverlening van onze dealers naar een heel nieuw niveau te brengen’, verwacht Tjeerd Tuitel, director Service van Pon.
    customerfirst.nl/nieuws/2015/09/pon-t...
  5. [verwijderd] 22 september 2015 09:38
    quote:

    VOORTS schreef op 21 september 2015 12:23:

    Volkswagen zwaar de klos kan dit consequenties hebben voor tom2?
    Het gebutste imago en de megaboete die VW wachten, kunnen gevolgen hebben voor Nederlandse toeleveranciers zoals NXP, TomTom en Philips Lumiled. Enkele honderdduizenden VW’s (van modellen Jetta, Golf, Beetle en Passat uit de bouwjaren 2009 tot en met 2015) en Audi's A3 moeten terug naar de garage.
  6. [verwijderd] 22 september 2015 09:46
    quote:

    RON737 schreef op 22 september 2015 09:38:

    [...]

    Het gebutste imago en de megaboete die VW wachten, kunnen gevolgen hebben voor Nederlandse toeleveranciers zoals NXP, TomTom en Philips Lumiled. Enkele honderdduizenden VW’s (van modellen Jetta, Golf, Beetle en Passat uit de bouwjaren 2009 tot en met 2015) en Audi's A3 moeten terug naar de garage.
    Dank voor je antwoord, ik ben wel benieuwd wanneer je een turbo long kunt gaan nemen, dit is wel een buitenkansje op termijn.
  7. Dokus 22 september 2015 09:46
    quote:

    Toller schreef op 22 september 2015 09:35:

    [...]

    Ik hoor HG echt geen NEE zeggen.
    Luister het interview vanaf 22 minuten en hoor hoe voorzichtig hij met de vraag omgaat.
    Ik ga er dan ook vanuit dat TT met Apple een vergaande deal heeft.

    t.co/5BT4J16KgH
    dat zeg ik toch ook niet... mijn vraag ging over of hij uberhaupt NEE had mogen zeggen. of dat hij er dus ook bewust om heen moet lullen omdat hij anders in overtreding is. zowel bij JA in overtreding vanwege afspraak met Apple
    en bij NEE in overtreding omdat hij koers gevoelige informatie manipuleert.
  8. Dokus 22 september 2015 09:48
    quote:

    recital schreef op 22 september 2015 09:38:

    Pon tilt klantenservice naar hoger niveau

    22 september 2015

    Autodealer Pon is gevallen voor de connected car-technologie van TomTom Telematics, business unit van de Nederlandse navigatiespecialist. ‘Deze oplossing stellen ons in staat om de lat hoger te leggen voor wat betreft klantondersteuning’, meent Tjeerd Tuitel, servicedirecteur van Pon.

    Het cloudgebaseerde serviceplatform van TomTom Telematics wordt door Pon’s Automobielhandel gebruikt in een nationale pilot. Auto-eigenaren krijgen op hun smartphone feedback en advies over hun voertuigen, van dashboardindicatoren, informatie over de prestaties van de bestuurder, aantal afgelegde kilometers en accuniveau tot en met de locatie van de auto en de autovergrendelingsstatus. Ranglijsten met scores van bestuurders moeten zorgen voor competitie tussen bestuurders en helpt hen onder meer brandstof te besparen en veiliger te rijden. Ook kunnen auto-eigenaren de status van de motor en onderhoudsinformatie beschikbaar maken voor de dealer. Hierdoor kunnen bestuurders de dealer van hun voorkeur kiezen voor al hun servicebeurten en hebben dealers meer mogelijkheden om contact met klanten te onderhouden en servicestandaarden te verbeteren.

    ‘De toonaangevende ontwikkelingen in clouddiensten voor de connected car die TomTom Telematics biedt, stellen ons in staat om de lat hoger te leggen voor wat betreft klantondersteuning. En om de dienstverlening van onze dealers naar een heel nieuw niveau te brengen’, verwacht Tjeerd Tuitel, director Service van Pon.
    customerfirst.nl/nieuws/2015/09/pon-t...
    klinkt echt heeeeel vet. De nieuwe standaard gelegd door TomTom??
4.651 Posts
Pagina: «« 1 ... 158 159 160 161 162 ... 233 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.