Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel TomTom NL0013332471

Laatste koers (eur) Verschil Volume
4,696   0,000   (0,00%) Dagrange 4,600 - 4,804 216.856   Gem. (3M) 323,4K

Maart 2025, weinig veranderd.

116 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Wereldbelegger 10 maart 2025 10:34
    Geen veranderingen gezien in de AFM registers. Blijft dus hetzelfde.

    Overzicht
    privé-inkoop aantal totaal
    Goddijn 401.262 € 1.732.119,47
    Vigreux 309.776 € 1.349.763,05

    totaal: 711.038 € 3.081.882,52
    gemiddelde daginkoop: 67.456
    gemiddelde aankoopprijs: € 4,33
    (voor beiden)

    budget: € 10.000.000
    aangekocht: € 3.081.882,52
    in % : 30,82%
  2. forum rang 7 Wereldbelegger 10 maart 2025 10:46
    Het blijft tobben met TT voor de langere termijn volgens technisch analist Nico Bakker.
    voor de wat kortere termijn ziet hij een Rebound.

    datum: 10-3-2025
    Dashboard Dag; Rebound - Oranje - Rebound gaande, herstel binnen de downtrend.
    Dashboard Week; Rebound - Oranje - Rebound gaande, herstel binnen de downtrend.
    Dashboard Maand; Down - Blauw - Verkoop/Short houden status binnen downtrend.
  3. forum rang 6 tatje 10 maart 2025 10:47
    De Goddijntjes blijven positief.

    Tenminste Enterprise zal groeien.

    Harold Goddijn
    Yeah. So, if I look at the funnel in Enterprise, it's wider than it's been before, it's deeper than it's been before. So, that gives me confidence that we'll
    continue on that growth trajectory for 2025 as well. So, I think underlying things are looking pretty good actually. And if you look at the composition
    of that pipeline, again, it's a broad range of deal sizes.
    Obviously, the majority is relatively small, but there are a handful of opportunities that really have the potential to move the dial, also in 2025, in
    terms of size. Now, it's always difficult to predict when you win them and if you win them, so we're also a little bit cautious there.
    But I think, generally speaking, I'm happy with the way that funnel is evolving in 2025. And I think we will continue to build on the basics and
    that solid base that we started to build in 2024.

    Taco zei over Enterprise :
    I understand your question. The only thing that I want to say at this point is that we expect Enterprise to grow. And the mix between Enterprise
    and Automotive, and the level of growth in Enterprise, I don't want to comment on at this moment.

    Dus over Enterprise zijn ze al vanaf 2024 positief.

    Over Automotive kun je niet positief zijn.

    - De markt is kleiner
    - winnen van marktaandeel is uitgesteld

    Maar de dealactiviteiten komende 18 maanden zien Harold en Corinne heel positief.
    - Corinne oogsten dus dealactiviteiten winnen, die in 2026 in de omzet lopen
    - Harold ziet het ook zo en heeft het over een goed zicht.

    Ik denk ook dat Consumer een blijver is en niet onder de 50 komt in de toekomst.

    Momenteel heeft het volgen van de koers geen nut.

    Naar 4,84 en na een half uur naar 4,68.

    Het spel wordt gespeeld door de grote jongens.

    Misschien gaat Enterprise dit jaar naar 200

    Maar Automotive zal pas 2e hj 2026 weer groeien

    Dus vanaf 2e hj 26 en 27 lijkt het positiever.

    Cost controll is ook een veel gehoord woord.

    Maar ja, er kan veel gebeuren in de komende jaren en alles kan op het stort.

    Nog even over de gross margin !!!

    Taco Titulaer
    Yes, you’re right. We think gross margin will grow this year and get closer to 90%. It will not reach 90%, but it will get closer to 90%. So, we'll have a
    record gross margin for the full year.
    If and when Consumer further declines, we can reach the 90%, or a little bit north of 90%, but it will take another couple of years. But I expect for
    the full year, like I said, anywhere between 87% to 89%, so let’s settle for 88% for the full year.

