Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Koffiekamer« Terug naar discussie overzicht

Hans Franke - Doe-het-zelfbescherming

3 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 9 oktober 2006 17:58
    quote:

    Hans Franke schreef:

    Het eerste gevolg is dat de aanbieders moeite zullen krijgen om de gemiddelde consument altijd even serieus te blijven nemen.
    En dit gevoel heb ik nu juist bij die financiele dienstverleners. Als je info vraagt is het vaak zeer moeizaam om die info ook te krijgen. Laatst 3 maails naar AAB gestuurd om info te krijgen, daarna heb ik het maar opgegeven omdat er geen zinnig wordt uit kwam.

    Een tijd (jaar ofzo?) geleden met Wijs en Oostveen gebeld om een prospectus op te vragen omdat iemand aan mij een mening over dat produkt vroeg. Na een zooi totaal onzinnige vragen waarvan de antwoorden ze helemaal niets aangaan het antwoord: "Meneer wij sturen geen prospectus, dat kost een hoop papier en er is niemand die hem leest". Uiteindelijk, na dreigen met een klacht richting AFM, een prospectus ontvangen. Wel na het verstrijken van de inschrijvings overigens.

    mvg
    Wilco
3 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.