Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Aandeel EBUSCO HOLDING NL0015002AG2

Laatste koers (eur) Verschil Volume
0,552   0,000   (0,00%) Dagrange 0,550 - 0,570 903.027   Gem. (3M) 1,6M

Ebusco 2025

3.192 Posts
Pagina: «« 1 ... 116 117 118 119 120 ... 160 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. baantjer 12 februari 2025 19:15
    quote:

    Hansworst schreef op 12 februari 2025 18:46:

    Een jaar of vier geleden heb ik "belegd" in Steinhoff, gecontroleerd door terzake-kundigen in Amsterdam, wel nadien gefailleerd door RvB-"mismanagement" in Zuid Afrika. Nu heb ik "belegd" in Ebusco; dit in de wetenschap dat de nederlandse beurs weer wordt gecontroleerd door terzake-kundigen in Amsterdam.
    Ik blijf nu wel nieuwsgierig de gang van zaken bij Ebusco volgen.
    Je doet je naam eer aan
  2. Freek_2024 12 februari 2025 21:57
    quote:

    Ruud132 schreef op 12 februari 2025 19:15:

    Waarschijnlijk wordt er alleen koffie gedronken in de fabriek want er zijn geen onderdelen.
    Een bus afleveren is echt een droom geworden.
    Weer dik 15% eraf, dit verhaal komt snel tot zijn eind.
    Gewoon failliet.
    Boek je aandelen maar af of verkoop ze nu je er nog een habbekrats voor krijgt.
  3. Frans Haan 12 februari 2025 23:10
    quote:

    Huubke schreef op 12 februari 2025 15:46:

    [...]

    Ik zit al 30 jaar in de automotive R&D, sales en productie omgeving.
    En heb VELE reorganisaties en ritjes langs de afgrond meegemaakt.
    Soms valt de boel om soms kom je terug als een Phenix.
    Maar omdat ik geen belegger ben, maar slechts aandeelhouder, geniet ik van de rit en zie wel waar we uitkomen.
    Hmm ik dacht dat ik een idee had wie je was maar nu twijfel ik toch...
  4. Bob777 12 februari 2025 23:29
    Goed bereid kost even tijd zeggen we dan maar. De verwachting van de aandeelhouders op dit forum zijn veel te hoog. Maar zoals Huubke al aangeeft kan dit twee kanten op vallen. Maar als ik even kijk dat de CEO wel ff doorpakt geeft met wel vertrouwen de nieuwe emissie was al lang ingecalculeerd omdat 36 mln (netto minder ) te weinig was om echt een verschil te maken. Maar het moet genoeg zijn om orde op zaken te stellen en van daaruit weer de weg naar boven te kunnen vinden.
    Ben eerlijk een berichtje over geleverde bussen zou wel prettig zijn.
  5. knutselsmurf 13 februari 2025 07:09
    Alle voorraad is verkocht. Het personeel rent weg of wordt ontslagen. Er is geen nieuws over de voorraad bussen, maar wie koopt er voor miljoenen bussen waar geen reserve onderdelen of ondersteuning voor is. Openstaande schulden en verplichtingen moeten betaald worden. De echte waarde zit denk ik in ontwerp, software en kennis. Na een herstart de bussen in zijn geheel in China laten produceren onder Nederlandse ondersteuning/supervisie en afname. In Nederland is er dan alleen behoefte aan een magazijn met spares, service en support. Hoe dat allemaal financieel uitpakt weet ik niet. Iedereen is altijd vrij negatief over de kwaliteit van Chinese producten, dat komt ook omdat ze in een behoefte voorzien; dat is namelijk veel voor weinig. De ontwikkeling in China gaat kneiterhard en met de juiste kwaliteitscontroles en supervisie krijg je ook gewoon een prima product.
  6. forum rang 4 Opstapelen 13 februari 2025 08:01
    quote:

    Bob777 schreef op 12 februari 2025 23:29:

    Goed bereid kost even tijd zeggen we dan maar. De verwachting van de aandeelhouders op dit forum zijn veel te hoog. Maar zoals Huubke al aangeeft kan dit twee kanten op vallen. Maar als ik even kijk dat de CEO wel ff doorpakt geeft met wel vertrouwen de nieuwe emissie was al lang ingecalculeerd omdat 36 mln (netto minder ) te weinig was om echt een verschil te maken. Maar het moet genoeg zijn om orde op zaken te stellen en van daaruit weer de weg naar boven te kunnen vinden.
    Ben eerlijk een berichtje over geleverde bussen zou wel prettig zijn.
    de emissie was om de dwingende kortlopende schulden af te betalen alsmede paar maanden salaris.
    Staat gewoon in de prospectus hoe die fondsen zijn verdeeld/uitgegeven
    Gezien er niets tot bijna niets binnen komt denk ik dat de kortlopende schuld inmiddels alweer flink is opgelopen en er geen druppel cash meer over is.
    Zonder geld kan je niets omturnen of opbouwen.
    Om dat te bewerkstelligen hebben ze weer een 60-80 m nodig die de markt echt niet gaat leveren.
    In de prospectus is daar ook het één en ander over geschreven.

    gezien de koers ziet de beurs dit niet meer goed komen.
    Een wonder nodig dus.
  7. forum rang 4 Hammer 13 februari 2025 08:24
    quote:

    Mohandes schreef op 13 februari 2025 01:55:

    Was ich noch zu sagen hätte, kostet eine Zigarette.
    Daar moest ik aan denken, toen ik de slotkoers van de dag zag.

    Eén aandeel voor de prijs van één sigaret.
    Er is een zeer grote overeenkomst tussen beleggen in Ebusco en roken: je ziet je geld letterlijk in rook opgaan.
  8. boialvo1978 13 februari 2025 09:36
    quote:

    Banter2346 schreef op 13 februari 2025 09:33:

    Elke keer zijn er weer debiele beleggers die een dag na een enorme koersdaling, denken ff snel winst te kunnen maken.
    zou je je taalgebruik niet eens wat matigen, ik vind het woord "debiel" bepaald kwetsend, niet alleen voor de beleggers die toch nog in Ebusco geloven maar in deze context ook voor mensen die een of andere vorm van mindere geestelijke capaciteiten hebben. Moderator: kan dit zo maar mensen uitschelden voor debielen?????
  9. Het mannetje van de radio 13 februari 2025 09:36
    quote:

    Banter2346 schreef op 13 februari 2025 09:33:

    Elke keer zijn er weer debiele beleggers die een dag na een enorme koersdaling, denken ff snel winst te kunnen maken.
    Dat is gebruikelijk bij penny stocks. Niks bijzonders aan om met daghandel wat rendement te boeken.
    Er zijn genoeg experts die dit tot kunst hebben verheven. Ik beheers die kunst niet.
3.192 Posts
Pagina: «« 1 ... 116 117 118 119 120 ... 160 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.