Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
IEX 25 jaar desktop iconMarkt Monitor

Turbo's« Terug naar discussie overzicht

Vraag admin: Beëindigde turbo's

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 26 mei 2006 15:10
    Zodra turbos de stoploss naderen kan er veel misgaan. Iedereen geeft elkaar de schuld. Euronext zou verantwoordelijk zijn voor de zogenaamde "freeze" een blokkade in de handel. De bank is verantwoordelijk voor aanbod en vraagt u en mij om vooral te bellen als dit niet goed gaat (gaat dat nog met de hand of zo?). Bied-orderboekjes die onjuist worden weergegeven door de broker of zijn partners en de afhandeling die inderdaad vaak langer dan 5 werkdagen duurt (gaat ook nog met de hand?). Al met al lastig maar altijd nog vele malen veiliger dan opties en futures als je net begint en/of weinig geld hebt in te leggen. Bij een “freeze” gewoon de verkooporder sturen gelijk aan de bied van de bank. Grootste kans dat de order wordt uitgevoerd.
  2. [verwijderd] 3 juni 2006 14:30
    Beste Kobus1,

    Excuses voor de late reactie. De beëindigde turbo's zijn afgehandeld als het goed is. Mocht u er nog één tegen gekomen die we zijn vergeten in te voeren, dan verzoek ik u vriendelijk even te mailen naar helpdesk@turbotoernooi.nl.

    Vriendelijke groet,

    Thijs Vollenbroek
    helpdesk@turbotoernooi.nl
  3. Koos Burema 29 juni 2006 16:05
    Beste Kobus,

    Wij proberen u te e-mailen als de oplossing gegeven kan worden. Helaas duurde dat langer dan gewenst. Desondanks worden de door u genoemde turbo's morgen uit de portefeuilles gehaald.

    Andere beëindigde turbo's zullen dit weekend verwijderd worden uit de portefeuilles.

    Met vriendelijke groet,

    Koos Burema
    helpdesk@turbotoernooi.nl
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.