    Dan heb je nog de opgespaarde kosten.
    Maar Harold zei ergens, vanaf 2025 niet meer !

    Dit Jaar 88% en in 23 en 24 85% !!!

    Dit jaar hopen dat E flink stijgt, A mee valt, de marge inderdaad 88% haalt en men de kosten onder controle heeft.

    De VS heeft de NAVO nodig.

    Zie je de VS alleen tegen Rusland China Iran N korea .

    Wij de EU hebben de VS nodig, maar de VS hebben ons ook nodig.

    Duck wil Canada en Groenland inlijven, zijn wij de volgende :-)
  4. forum rang 5 leonardus65 10 maart 2025 11:15
    Trump is Republikein. Canadezen zijn sowieso meer Democraat. Als Canada bij de VS komt, wat ik niet verwacht, dan zal de Republikeinse partij decennia in de oppositie terecht komen. Al denk ik dat Trump nog wel iets verzint om er een derde termijn/periode aan te plakken, zonder verkiezingen uiteraard...
  5. visje 11 maart 2025 07:38
    TomTom and CMS SupaTrak enhance fleet technology solutions
    TomTom is pleased to announce a new commercial relationship with CMS SupaTrak, a leading UK-based fleet technology provider. CMS SupaTrak, specializing in intelligent solutions for fleet management, will use TomTom's Navigation SDK to integrate turn-by-turn navigation into their JobTrak Route Management solution, helping its customers optimize their routes, reduce fuel costs, lower emissions, and improve driver behavior.

    tomtom commercial news 11/03/25
  6. forum rang 7 Wereldbelegger 11 maart 2025 08:37
    quote:

    visje schreef op 11 maart 2025 07:38:

    TomTom and CMS SupaTrak enhance fleet technology solutions
    TomTom is pleased to announce a new commercial relationship with CMS SupaTrak, a leading UK-based fleet technology provider. CMS SupaTrak, specializing in intelligent solutions for fleet management, will use TomTom's Navigation SDK to integrate turn-by-turn navigation into their JobTrak Route Management solution, helping its customers optimize their routes, reduce fuel costs, lower emissions, and improve driver behavior.

    tomtom commercial news 11/03/25
    "a new commercial relationship with CMS SupaTrak"
    Bestaande klant? Vernieuwde overeenkomst? Of nieuwe klant?

    www.supatrak.com/about/
  7. forum rang 4 Vive tu vida positivamente 11 maart 2025 08:57
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 11 maart 2025 08:37:

    [...]

    "a new commercial relationship with CMS SupaTrak"
    Bestaande klant? Vernieuwde overeenkomst? Of nieuwe klant?

    www.supatrak.com/about/
    WB, het valt weer op! Alles in twijfel trekken. Je bent heel de dag met TomTom bezig, weet alles van de autobranche dus zoek het zelf eens op als je het zo belangrijk vind!!
  8. forum rang 4 vreemdvermogen 11 maart 2025 10:06
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 11 maart 2025 08:37:

    [...]

    "a new commercial relationship with CMS SupaTrak"
    Bestaande klant? Vernieuwde overeenkomst? Of nieuwe klant?

    www.supatrak.com/about/
    ..........zal TomTom's Navigation SDK gebruiken om turn-by-turn navigatie te integreren in hun JobTrak Route Management-oplossing.
    Lijkt me dus een nieuwe klant.
  9. forum rang 7 Wereldbelegger 11 maart 2025 10:44
    quote:

    vreemdvermogen schreef op 11 maart 2025 10:06:

    [...]

