Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Antonov« Terug naar discussie overzicht

schou380 aantal update

116 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 14 maart 2002 19:53
    Charles, Wie had dat gedacht, toen we verleden jaar met deze telling begonnen verklaarde iedereen ons voor gek en dachten dat we de 3 miljoen stukken nooit zouden halen...nu zijn we met 6.6 miljoen gewoon veel groter dan Delta Loyd die nu 1 na grootste Nederlandse aandeelhouder is geworden want ze hebben maar 5,79% van ongeveer 95 miljoen aandelen. Gr......Frank.
  2. [verwijderd] 14 maart 2002 20:14
    Ik had het in ieder geval niet verwacht. Moet zeggen dat we met z'n allen zeer sterk staan in het geloof naar een veel hogere koers op korte/lange termijn. Verder denk ik dat we nog veel hoger kunnen komen qua percentage van het totale pakket Antonov-aandelen. Tja, wat kan ik zeggen. Antonov is gewoon een "WERELDAANDEEL" met vele sterke kanten. Wat ik ook nog even kwijt wil is: Ik geniet van iedereen die hier op dit forum aanwezig is. Wij allen zorgen ervoor dat we elkaar scherp in de gaten houden qua info. En we staan niet voor niets op nr. 1 op de IEX-site. De stukjes tekst wat hier geplaatst wordt is van hoog niveau. Houden zo. Succes allen. Op naar de 10% (10.000.000). Groetjes JAPAN: Honda promises lean, clean petrol direct injection engines for 200314 Mar 2002 Honda will introduce newly developed “clean” direct injection petrol engines for 2003 models in Japan.The new engines will have 20 percent better fuel economy and ultra-clean emissions about half the current regulated levels.Honda said that after postponing clean direct injection petrol vehicles, it now wants to lead the industry in marketing them.The company has already developed clean technology for direct injection engines but the high development costs and difficulties in achieving high clean levels of NOx have hindered the start of volume production.Development of lean Nox catalysts for the hybrid Insight has finally allowed volume production to proceed for non-hybrid models.Relocating the fuel injector in the combustion chamber has made it possible to achieve over 90 percent lean-burn operation during normal driving.
  3. [verwijderd] 14 maart 2002 20:23
    Charles, Als we zo doorgaan....op naar de tien miljoen... en we maken ons sterk als een hechte community van Antonov aandeelhouders dan kunnen we zelfs een eventuele overname blokkeren/voorkomen in de toekomst....dus nog meer reden voor Antonov om op 5 april gewoon met zo veel mogelijk informatie te komen. Gr......Frank.
116 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.