    ..........zal TomTom's Navigation SDK gebruiken om turn-by-turn navigatie te integreren in hun JobTrak Route Management-oplossing.
    Lijkt me dus een nieuwe klant.
    Lijkt er inderdaad op. Maar hoe groot deze speler is in UK?
    Op TT site niets te vinden tot nu toe.
    Op de Supatrak site ook niet.
  10. forum rang 7 Wereldbelegger 11 maart 2025 10:47
    Europees steunpakket voor auto-industrie om doelstellingen van 2035 te halen

    De Europese Commissie presenteert steunmaatregelen voor de Europese auto-industrie tijdens de moeilijke transitie naar zero-emissie. Naast meer tijd krijgen ze nu ook meer middelen om de vooropgestelde doelen te halen.

    Europese autofabrikanten maken een moeilijke tijd door. De Europese Commissie is vastbesloten hen te helpen. Ze krijgen meer tijd om aan de strenge CO2-regels te voldoen, maar de einddoelen blijven weliswaar overeind. Om de sector te steunen in de transitie, heeft de Europese Commissie een set maatregelen klaar die de auto-industrie uit het slop moet halen.

    Meer tijd, maar uitstel is geen afstel
    Het einddoel blijft echter onveranderd: vanaf 2035 mogen er in Europa geen nieuwe auto's meer verkocht worden die CO2 uitstoten. Dit betekent in de praktijk het einde van nieuwe benzine- en dieselauto’s in de catalogus, tenzij ze op klimaatneutrale brandstoffen rijden. Er wordt dus nog een deur opengelaten voor koolstofneutrale brandstoffen zoals e-fuels, maar daarvan weten we al dat ze geen oplossing zijn op grote schaal voor personenwagens.

    Verdere uitleg over de voorgestelde maatregelen in het artikel:

    www.vroom.be/nl/informatie/auto-indus...
  11. forum rang 7 Wereldbelegger 11 maart 2025 10:51
    Autoverkoop China stijgt met 1,3% in eerste twee maanden van 2025

    De autoverkoop in China steeg in de eerste twee maanden van 2025 met 1,3% ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder, doordat een uitgebreid subsidieprogramma voor klanten de vraag naar auto's stimuleert, terwijl er een nieuwe prijzenoorlog woedt tussen slimme elektrische auto's.

    De verkoop van personenauto's steeg in februari met 26,1% j-o-j tot 1,41 miljoen stuks, na een daling van 12% in januari, bleek maandag uit gegevens van de China Passenger Car Association (CPCA).

    Het tijdstip van de viering van het Maanjaar, de grootste jaarlijkse feestdag van het land, die eind januari viel in vergelijking met februari vorig jaar, verstoorde de productie- en consumptieactiviteiten.

    nl.marketscreener.com/koers/aandeel/T...
  12. forum rang 7 Wereldbelegger 11 maart 2025 14:22
    Expert autosector Urbain Vandormael schrijft op Knack.be wekelijks over nieuwigheden in autoland.
    Deze keer een uitgebreid en uiterst sceptisch artikel met als titel:


    Voert Europa een verloren strijd of er is nog hoop voor Europese autoconstructeurs?

    Met veel tamtam heeft Europees Commissievoorzitter Ursula von der Leyen vorige week een omvangrijk actieplan voor de Europese auto-industrie ontvouwd. Dat voorziet financiële en structurele maatregelen om te voorkomen dat de Europese auto-industrie ten onder gaat. Of valt die sowieso niet meer te redden?

    www.knack.be/nieuws/auto/voert-europa...
  13. forum rang 7 Wereldbelegger 12 maart 2025 06:46
    Geen veranderingen te zien in de AFM registers. Blijft dus hetzelfde.
    - laatste aankoop Goddijn: 5 maart
    - laatste aankoop Vigreux: 4 maart

    Overzicht
    privé-inkoop aantal totaal
    Goddijn 401.262 € 1.732.119,47
    Vigreux 309.776 € 1.349.763,05

    totaal: 711.038 € 3.081.882,52
    gemiddelde daginkoop: 67.456
    gemiddelde aankoopprijs: € 4,33
    (voor beiden)

    budget: € 10.000.000
    aangekocht: € 3.081.882,52
    in % : 30,82%
116 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.